Dat klinkt zo heel erg fout Kaneelquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik bij je blijf slapen volgende maand.
*Jouwquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon in jou bed liggen
Laten we beginnen met het feit dat ik nog geen bed hebquote:
Goed bezigquote:
Goed puntquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het feit dat ik nog geen bed heb
Haha het is een chaos hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn je gevonden te hebben in de wirwar van users!![]()
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
Je had de discussie vanmiddag moeten zien
Samenvattingquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanEn het ging SNEL
Ik bedoel niet in deze slowchat maar in de sc die Yvonne speciaal had gemaakt om de wirwar van sc's aan te pakken. Kun je het nog volgen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanEn het ging SNEL
Wik ik het nog volgen is meer de vraagquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel niet in deze slowchat maar in de sc die Yvonne speciaal had gemaakt om de wirwar van sc's aan te pakken. Kun je het nog volgen?
spelletjes-meet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wik ik het nog volgen is meer de vraagAls er gezellig geouwehoerd wordt, ouwehoer ik gezellig mee, en aangezien er spelletjes-meets worden gehouden, kan het bijna niet anders dan goed zijn
Het gaat heeeeel snelquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wik ik het nog volgen is meer de vraagAls er gezellig geouwehoerd wordt, ouwehoer ik gezellig mee, en aangezien er spelletjes-meets worden gehouden, kan het bijna niet anders dan goed zijn
Ga douchen dan voel je vanzelf minder viesquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben voor eeuwig misselijk geloof ikZat in een erg hobbelige trein en veel te dicht in de buurt zat een zwerver met allerlei tasjes en dingen en hij stonk heel erg.
Ach ja, post zelf ook als een malle, heb drie weken werken zowat goed gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat heeeeel snel. Het is echt dat het pas afkoelt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je bent er zelfs bij!!![]()
xD Check de OP!
oh is dat een spelletjes meetquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je bent er zelfs bij!!![]()
xD Check de OP!
Pppff lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ach ja, post zelf ook als een malle, heb drie weken werken zowat goed gemaaktFf nog though, wil zo verder lezen
Nou dat weet ik niet, ik opperde het idee of het misschien iets was, en iemand heeft de op aangepastquote:
Volgende week ergens? Moet lessen op woensdag, verder maakt het me weinig uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pppff lezen![]()
![]()
Wanneer mag ik de kitten komen aaien?
Dat spelletje van Rob de vorige keer was echt te moeilijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, ik opperde het idee of het misschien iets was, en iemand heeft de op aangepast
Spelletjes zijn ALTIJD een idee. Een bijster goed idee zelfsquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, ik opperde het idee of het misschien iets was, en iemand heeft de op aangepast
Sure, volgende week vakantiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Volgende week ergens? Moet lessen op woensdag, verder maakt het me weinig uit
Monopolyquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Spelletjes zijn ALTIJD een idee. Een bijster goed idee zelfs
Ja dat was wazigquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat spelletje van Rob de vorige keer was echt te moeilijk
Kan de 11e nietquote:
Ik had verdomme net gedouchetquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga douchen dan voel je vanzelf minder vies
Jaja ik las het de 1e keer ook alquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat was wazig
Daarom houden wij het ook bij striptwister, leuk voor jong en oud
STOMMEquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan de 11e nietIk checkte ook gelijk de datum, wil jullie nu gvd wel eens meeten. En nogmaals; spelletjes
Dat is waar, rustig gaan zitten en wat water drinkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had verdomme net gedouchet![]()
En douchen helpt niet tegen misselijkheid geloof ik.
Dan zijn het in ieder geval mijn eigen tafels die ik sloopquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag op FB dat Royke niet tegen zn verlies kan en dan wel een spelletjesmeet hosten?
Laatste keer had ik Amsterdam en ik had heel snel een paar bezoekersquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang ik Utrecht en Haarlem heb pwn ik je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |