quote:
Een compleet ownende chick met een zachte g... die je na deze opmerking nooit het bed meer in kan lullenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
een verlegen falende 28 jarige chick met een zachte g?
Ik zorgen voor genoeg tissues en dettol!quote:
Feestje @ casa hupsquote:
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorgen voor genoeg tissues en dettol!
Helpt het als ik zeg dat ik niet kom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben angstig voor zaterdag!
Heb ook geen idee wie er wel komt en wie niet
Wie heeft het over een bed?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Een compleet ownende chick met een zachte g... die je na deze opmerking nooit het bed meer in kan lullen
aannames aannames.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Een compleet ownende chick met een zachte g... die je na deze opmerking nooit het bed meer in kan lullen
Op wat voor manieren faal jij, Mohmi?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef MohMi het volgende:
[..]Based on?
Oh wacht, ik weet het al; jij krijgt een harde pener van falende vrouwen!
Dat vind ik serieus waar jammerquote:
ik voel me vereerd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef MohMi het volgende:
[..]Eigenlijk is ie zo treffend dat ik em wel in mn undersig zetten
Ik heb niks met BBQen, ik ben van het betere uit eten gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kom op, je kunt niet eens een BBQ fixen
welk gedeeltje, uur bellen of 100% mannelijk. Wees eens duidelijker.quote:
Kom je ook langs voor wat knifeplay?quote:
Voor wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je ook langs voor wat knifeplay?
Nee ik wilde op gepaste wijze (met drank dus) mijn excuses daarvoor aanbieden!quote:
Speel het nou meeheequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef MohMi het volgende:
[..]Based on?
Oh wacht, ik weet het al; jij krijgt een harde pener van falende vrouwen!
Meer dan 1 SC volgen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Tangledup het volgende:
Ik vind het bizar dat mensen blijkbaar in 1 SC bleven hangen en niet weten wie er in andere topics zaten
But then again.. misschien zegt dat wel iets over mijn forum verslaving dat ik iedereen wel voorbij heb zien komen en het halve forum uit mijn hoofd ken
I'm gamequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je ook langs voor wat knifeplay?
Ik denk dat de OP verwarring zaait, die komt van 1 andere SC afquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Tangledup het volgende:
Ik vind het bizar dat mensen blijkbaar in 1 SC bleven hangen en niet weten wie er in andere topics zaten
But then again.. misschien zegt dat wel iets over mijn forum verslaving dat ik iedereen wel voorbij heb zien komen en het halve forum uit mijn hoofd ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |