Dat klinkt zo heel erg fout Kaneelquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik bij je blijf slapen volgende maand.
*Jouwquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon in jou bed liggen
Laten we beginnen met het feit dat ik nog geen bed hebquote:
Goed bezigquote:
Goed puntquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het feit dat ik nog geen bed heb
Haha het is een chaos hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn je gevonden te hebben in de wirwar van users!![]()
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
Je had de discussie vanmiddag moeten zien
Samenvattingquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanEn het ging SNEL
Ik bedoel niet in deze slowchat maar in de sc die Yvonne speciaal had gemaakt om de wirwar van sc's aan te pakken. Kun je het nog volgen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanEn het ging SNEL
Wik ik het nog volgen is meer de vraagquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel niet in deze slowchat maar in de sc die Yvonne speciaal had gemaakt om de wirwar van sc's aan te pakken. Kun je het nog volgen?
spelletjes-meet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wik ik het nog volgen is meer de vraagAls er gezellig geouwehoerd wordt, ouwehoer ik gezellig mee, en aangezien er spelletjes-meets worden gehouden, kan het bijna niet anders dan goed zijn
Het gaat heeeeel snelquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wik ik het nog volgen is meer de vraagAls er gezellig geouwehoerd wordt, ouwehoer ik gezellig mee, en aangezien er spelletjes-meets worden gehouden, kan het bijna niet anders dan goed zijn
Ga douchen dan voel je vanzelf minder viesquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben voor eeuwig misselijk geloof ikZat in een erg hobbelige trein en veel te dicht in de buurt zat een zwerver met allerlei tasjes en dingen en hij stonk heel erg.
Ach ja, post zelf ook als een malle, heb drie weken werken zowat goed gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat heeeeel snel. Het is echt dat het pas afkoelt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je bent er zelfs bij!!![]()
xD Check de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |