Ik durf niet te antwoorden na die boze WAquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ik ben heel benieuwd wat jij nu gaat zeggen op de vraag... oh wat dan?
[..]
ik deed de klep open en toen weer dicht en maakte de opmerking "gho dit is echt oud" was dus niet zo slim?
Idd! xDquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nummertje is nog steeds niet goed!
Wat een verademingquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef dawg het volgende:
ach, in elk geval niet drommel met de lapo.
Hij is zeker in slaap gevallenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef dawg het volgende:
hahahquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geeft niet, dat krijg je op jouw leeftijd
Je ziet mijn gefaal in posts wel inmiddelsquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef dawg het volgende:
[..]
hahah
klinkt alsof je er ervaring mee hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boze wa?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet te antwoorden na die boze WA
Alsof drommel zich daardoor laat tegenhoudenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef dawg het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je ziet mijn gefaal in posts wel inmiddelsKun je nagaan hoe het in het echte leven er soms aan toe gaat
nou, niet echt. vertel eens je grootste echte-leven-faal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga onze wilde horizontale tango verhalen toch niet hier vertellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
boze wa?
maar vertel maar schatje, vertel maar.
oh god, je ruikt een nieuw kutje ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, niet echt. vertel eens je grootste echte-leven-faal?
Luxe probleem.quote:
Je gaat toch niet nu al op vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Zo uit bad
Mensen ik ga er weer vandoor! Ik zie sommige wel weer na de vakantie![]()
Beiden topics staan nu in mijn actieve topics en kijk wel waar ik ga posten!
Adios
Doei Charmed, en veel plezier!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Zo uit bad
Mensen ik ga er weer vandoor! Ik zie sommige wel weer na de vakantie![]()
Beiden topics staan nu in mijn actieve topics en kijk wel waar ik ga posten!
Adios
jouw faalacties kennen we al anders had ik het jou ook wel gwvraagd hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh god, je ruikt een nieuw kutje ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |