quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een dj niet allemaal mee moet zeulen tegenwoordig....
weer die zelfde boing boing, how new and exitingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
Ziggodome feestje!
Ik werk in de Ziggo Dome en moet zeggen dat ik wel heel erg benieuwd ben naar het geluid tijdens een dance/hardstyle feest!! Tijdens concerten is het geluid echt super namelijk!
Maar Heady zelf boeit me eigenlijk vrij weinig
Headhunterz is gewoon een goeie producer en heeft zijn zaakje goed op orde. Door de populariteit wordt hij natuurlijk in het zwaar commerciële hoekje geduwd en zijn nummers constant te horen. Ook de hartjes in de lucht maakt zich niet populair onder de 'kenners' zoals wij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
Ziggodome feestje!
Ik werk in de Ziggo Dome en moet zeggen dat ik wel heel erg benieuwd ben naar het geluid tijdens een dance/hardstyle feest!! Tijdens concerten is het geluid echt super namelijk!
Die tweede plaat klinkt nog best vermakelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
Ziggodome feestje!
Begrijp me niet verkeerd, door Headhunterz ben ik naar hardstyle gaan luisteren. Ging met een vriend op vakantie en hij had Studio Sessions op z'n iPod staan. Die hebben we die vakantie helemaal grijs gedraaid! Maar ik kan me het laatste nummer niet meer herinneren wat ik echt vet vond van hem wat hij nog heeft uitgebracht. Headshot vind ik nog wel ok, maar dingen als From Within, Hard With Style (het nummer), Doomed, die Kaskade remix enz enz vind ik gewoon kut. Niet omdat het stoer is om te zeggen maar vind het gewoon niks.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Headhunterz is gewoon een goeie producer en heeft zijn zaakje goed op orde. Door de populariteit wordt hij natuurlijk in het zwaar commerciële hoekje geduwd en zijn nummers constant te horen. Ook de hartjes in de lucht maakt zich niet populair onder de 'kenners' zoals wij.
Desalniettemin zijn zijn tracks (2006-2012) kwalitatief sterk en spreken mij wel aan.
Ik vind niet dat hij dit verdiend. Hij is dan wel een van de betere hardstyle dj's/ producers. Maar er zijn zat andere die wel eens een plekje in de schijnwerpers mogen. Deze jongen heeft het al gemaakt.. dus waarom?
Dit is gewoon voor Q-dance een uiterst commerciële zet. Dit is op safe spelen omdat je weet dat je bij deze naam de Ziggodome wel vol krijgt.
Ik zie wel even wat de line-up brengt. Het is altijd het overwegen waard om toch eens te kijken hoe de Ziggodome klinkt.
Ja beetje raar alternatief. Maar een Deepack zou een perfecte naam kunnen zijn als er zoiets gepland wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:25 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Snap wel dat et Hhz wordt maar had liever Alphaverb gezien ofzo
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Dit vraagt om een meme:
[ afbeelding ]
Download nu, gaat in mijn auto en het sportenquote:
Waarom moet er nog een remix van gemaakt worden, laat het gewoon zoals het nu is en gebruik de remixen die er al zijn..quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Maar toch denk ik dat het slim is om verder te gaan met een nieuw anthem, ook omdat het waarschijnlijk toch wel een bagger remix was geworden die het originele nummer niet waardig is
Donkey Rollers - Immeasurablyquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Donkey Rollers - Immeasurably
builder - Her voice
the raiders - Miss kidman on a cruise
Zanza labs - Control the mind
Luna - Bring that shit back
download staat aan, rens!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:41 schreef Levitas het volgende:
Wajoo, hardstyle op mun favoriete zender!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
hardstyle is de laatste jaren echt niet achteruit gegaan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |