SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 2% gewijzigd door Kamikazie op 18-07-2012 20:38:46 ]
Ha, ik was niet de enige piraat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan jij zo snel 2 berichten achter elkaar zetten
Fix je Sig evenquote:
inactief als de pestquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[PS3 & X360 - Battlefield 3] #45 Behind you!!!
Laatste post een aantal seconden geleden gewoonquote:
Laat maar, krijg net je DM binnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
Kamikazie, a man's got to do, what a man's got to do. Vervul je plicht
alle elementen zijn tegen ons, echter, wij zullen zegevierenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat maar, krijg net je DM binnen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Toefjes het volgende:
Wat een leuke OP chicksWeg met die huis-tuin en keukensletjes
Hun zijn dat ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Toefjes het volgende:
Wat een leuke OP chicksWeg met die huis-tuin en keukensletjes
We zullen zien wie er straks de lapo pakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hun zijn dat ook![]()
En de overwinning zal kort zijn.
Hunquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hun zijn dat ook![]()
En de overwinning zal kort zijn.
Als ze maar een leuk karakter hebben tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geef mij die huis-tuin en keukensletjes maar.
Dat is een hunebed, geen hun!quote:
Retorische vragenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zag iets staan maar toen verdween het weerBen ik nu gek?
Ik had er iets onder gezet alleen toen kwam ik tot de conclusie dat het nergens op sloeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zag iets staan maar toen verdween het weerBen ik nu gek?
Mensen moet het maar goed gebruiken. Hun is bezittelijk en zij is aanwijzend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zeiken op hun of zij![]()
Wat boeit het.
natuurlijk ook een dbz ding als avatarquote:
Ik werd gek van hem vroeger. Games en DBZ waren de enige 2 dingen waar die over kon pratenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
natuurlijk ook een dbz ding als avatar
Het is vakantie, laat me.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen moet het maar goed gebruiken. Hun is bezittelijk en zij is aanwijzend.
Echt een kut nummer vind ik laat me!quote:
Doe normaal manquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een structurele tering lijer.
Ik laat je dus niet.
And nobody gives a single neukquote:
Was gewoon een fout ja, maar vind het triest dat hij dan zo reageert.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef poker4lifee het volgende:
wel een leuk Marcie argument, in de vakantie geen ABN typen omdat het vakantie is.
Ik heb nog geen een keer gestemdt, dus ik stem nog niks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
Kamikazie stemt pvv, hij weet dus niet beter
Wie ben jij om mij te vertellen wat normaal is? Gekkie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Leer dat maar eens normaal te uiten ...
Oh, nauwquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een keer gestemdt, dus ik stem nog niks.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij om mij te vertellen wat normaal is? Gekkie.
Dat was een grapje. Doe jij straks ook mee clubs? Krijg ik weer wat goals op een presenteerblaatje aangereikt .quote:
spuit elfquote:
gestemdtquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij om mij te vertellen wat normaal is? Gekkie.
Gestemdtquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Doe jij straks ook mee clubs? Krijg ik weer wat goals op een presenteerblaatje aangereikt .
Nee, ik speel BF3quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Doe jij straks ook mee clubs? Krijg ik weer wat goals op een presenteerblaatje aangereikt .
Als 2 handen op 1 buikquote:
linkquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/2425
Leuke stats, zie hem net op die stream van airjapes
Net gepostquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef poker4lifee het volgende:
wel een leuk Marcie argument, in de vakantie geen ABN typen omdat het vakantie is.
mensen die geen zin hebben om te spelen;
http://www.twitch.tv/airjapesfifa
wel vaag, staan tijdens het spelen
Nicequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Rijst het volgende:
WORD!Heeft iemand wel eens van hem gehoord?
Ik lees niet alle posts. Toch bedanktquote:
OFWGKTA BITCHES.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nice. Hou je ook van Tyler The Creator?
Ja Goblinquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nice. Hou je ook van Tyler The Creator?
mijn posts altijd lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik lees niet alle posts. Toch bedankt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Toefjes het volgende:
Ik kap er mee. Van een bronzen ploeg verloren. Ik ben zo realistisch om mezelf bij deze onder GJE te plaatsen
En ook nog 4 Star Skill moves en 4 star Weak Footquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Serie A RM
Laatste tijd alleen maar jaquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben die Tyler en Hopsin beef-fitty
Nog niet, ik heb weinig bijzonders in mijn bronze Jumbos gekregen op het 1e account.quote:
Hij was eerst 0 weight, dus ik heb 3 of 4k voor hem betaald maar sinds januari zit hij gewoon weer in packsquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Serie A RM
En hij kan skills.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
Wat een baas die Airjapes
Hij speelt een beetje als ik maar dan 10x beter
net als ik jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een blik op de bierbabes en je voelt je weer beter.
Trickt ie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
Komt misschien nog welquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb weinig bijzonders in mijn bronze Jumbos gekregen op het 1e account.
[..]
Hij was eerst 0 weight, dus ik heb 3 of 4k voor hem betaald maar sinds januari zit hij gewoon weer in packs
Jij bent echt toegewijd aan die pakjes hè..quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom er achter dat ik op mijn 2e account nog geen 1 bronze pack heb geopend, dus ik ben nog wel even bezig met packs openen (ook omdat deze laptop zo traag is)
Vertel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
Lindgren. je hebt echt een epic potje gemist.
Die shit was zo nep jonge..quote:
Nee, altijd fittie hierquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben lief en gevoelig.. Wt is jj pin?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik en Thorb zijn al aan het staken in de kleedkamer van de club.
Biertje erbij, jointje ... lekker lekker
Misschien even naar 9gag gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jammer, het is saai op fok verder.
Hier altijd wel wat te beleven hoor, net een bruin café op zn tijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nu wel omdat er goede bronze IFs uit zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent echt toegewijd aan die pakjes hè..
Vind ik werkelijk waar fascinerend
Al gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien even naar 9gag gaan
Hyperbrein.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe vind jij je posts zo snel terug?
Je vind over politiek praten leuk? Mooi, op welke partij moet ik stemmen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieusquote:
KONINGquote:
Meningen van anderen. Vooral die van m'n moeder eigenlijk.quote:
Geen idee. Tegen europa zijn is schaars. Als je wilt dwarsliggen stem je PVV, maar daarmee kan je jezelf ook de rest van je leven niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je vind over politiek praten leuk? Mooi, op welke partij moet ik stemmen.
Ik wil goede stufi
Ik wil dat kunduz akkoord niet of in ieder geval zo weinig mogelijk
Ik wil niet al dat geld naar derde wereld landen en de bodem van de EU
Ik wil niet dat er extra bezuinigd gaat worden
Prima chemistry met die keeper zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit tegenkomen in de finale
6-0 afgeslacht en hij kon alleen maar LB+Y passen (46% passing acc. lol)
Dat is een partij waar ik sowieso niet op zal stemmenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee. Tegen europa zijn is schaars. Als je wilt dwarsliggen stem je PVV, maar daarmee kan je jezelf ook de rest van je leven niet meer serieus nemen.
Vind je het hier nou gezellig of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee. Tegen europa zijn is schaars. Als je wilt dwarsliggen stem je PVV, maar daarmee kan je jezelf ook de rest van je leven niet meer serieus nemen.
Ja, echt, en ik snap niet hoe ik zoveel tijd over heb. Ik heb toch best veel gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus
Je krijgt genoeg aandacht hier zo te zien, dus je kan hier wel blijven
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, echt, en ik snap niet hoe ik zoveel tijd over heb. Ik heb toch best veel gedaan.
Hoezo kan je jezelf niet meer serieus nemen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was begonnen met de PVV en het partijprogramma. Het is echt gemaakt voor de putjesscheppers van Nederland. Dat taalgebruik is om te jankenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is een partij waar ik sowieso niet op zal stemmenSP en Groenlinks zijn ook maar lachertjes en CDA en PVDA worden het hem ook niet. Partij van de dieren dan maar
Ach, over 100 jaar zijn we toch allemaal dood.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was begonnen met de PVV en het partijprogramma. Het is echt gemaakt voor de putjesscheppers van Nederland. Dat taalgebruik is om te janken
Maar zo moet je niet kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, over 100 jaar zijn we toch allemaal dood.
18.quote:
Je zeikt op links en wil naar Zwedenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar zo moet je niet kijkenik wil wel normaal leven hier anders moet ik maar richting het buitenland. Zweden lijkt mij wel wat
Omdat je je laat lokken met mooie, onrealistische praatjes zoals goede zorg, minder europa en meer blauw, maar het gaat Wilders alleen maar om de islam en Europa.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo kan je jezelf niet meer serieus nemen?
Wat moet je dan stemmen? Vorige keer heb ik VVD gestemd nog nooit zo hard in me achterste genomen
Ja man, chill land tochquote:
Best welquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je het hier nou gezellig of niet?
Hier zijn we de fout in gegaan in de tijd dat de gastarbeiders hier kwamen. Wat zich vervolgens ontwikkeld heeft in Nederland is nooit meer goedgekomen, en zal zich op foute manier blijven voort ontwikkelen. Geen politieke partij die dat meer kan stoppen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar zo moet je niet kijkenik wil wel normaal leven hier anders moet ik maar richting het buitenland. Zweden lijkt mij wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |