Net onkruid, gaat maar niet dood.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Mutsieflutsie
Hoe gaat het met u?
Alles helemaal prima.quote:
Ze is wel weer ff klaar met internet. Mailen kan altijd natuurlijk. Van jou kan ze dat zeker waarderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af ja, zie haar nooit meer bij msn of ergens anders.
Na 26 previews in een maand, morgen een 3DS XL en nog drie hardwarereviews te schrijven: ja, nog steedsquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Nog lekker aan het gamen?
Buk maar, dan breng ik 'n wel bij je in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik zet 5 euro op Air met de kandelaar in de bibliotheek
Ik heb Skyrim gekochtquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na 26 previews in een maand, morgen een 3DS XL en nog drie hardwarereviews te schrijven: ja, nog steeds
Ik heb die gekregen van Bethesdaquote:
Ik vervloekte de game al na een uurquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb die gekregen van BethesdaNog steeds in folie
Welke misterquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles helemaal prima.En bij jou met de Mister?
ze zijn allemaal hetzelfde.... die skyrim spelers....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb mijn exemplaar van Skyrim uitgeleend aan een zekere Fokster. Nog steeds niet teruggehad natuurlijk, dat spreekt voor zich.
Weinig tij dom echt grote dingen op te pakken op dit moment. Ik speel nog wat op iPad, 3DS en dat was het. Nu weer bezig met gamescom. Rocksmithquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vervloekte de game al na een uur
Maar ik heb doorgezetMaar nog steeds wennen
gratis... ik weet niet hoe het zit met de DLC enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is Skyrim een spel waarbij je per maand moet betalen? Of is het gratis nadat je hem gekocht hebt?
Ik kan gewoon spelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is Skyrim een spel waarbij je per maand moet betalen? Of is het gratis nadat je hem gekocht hebt?
quote:
niet gratisquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gratis... ik weet niet hoe het zit met de DLC enzo
Gratis, DLC zal je wel voor moeten betalen, maar het spel origineel is al supergroot. En alleen single player, dus vandaar niet per maand betalen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik gaf antwoord op zijn vraagquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet gratisEr is ook geen online. Maar gewoon een game voor een x bedrag, geen maandelijkse kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |