Die andere is voor de contactgestoorde autisten meende ik hier ergens te lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Alleen snap ik die andere nog niet. Is die nou voor als je wel of geen relatie hebt?
voor allebei volgens mij....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Alleen snap ik die andere nog niet. Is die nou voor als je wel of geen relatie hebt?
Ik ben gestoord, niet contactgestoordquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die andere is voor de contactgestoorde autisten meende ik hier ergens te lezen.
Geniet maar van Azie, hopelijk is alles weer "normaal" als je terugkomt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawelmaar ik bedoelde fok
fokkers doen te weinig voor me
en ik ga naar azie. Verschillende plekjes
kun je me niet meenemen in de koffer op vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
Nee je moet hier komen liggen
naast grrrrrtje
Ja ja, en daarom hebben we in het andere topic al een meet en een leukere OP dan alleen maar "Dus."quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even gegluurd en dat klopt wel een beetje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh crap, ik dacht dat dat deze was....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in een sleur zit en daar wil klagen duh. Iedereen mag dus posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Wauw.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, en daarom hebben we in het andere topic al een meet en een leukere OP dan alleen maar "Dus."
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even gegluurd en dat klopt wel een beetje.
NEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh crap, ik dacht dat dat deze was....![]()
Nou dan ga ik maar weer.
En als je al een relatie hebt maar een lekker wijf wil versieren, bijvoorbeeld Samzz, waar moet je dan zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
voor allebei volgens mij....
het idee war volgens mij alles wat met relaties te maken had zoals versieren / loslaten van ex / datingsites / hosselen / ontmoeten etc daar. al het andere hier... ofzo iig iets wat niet gaat werken maar wat ze toch gaan doorvoeren.
We doen ons bestquote:
In samzz pm box natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je al een relatie hebt maar een lekker wijf wil versieren, bijvoorbeeld Samzz, waar moet je dan zijn?
whaha daar ga ik stiekem wel vanuitquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geniet maar van Azie, hopelijk is alles weer "normaal" als je terugkomt.
als je 5 kilo weegt want er zit al 15 inquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kun je me niet meenemen in de koffer op vakantie?
Sleur? Als dat er is, dan moet je dat oplossen, niet gaan klagen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je in een sleur zit en daar wil klagen duh. Iedereen mag dus posten.
hier (of daar). ze post in beide volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je al een relatie hebt maar een lekker wijf wil versieren, bijvoorbeeld Samzz, waar moet je dan zijn?
Volgens mij post de helft in beidequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hier (of daar). ze post in beide volgens mij
wow dan heb ik dus in een keer goed gegokt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, en daarom hebben we in het andere topic al een meet en een leukere OP dan alleen maar "Dus."
Dan leest Danny mee en dat wil ik niet.quote:
ik ben dan al wel aan het droogtrainen maar naar de 5 kilo lijkt me niet zo gezond. waarom flikker je die kleren er niet gewoon uit. die heb je toch niet nodig daarquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je 5 kilo weegt want er zit al 15 in
Wat!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan leest Danny mee en dat wil ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |