Die moeten ook bestaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
My favourite kind of breezerslet
Te veel slowchatsquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef Sinji het volgende:
Waat is dit? Waarom heet het topic niet meer zoals hij voorheen heette. IK WORD GEK /magnetronkoffie
En dat is storend omdat... ? Anywhoo, ik zeg maar niet te veel. Ik ben bang voor yvonnequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Te veel slowchats![]()
en deel 2 en 3
Het is ff flink wennen zo idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Daalder82 het volgende:
En het is jammer dat ik (en misschien anderen) niemand echt ken in deze slowchat, de andere leken gezelliger (maar ik kan een brompot zijn).
Ik zie het meer als een stamkroeg die ineens een mega-uitgaanstent is geworden, maar dat zijn maar analogieenquote:
Nou, wie ben je, wat doe je, waar kom je vandaan en wat brengt je op FOK!/in R&P?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Daalder82 het volgende:
En het is jammer dat ik (en misschien anderen) niemand echt ken in deze slowchat, de andere leken gezelliger (maar ik kan een brompot zijn).
Ik ben een ietwat verlegen jongen man die een uitgebreide post heeft gemaakt op het volgende topic: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #13quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, wie ben je, wat doe je, waar kom je vandaan en wat brengt je op FOK!/in R&P?
Zeg datquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel gezellig zo. Kom je weer eens oude bekenden tegen
Ah, dus stiekem ook een oldbie! Nooit de durf gehad om 's naar een meet te komen? Gek genoeg: de grote meets zijn altijd wat vrijblijvender dan de kleinere meets waar je veel meer 'opvalt', als dat iets is dat je tegenhoudtquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik ben een ietwat verlegen jongen man die een uitgebreide post heeft gemaakt op het volgende topic: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #13
Mwah. Zal wel wat gewenning zijn, laat me een beetje brommen. Ik ben iemand die meer lurkt en daar graag verandering in wil brengen. Een sociale fobie maakt dat wat lastig en ik vind het wat moeilijk om aan nieuwe situaties te wennen
.
Ik houd het op een verneukt denkbeeld en het is voor mij ontzettend moeilijk hier verandering in te brengen.
Heel veel gelurkt hier, ook in 2k toen dit forum werd opgericht, ik heb Alberto! en het standbeeldje meegemaakt en hier af en toe nog langsgekomen.
Heh, ik ben een paar weken geleden naar de meet geweest voor de mensen die alleen waren van 25-35. Was wel gezellig maar ik merk dat ik niet goed op groepen durf af te stappen. Angst is ongegrond maar vertel dat maar eens aan mijn gevoel helaas. Daar ben ik mee aan het werk maar het gaat niet snel genoegquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, dus stiekem ook een oldbie! Nooit de durf gehad om 's naar een meet te komen? Gek genoeg: de grote meets zijn altijd wat vrijblijvender dan de kleinere meets waar je veel meer 'opvalt', als dat iets is dat je tegenhoudt
Begint een beetje te komen, nu niet gaan stoppenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja voor grote meets is het wel handig als je een paar mensen alvast kent.
Doe mij dan maar een kleine meet met alleen maar mensen die ik ken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja voor grote meets is het wel handig als je een paar mensen alvast kent.
Sja, op een gegeven moment gaan die massa meets wel vervelen idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een kleine meet met alleen maar mensen die ik ken.
Check!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja, op een gegeven moment gaan die massa meets wel vervelen idd.
Helemaal niet bij stilgestaan! Dank voor de tip!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
Vind zelf alle formaten meets wel leuk! Van de grote jubileummeets tot kleinere meets van bijvoorbeeld een stadstopic. Heb je wel eens in STA gekeken Daalder, topics van jouw stad/steden in de buurt? Toen ik nog in NL woonde sprak ik ook echt regelmatig af met de andere mensen uit m'n stad.
Delft was dat ook ooit. Maar al een paar jaar niet meer helaasquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Weet niet of alle stadstopics zo leuk en levendig zijn, maar die van Nijmegen was altijd erg leuk. regelmatig meets, barbecues enzo! Leuk!
Hmjah, soms groeit 'n topic beetje uit elkaar en dan kan 't even duren voor er weer een leuke levendige groep posters is. Stadstopics ook zeker als mensen gaan verhuizen enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Delft was dat ook ooit. Maar al een paar jaar niet meer helaas
Vanaf dit weekend gaat het weer de goede kant opquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens weer zin in een barbecue over dat gesproken, alleen het weer valt tegen.
Ik ben echt altijd in voor een bbq, zelfs in de sneeuwquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens weer zin in een barbecue over dat gesproken, alleen het weer valt tegen.
En nu heb jij zin om vlees klaar te maken?quote:
Ja kan ik wel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu heb jij zin om vlees klaar te maken?
Vertel.quote:
Wat eet jij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zit nog aan m'n avondeten, krijg er niet direct trek van
Heb de laatste tijd door studiedrukte en daarna vakantie geen nieuwe dingen meer gemaakt/uitgeprobeerd, dus het ligt even 'stil', maar hoop binnenkort weer 's wat nieuwe recepten te gaan proberen/bedenken/tweaken!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat eet jij?![]()
Houd je dat receptenblogdingetje nog bij?
Ik kan er ook wel tegenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin in bbq, maar daar ben ik altijd wel voor in
Oh weeee als je mij niet uitnodigtquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel tegen![]()
Misschien ga ik maandag het park verblijden met een mini-BBQ
Ja gaafquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd door studiedrukte en daarna vakantie geen nieuwe dingen meer gemaakt/uitgeprobeerd, dus het ligt even 'stil', maar hoop binnenkort weer 's wat nieuwe recepten te gaan proberen/bedenken/tweaken!
En ik had een snelle chicken tikka massala gemaakt met erbij verse knapperige sperzieboontjes en prefab naan van de lidl
Het consumeergedeelte of het daadwerkelijk voorbereiden en vlees klaarmakengedeelte?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Monedita het volgende:
Ik heb gewoon zin in bbq, maar daar ben ik altijd wel voor in
Wat dan hè, wat dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh weeee als je mij niet uitnodigt
Zal je wel zien danquote:
Oh is ie niet thuisquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
Barbecue!Helaas morgen regen, maarja, m'n man is toch niet thuis en alleen voor mezelf de barbecue aansteken is ook zo ongezellig... dus dan volgende week maar!
Als ik in NL had gewoond en het was barbecueweer geweest (of ik had een overdekte buitenkeuken (wel met échte barbecue, niet zo'n mietjesding op gas)) dan had ik zo 'n spontane meet georganiseerd. Maar helaasch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh is ie niet thuis
Mooi, hoelaat kan ik komen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh is ie niet thuis
Mooi, hoelaat kan ik komen?
Ik zit in engelandquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik in NL had gewoond en het was barbecueweer geweest (of ik had een overdekte buitenkeuken (wel met échte barbecue, niet zo'n mietjesding op gas)) dan had ik zo 'n spontane meet georganiseerd. Maar helaasch.
Anderedingenweerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Dat maakt het nog geen barbecueweer
Vlees klaarmaken, maar dan ander vlees?quote:
Dat doe ik ook vaak, zo een spontane mini bbqquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel tegen![]()
Misschien ga ik maandag het park verblijden met een mini-BBQ
Tee heequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vlees klaarmaken, maar dan ander vlees?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vlees klaarmaken, maar dan ander vlees?
Hoort er allemaal bij tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het consumeergedeelte of het daadwerkelijk voorbereiden en vlees klaarmakengedeelte?
quote:
Ja hoi. Ik ben er.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]NY! De trut!
Ik zei dus: ik mis mijn mattie T
Klopt, maar mijn voorkeur gaat uit naar het consumeren. Dan is het fijn als er iemand is voor de voorbereiding en het klaarmaken. En bij voorkeur niet de manier waarop stevenmac het vlees klaarmaakt. Wat die met een kipfilet doet, wil ik liever niet weten na zijn toespelingen richting moblo.quote:
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn voorkeur gaat uit naar het consumeren. Dan is het fijn als er iemand is voor de voorbereiding en het klaarmaken. En bij voorkeur niet de manier waarop stevenmac het vlees klaarmaakt. Wat die met een kipfilet doet, wil ik liever niet weten na zijn toespelingen richting moblo.
Je bent nog niet op vakantiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
Hai Ttje!
Verdorie ik heb nog steeds geen witte magnum mc flurry op!
hoe laat gaat de mac open op schiphol?
Volgens mij alleen een Burger King.quote:
Stukken beter dan dequote:
Kan je beter naar Food Village, al is dat wel prijzig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukken beter dan deMac
Al blijft het ranzig voedsel.
Ook een mac hoorquote:
Ik sta meestal wel zelf in de keuken en zelf achter/voor de bbq jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn voorkeur gaat uit naar het consumeren. Dan is het fijn als er iemand is voor de voorbereiding en het klaarmaken. En bij voorkeur niet de manier waarop stevenmac het vlees klaarmaakt. Wat die met een kipfilet doet, wil ik liever niet weten na zijn toespelingen richting moblo.
Drukste wel, grootste nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
En de BK daar schijnt de grootste van europa te zijn.
Goed idee welquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BBQ-meet? En dan het soort bbq met bergen vlees en ongegeneerde zuippartijen graag.
Ja leuk is dat, na het werk nog snel even het park in. Wegwerp-BBQ van Blokker en mezelf ziek eten aan stokbrood voordat het eerste vlees gaar isquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak, zo een spontane mini bbq
Oh dan zit die niet in het publieke gedeelte, daar is alleen een BK.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zijn zelfs 2 mac's op schiphol.
Die is helemaal niet grootquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
En de BK daar schijnt de grootste van europa te zijn.
Jup, zitten allebei achter de paspoortcontrole.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dan zit die niet in het publieke gedeelte, daar is alleen een BK.
Ik heb altijd wel 2 van die wegwerp dingen in huisquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed idee wel
[..]
Ja leuk is dat, na het werk nog snel even het park in. Wegwerp-BBQ van Blokker en mezelf ziek eten aan stokbrood voordat het eerste vlees gaar is
Ze hebben wel een giga "terras" eromheen. Ik zou eigenlijk geen grotere weten, BK's zijn meestal nogal compact.quote:
quote:
quote:
Ik vlieg bij voorkeur vanaf Rotterdam airport. Minimale wachttijd, geen gedoe. Ik ga niet vliegen als excuus om culinair te gaan doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
Kan je beter naar Food Village, al is dat wel prijzig.
De harcore BBQ'erquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 2 van die wegwerp dingen in huis
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Monedita het volgende:
Ik sta meestal wel zelf in de keuken en zelf achter/voor de bbq ja
Ik vanaf Eindhovenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vlieg bij voorkeur vanaf Rotterdam airport. Minimale wachttijd, geen gedoe. Ik ga niet vliegen als excuus om culinair te gaan doen.
Morgen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bent nog niet op vakantie.
[..]
Volgens mij alleen een Burger King.
owja bij die 'italiaan' ook toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |