Dat kloptquote:
Ik zie hetquote:
schandalig.......quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Ik heb een tijd niet op fok gepost, dus ik had mijn voetbal UI nog
Voetbalquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Ik heb een tijd niet op fok gepost, dus ik had mijn voetbal UI nog
Hmmm?quote:
ik had ook best nog een weekje NY er bij gewilt hoorquote:
ik ken jouw nick ergens van? heb jij vroeger gepost in het ToD / Eindhoven topic toevallig?quote:
Ja, dat leek echt nergens opquote:
Nee, sorry ik heb smaak.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ken jouw nick ergens van? heb jij vroeger gepost in het ToD / Eindhoven topic toevallig?
G!quote:
dan ben ik abuisquote:
quote:
quote:
Een week Ardennen kan je krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had ook best nog een weekje NY er bij gewilt hoor
Blij dat ik gelijk afgekeurd ben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind Lit wel een waardige kapitein ja
Ah,quote:
Welke van de twee? Beide eigenlijk wel goed, even groot, alleen een blond andere zwart.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
Het is wel een heerlijk weerzien zo he
Bengel! Lang niet gezien! Hoe is het met de hond?
Air! Hoe is het met het vrouwtje?
Blablabla
Hey Mutsieflutsiequote:
sorry B jij mag zijn deerne zijn maar kapiteins zijn mannenquote:
ook goedquote:
Dat vraag ik me ook wel af ja, zie haar nooit meer bij msn of ergens anders.quote:
Net onkruid, gaat maar niet dood.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Mutsieflutsie
Hoe gaat het met u?
Alles helemaal prima.quote:
Gelukkig maarquote:
Ze is wel weer ff klaar met internet. Mailen kan altijd natuurlijk. Van jou kan ze dat zeker waarderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af ja, zie haar nooit meer bij msn of ergens anders.
Na 26 previews in een maand, morgen een 3DS XL en nog drie hardwarereviews te schrijven: ja, nog steedsquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Nog lekker aan het gamen?
Buk maar, dan breng ik 'n wel bij je in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik zet 5 euro op Air met de kandelaar in de bibliotheek
Ik heb Skyrim gekochtquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na 26 previews in een maand, morgen een 3DS XL en nog drie hardwarereviews te schrijven: ja, nog steeds
Ik heb die gekregen van Bethesdaquote:
Ik vervloekte de game al na een uurquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb die gekregen van BethesdaNog steeds in folie
Welke misterquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles helemaal prima.En bij jou met de Mister?
ligt ie al in de budgetbak?quote:
ze zijn allemaal hetzelfde.... die skyrim spelers....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb mijn exemplaar van Skyrim uitgeleend aan een zekere Fokster. Nog steeds niet teruggehad natuurlijk, dat spreekt voor zich.
Nee dat niet, maar heb hem wel voor 35 euro ipv 59quote:
Weinig tij dom echt grote dingen op te pakken op dit moment. Ik speel nog wat op iPad, 3DS en dat was het. Nu weer bezig met gamescom. Rocksmithquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vervloekte de game al na een uur
Maar ik heb doorgezetMaar nog steeds wennen
gratis... ik weet niet hoe het zit met de DLC enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is Skyrim een spel waarbij je per maand moet betalen? Of is het gratis nadat je hem gekocht hebt?
Ik kan gewoon spelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is Skyrim een spel waarbij je per maand moet betalen? Of is het gratis nadat je hem gekocht hebt?
quote:
niet gratisquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gratis... ik weet niet hoe het zit met de DLC enzo
Gratis, DLC zal je wel voor moeten betalen, maar het spel origineel is al supergroot. En alleen single player, dus vandaar niet per maand betalen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voor jou altijd tochquote:
ik gaf antwoord op zijn vraagquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet gratisEr is ook geen online. Maar gewoon een game voor een x bedrag, geen maandelijkse kosten.
Het is echt een aanrader. Zeker op de pc met een paar leuke mods.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef NaRRaToR het volgende:
misschien dat ik ook maar eens skyrim ga kopen ofzo. Diablo III begint me al een beetje tegen te staan om eerlijk te zijn.
Ach, Skyrim is 100% offline?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik gaf antwoord op zijn vraagtuurlijk is het spel in zijn geheel niet gratis
Ah, je gaat je belofte inlossen?quote:
Dat zei ik al in mijn reviewquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef NaRRaToR het volgende:
misschien dat ik ook maar eens skyrim ga kopen ofzo. Diablo III begint me al een beetje tegen te staan om eerlijk te zijn.
Dat is correct. Maar: http://games.fok.nl/previ(...)-scrolls-online.htmlquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, Skyrim is 100% offline?
ik lees echt amper reviews om eerlijk te zijn.... en idd. de RMAH heeft het verneukt. weken farmen en dan nog niets verkoopwaardigs vinden zodat je weer een act verder kunt op inferno. ach ja....quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei ik al in mijn reviewIk heb het nu al weken niet meer aangeraakt, het is echt verneukt door de auction house
Mods zijn gewoon echt heel tof om te spelen vaakquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader. Zeker op de pc met een paar leuke mods.
Ok, thanks Phenoquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar: http://games.fok.nl/previ(...)-scrolls-online.html
Zoveel leuke mods zijn er niet in R&Pquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader. Zeker op de pc met een paar leuke mods.
QFTquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel leuke mods zijn er niet in R&P.
Kan, ik schrijf er ook weinig, maar ik was de enige die DIII kon doen. Iets met tien jaar ervaring in DIIquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik lees echt amper reviews om eerlijk te zijn.... en idd. de RMAH heeft het verneukt. weken farmen en dan nog niets verkoopwaardigs vinden zodat je weer een act verder kunt op inferno. ach ja....
Aanrijding met een persoon?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
Treinen.
Stukje van 15 min, waar ik uiteindelijk 2 uur over heb gedaan.
True.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel leuke mods zijn er niet in R&P.
Ja, als ik die persoon tegenkom scheur ik hem in 100 stukken uit elkaar.quote:
Wel eerst weer in elkaar zetten, anders dan wordt het zo'n priegelwerkje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, als ik die persoon tegenkom scheur ik hem in 100 stukken uit elkaar.
Ik was juist zo blij dat het werk eigenlijk al gedaan is. Liever lui dan moequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Wel eerst weer in elkaar zetten, anders dan wordt het zo'n priegelwerkje.
Myr!quote:
Valt me wel tegen van je, ik dacht dat jij van het lange-halen-snel-thuis werk wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was juist zo blij dat het werk eigenlijk al gedaan is. Liever lui dan moe
Alleen qua seks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Valt me wel tegen van je, ik dacht dat jij van het lange-halen-snel-thuis werk was
Dat is awesomequote:
Dát is pas fucking old skool!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet gratisEr is ook geen online. Maar gewoon een game voor een x bedrag, geen maandelijkse kosten.
die snoepjes zijn ranzig man.quote:
Van die veel te oude kauwgomballen waar totaal geen smaak aan zit, en waar je je bakkes mee aan puin kauwt.quote:
haha, ja die. inclusief gekleurde tong.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van die veel te oude kauwgomballen waar totaal geen smaak aan zit, en waar je je bakkes mee aan puin kauwt.
Mr R&P himself.quote:
Is dat zo'n iemand die in de non-SC topics van R&P komt?quote:
Immer. Neuken?quote:
Re natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat zo'n iemand die in de non-SC topics van R&P komt?
Dat zeg ik.quote:
Als je Grolsch meeneemtquote:
My favourite kind of breezersletquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop