quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens om de zoveel tijd moet dat. Vervolgens komen ze erachter dat het toch wel handig is om misschien datingtopic of whatever te maken, wat dan weer verandert in een sc-topic en zo zit je over anderhalf jaar weer met 6 SC's en dan wordt alles en iedereen weer hier naartoe geschopt.
Dequote:
Sorryquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eerste reply in het andere topic betrof een zwaaismiley. Dus da's helder. Dan weet je al dat het vervelend wordt.
Heel drakatischquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind wel dat door dit sc drama mijn drakatische afscheid volledig werd ondergesneeuwd
Of niet danquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
De. nostalgie
. Als de dag van gisteren...
Post 'm nog een keer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind wel dat door dit sc drama mijn drakatische afscheid volledig werd ondergesneeuwd
Fijne vakantie alvast en een goeie reisquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
ja kak ik zit nog steeds mobielquote:
auwquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie is nu van welke reeks? Ik ken alleen Samzz van naam hier.
Het heeft zich verspreidquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik kom vanuit het nietsquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eerste reply in het andere topic betrof een zwaaismiley. Dus da's helder. Dan weet je al dat het vervelend wordt.
ga je weg rhu???? NEEEEquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
En rhubarbje natuurlijk!quote:
Ik volg Narra.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
ja neger mij maar weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En rhubarbje natuurlijk!De enige die altijd om mijn grappen lacht.
Die grap was al gemaakt, Narra.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |