Ja en ik moet sowieso altijd met de stoptrein dus ik ga dat gewoon doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja precies, je kunt gewoon de stoptrein pakken tot randwyck en dan ben je er meteen. De bieb is daar trouwens erg fijn, en makkelijk te vinden ook!
R$126,00, ongeveer 45 euroquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:55 schreef Mss het volgende:
Maar ik geloof dat dat wel de deal was met de hits. de verzendkosten waren in verhouding met de lakjes hoog, of je er nou veel of weinig bestelde. Daarom is iedereen gaan swappen. Daarna zijn de verzendkosten ook omlaag gegaan, en als we ze door 3 delen is het denk ik wel te doen.
Dwyn, kun jij niet es 40 lakjes in een mandje pleuren en kijken wat de verzendkosten zijn?
Binnen een paar weken denk ik welquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
He maar.. ik kan nu even echt niks meer falen hoor....Willen jullie op korte termijn bestellen?
Hoe organiseer je zulks?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon in swap doen, goedkopergeen douane
must...have...NOW-effect?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
Net besloten dat ik toch zelf een brush roll wil maken en dan wil ik dat ook nu meteen
Mwehehehehe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaDalijk even boven kijken wat voor een stof daar allemaal ligt.
Oh ja, brushroll.... die zou ik ooit nog 1 krijgen van iemandquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
Net besloten dat ik toch zelf een brush roll wil maken en dan wil ik dat ook nu meteen
Jep een zalm/oudroze spijkerstof voor de stevigheid en aan de buitenkant de stof van de jurk wat ik met de uitreiking van mijn diploma droegquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehehe.
Ik kan ook wel eens een grotere gaan maken, er ligt hier vast wel een kek stofje.
Ik heb een roze met appeltjes. Het is voor make-upkwasten, meisjesachtiger kan het toch niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:30 schreef megamandy het volgende:
Nu nog de spijkerstof lostornen
[ afbeelding ]
Wel heel meisjesachtig
Ja daarom kan het ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een roze met appeltjes. Het is voor make-upkwasten, meisjesachtiger kan het toch niet?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, brushroll.... die zou ik ooit nog 1 krijgen van iemand.
Haha, mooi toch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik kreeg trouwens nog weer een opmerking over mijn brushroll bij een logeergedoe met vriendinnen.![]()
'Oh my god, jij hebt helemaal zon professionele set!!'
Eeh. Ja, erg professioneel.
Oooh maar dat geeft toch niks gekkiequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en het trieste is, ik heb alles liggen. Ik heb alleen mijn naaimachine gemold
Bambiquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, mooi toch!
Serieus, soms is het zo goed dat ik mensen eerst in het echt heb leren kennen voordat ik zie hoe ze op facebook zijn.
Oh en, als je sommige souvenirs vergeet is dat een teken dat je er teveel hebt gekocht zeker?
Ik ook hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bambi
Neem jij serieus souvenirs mee voor mensen?![]()
![]()
Nou het kwam er een beetje raar uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, mooi toch!
Serieus, soms is het zo goed dat ik mensen eerst in het echt heb leren kennen voordat ik zie hoe ze op facebook zijn.
Oh en, als je sommige souvenirs vergeet is dat een teken dat je er teveel hebt gekocht zeker?
SQquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bambi
Neem jij serieus souvenirs mee voor mensen?![]()
![]()
Was t wel leuk, de vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
SQ
Voor mezelf alleen maar.
Andere mensen begin ik niet aan, behalve soms als ze speciaal iets sparen ofzo, en ik dat toevallig tegenkom. Heb wel gekeken voor m'n moeder, maar zag niks tofs en dan ga ik niet zomaar iets kopen om maar iets te hebben.
Soms moet je ze gewoon lekker laten praten idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou het kwam er een beetje raar uit.Ze liepen ook al opmerkingen te maken over de lakjes dus ik heb maar niks meer gezegd.
Wij kopen voor de moeder vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
SQ
Voor mezelf alleen maar.
Andere mensen begin ik niet aan, behalve soms als ze speciaal iets sparen ofzo, en ik dat toevallig tegenkom. Heb wel gekeken voor m'n moeder, maar zag niks tofs en dan ga ik niet zomaar iets kopen om maar iets te hebben.
Mijn mama heeft ook veel magneten jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n moeder aan een koelkastmagnetencollectie geholpen.
quote:
Ja joh? Ik doe dat alleen maar als ik iets tegen kom waarvan ik denk: Dat heeft hij/zij nodig in het levenquote:
quote:
Oh naja als er alleen maar troep is dan niet, maar anders vind ik het wel grappigquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Ja joh? Ik doe dat alleen maar als ik iets tegen kom waarvan ik denk: Dat heeft hij/zij nodig in het leven
Mijn moeder heeft meer koelkastmagneten nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Ja joh? Ik doe dat alleen maar als ik iets tegen kom waarvan ik denk: Dat heeft hij/zij nodig in het leven
Haha, ja dan is het leuk. Mijn moeder probeert juist van allemaal prulletjes af te komen nu ze gaat verhuizen. Ik denk niet dat ze het zou waarderen als ik nu nieuw prul meenam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij kopen voor de moeder vanaltijd het ALLERlelijkste souvenir dat er is
vind ze prachtig!
Hier ben ik ook mee bezigquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n moeder aan een koelkastmagnetencollectie geholpen.
Sommige mensen sparen dat. Net zoals vingerhoedjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
maar wat hebben andere mensen nou aan een Kreta magneet waar ze zelf niet eens geweest zijn?
Ik snap het niet
Mijn moeder zou me haten denk ik.quote:
Naja bij ons hangen ze aan de oven/magnetronquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me haten denk ik.Daarnaast heeft ze een inbouw-koelkast, dus daar blijven heel geen magneten aan hangen.
Die heb ik ook ja! Maar verder neem ik ook nooit iets mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef princess-a het volgende:
Ik heb ook ooit een souvenir gekocht, zo'n Venetiaans maskerVerder zijn souvenirs
ik neem altijd van die bagger mee voor papa wel. Superzoete koemkwat likeur. Tikt ie in een uur wegquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
Wij brengen de viestste sterke drank mee van de omgeving... voor onszelf![]()
Af en toe pakken we eens een fles wijn mee voor ouders ofzo... omdat het dan aparte wijn is of weet ik veel maar verder eik nooit souveniers
Jaaaa koekjes in delfs-blauwe blikkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:46 schreef Mss het volgende:
Toen ik nog bij de blokker werkte kwamen die Amerikanen ladingen delfts-blauwe meuk halen. Die kon je alles aansmeren.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa koekjes in delfs-blauwe blikkenMijn oma is er gek op
'Ooooo das nou typisch ollands zi' en dan zie je ze heul stralen
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem altijd van die bagger mee voor papa wel. Superzoete koemkwat likeur. Tikt ie in een uur weg
Ik wist niet wat ik met zo'n masker aan moest, vond de grote te duur en was vergeten dat de kleine op magneten wel een optie waren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef princess-a het volgende:
Ik heb ook ooit een souvenir gekocht, zo'n Venetiaans maskerVerder zijn souvenirs
Goeien drankjes voor zap de negert!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wij drinken de zooi eik alleen maar als we een boel bier op hebben en mijn broer op bezoek is en hij het laat genoeg vindt om eens onze drankkast open te gooien.
En dan gaat ie alles proeven (lees: voor iedereen inschenken dus dan moeten we meuk meedrinken)
Aaawhhquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa koekjes in delfs-blauwe blikkenMijn oma is er gek op
'Ooooo das nou typisch ollands zi' en dan zie je ze heul stralen
![]()
Oehhhh zekerssssquote:
Jaa is ook wel lastig hoor! Ik heb inderdaad een wat kleiner formaat, die staat gewoon heel mooi te zijn in de servieskastquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik met zo'n masker aan moest, vond de grote te duur en was vergeten dat de kleine op magneten wel een optie waren.
Meestal neem ik als souvenir nuttige dingen mee, heb verschillende kledingstukken uit Frankrijk meegenomen als souvenir. Maar kon niks leuks vinden dit jaar, dus ben op frutseltjes uitgekomen. Lekkere opvulling voor m'n kamer.
En uiteindelijk ook nog een zonnebril en horloge gekocht, want had kuna's over.
Wel erlangsquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:49 schreef Diconnected het volgende:
Ladies, is hier iemand een keer naar Antwerpen geweest met de auto?
Ik heb toch heel geen servieskast.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa is ook wel lastig hoor! Ik heb inderdaad een wat kleiner formaat, die staat gewoon heel mooi te zijn in de servieskastNuttige souvenirs zijn de beste! Al noem ik dat gewoon shoppen
meet!!!!!111quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Which reminds mee... eerste weekend van september is cif vlg mij een weekend weg....... Hmm
Ja parkeren idd, ga volgende week woensdag naar oma in Breda met mams, gaan we daar hightea-en enzo en dan blijven we daar slapen en dan volgende dag even naar Antwerpen. ben daar nog nooit geweest namelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel erlangsmaar wat moet je weten parkeren? Kun je buiten het centrum en dan met de tram de stad in.
Bwhehe be prepared, ik heb daar zķ veel geshopt iedere keerquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja parkeren idd, ga volgende week woensdag naar oma in Breda met mams, gaan we daar hightea-en enzo en dan blijven we daar slapen en dan volgende dag even naar Antwerpen. ben daar nog nooit geweest namelijk
Ja je kunt buiten het centrum parkeren en dan een tramkaartje kopen. Daar maken ze ook reclame mee op de radio. Ik zal eens zoeken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja parkeren idd, ga volgende week woensdag naar oma in Breda met mams, gaan we daar hightea-en enzo en dan blijven we daar slapen en dan volgende dag even naar Antwerpen. ben daar nog nooit geweest namelijk
Die Linkeroever is misschien wel het handigst (uit mijn hoofd) want dat ligt echt buiten Antwerpen en volgens mij als je vanuit Breda komt zelfs ervoor. Dus dan hoef je misschien zelfs die ring niet op. Maar dit weet ik niet zeker.quote:P+R Parkings Antwerpen
Gratis zijn ook de P+R parkeerterreinen Blancefloerlaan, Metropolis, Melsele en Keizershoek Merksem. Openbaar vervoer is beschikbaar naar de binnenstad. • P+R Keizershoek Merksem: Tramlijn 3
• P+R Metropolis: Tramlijn 6 en buslijnen 720, 730, 770, 775
• P+R Melsele: Tramlijn 3
• P+R Linkeroever Blancefloerlaan: Tramlijnen 2, 3 en 15
Awwquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:59 schreef Loqi het volgende:
Meisjes, ik denk dat ik dit weekend niet mee ga naar de Rock en roll meet![]()
Ik denk dat ik die dag even met mam rond ga hangen, kan ze wel gebruiken en dan kunnen we vast wat uitzoeken en lijstjes maken voor t weekend daarna
jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AwwMaar ik snap het wel hoor
Even wat tijd met je ma is wellicht ook fijn
![]()
Onee vergeet dat laatstequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die Linkeroever is misschien wel het handigst (uit mijn hoofd) want dat ligt echt buiten Antwerpen en volgens mij als je vanuit Breda komt zelfs ervoor. Dus dan hoef je misschien zelfs die ring niet op. Maar dit weet ik niet zeker.
Joh snap ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja![]()
dit is gewoon even iets belangrijker voor mij
Ja we gaan niet veel shoppen denk ik, meer beetje rondwaggelen (mams is ook niet zo soepel met knie en rug) en naar een museum ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bwhehe be prepared, ik heb daar zķ veel geshopt iedere keer
Ah topquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die Linkeroever is misschien wel het handigst (uit mijn hoofd) want dat ligt echt buiten Antwerpen en volgens mij als je vanuit Breda komt zelfs ervoor. Dus dan hoef je misschien zelfs die ring niet op. Maar dit weet ik niet zeker.
Oh lolquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Onee vergeet dat laatstevanaf Breda ligt die juist aan de andere kant. Maar wel makkelijk met google maps te vinden enzo
Euh neequote:
quote:
Ik ga niet op een stretcher!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slaapplaats van cif gereserveerd ktnx!
Ik heb iets gemist denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja![]()
dit is gewoon even iets belangrijker voor mij
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slaapplaats van cif gereserveerd ktnx!
Ik claim een plek in het tweepersoonsbed! Behalve als ik met iemand mee kan i de auto, dan wil ik best met een luchtbed enzo slepen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Done
Heb nog een 2persoonsbed op de zolder
Verder heb ik géén stretcher... Misschien 1 verloren luchtbed...Maar dat moeten jullie zelf regelen. Wel genoeg plaats om te blijven slapen iig
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik claim een plek in het tweepersoonsbed! Behalve als ik met iemand mee kan i de auto, dan wil ik best met een luchtbed enzo slepen.
Moet eerst eens kijken of ik wel kan.Maar ik claim alvast!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar is het? Mierlo toch? Denk dat ik dan nog best met de bus naar eindhoven kan endezo, kan Unf bij mij slapen als ze wil
ik had vanmiddag een huilende mama hier, die zit er even doorheen met haar brakke lichaamquote:
natuurlijk blaft ie. Het is een hont.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik waarschuw alvast: Samson blaft heel enthousiast als er bezoek is... Maar hij doet echt geen vlieg kwaad ofzoMaar hij blaft.. dus..
![]()
De cavia's blaften niet !!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
natuurlijk blaft ie. Het is een hont.
Aww das balen ja, wel lief van je en zeker begrijpelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik had vanmiddag een huilende mama hier, die zit er even doorheen met haar brakke lichaam
en volgend weekend wordt ze 50, dus ik ga haar vast met dingetjes daarvoor helpen![]()
Ik lollerde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
natuurlijk blaft ie. Het is een hont.
EN JIJ KOMT OOK HEquote:
En na 5 ben ik ze al haske beuquote:
Nou, ehhh.... wij gaan dus die maandag op varkansie. En vrijdags heb ik een bruiloft. Dus als ik kom, drink ik weinig en ga ik op tijd naar huisquote:
Stoelde (231) is een van m'n redders.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef Diconnected het volgende:
Oeh der zit volgens mij een forever 21 in Antwerpen
Nee want ik ben er nog nooit geweestquote:
http://www.zone03.be/wca_(...)101/think-twice.htmlquote:T2 ofwel “think twice”. Met maar liefst twee vestigingen in het centrum van Antwerpen (Lange klarenstraat en Kammenstraat). Ge-wel-dig-e vintagewinkel bomvol kleding en accessoires. Eens in de 6 weken vernieuwen ze de collectie en dit betekent dat ze de oude collectie totaal uitverkopen. Aan het einde van de maand gaan kledingstukken dan voor 3, 2 of zelfs 1 euro per stuk de deur uit. Dit betekent: stapels kleding mee het pashokje in en ook stapels kleding mee naar huis. Want bijna alles wat er bij T2 hangt is leuk.
Urban Outfittersquote:
Ja Urban Outfitters is tof, maar vaak niet zo veel in mijn maatquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef megamandy het volgende:
Oja Urban Outfitters ofzoiets? Weet eigenlijk niet of dat leuk isen de T2
[..]
http://www.zone03.be/wca_(...)101/think-twice.html
Urban Outfitters heeft wel veel leuke goodies, aparte boeken, hebbedingetjes voor in huis, gekke sieraden, Models Ownquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja Urban Outfitters is tof, maar vaak niet zo veel in mijn maaten lees dat ik op de Meir moet zijn voor alle winkels
LOUIS VUITTONquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef Diconnected het volgende:
Oeh der zit volgens mij een forever 21 in Antwerpen
quote:
10tje maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar daar is de BTW duurder dus zijn de tassen daar misschien nog duurder dan hier
En is dat meer make-up of voornamelijk huidverzorging? Wat bodylotion en die dingen zijn niet aan mij besteed. Dat gebruik ik bijna nooit.quote:
Daarom twijfel ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef Mss het volgende:
Ik ga dat soort dingen toch niet gebruiken dus ik heb niet zo'n doos.
Even denken, redelijk wat haarmeuk, maar ook dingen als mascara's, lippenstift, wimperkruller, instant bronzing spul, zeep, luchtjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
En is dat meer make-up of voornamelijk huidverzorging? Wat bodylotion en die dingen zijn niet aan mij besteed. Dat gebruik ik bijna nooit.
Nee hoor je kunt makkelijk zeggen dat je voor zo'n korte tijd liever een andere keer afspeekt en je vrije dag dan met je moeder bent, zeker op zo'n dagquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef princess-a het volgende:
Dames, ik heb even advies nodig
Morgen zou m'n broer jarig zijn geweest, als ie er nog was, en om de dag door te komen zou een vriendin langskomen. We hebben elkaar al een tijdje niet gezien en naja, voor mij goede gelegenheid om een middag vrij te nemen en even mn gedachten te verzetten. Nu smst ze net dat ze kan van 13.00 tot 15.30 ongeveer, dan moet ze weer naar huis want savonds komt er koffie visite. Nu heb ik zoiets van ja jees, kom dan nietIs het nou heel lullig als ik haar bijvoorbeeld afzeg en mijn moeder vraag bij me te komen? Ik vind mn tijd best kostbaar en dit soort dingen, op z'n zachtst gezegd een beetje jammer
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor je kunt makkelijk zeggen dat je voor zo'n korte tijd liever een andere keer afspeekt en je vrije dag dan met je moeder bent, zeker op zo'n dag
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor je kunt makkelijk zeggen dat je voor zo'n korte tijd liever een andere keer afspeekt en je vrije dag dan met je moeder bent, zeker op zo'n dag
Zij is degene die opeens korter kan, het is niet zo afsof je om niets afbelt. Zeg gewoon dat je liever met haar een keer afspreekt als ze wat meer tijd heeft omdat je op zo'n dag gewoon ff de hele dag afleiding nodig hebtquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je hebt gelijkEven ballen verzamelen
Het speelt al wat langer waardoor ik inmiddels wel wat aan mezelf twijfelquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Mocht je vriendinnetje het raar vinden ga niet aan jezelf twijfelen PA, ik zou het zelf niet meer dan normaal vinden als iemand op zo'n dag niet alleen wilt zijn en als je dan maar heel kort kunt afspreken is het niet meer dan normaal dat je liever de hele dag lekker bij mams bent.
Dan zou ik hetzelfde doen bij m'n moederquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Of eerst met je vriendin bij kletsen en daarna een hapje eten met je moeder?
Pleeeeaaase stuur Miloquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zij is degene die opeens korter kan, het is niet zo afsof je om niets afbelt. Zeg gewoon dat je liever met haar een keer afspreekt als ze wat meer tijd heeft omdat je op zo'n dag gewoon ff de hele dag afleiding nodig hebt
Mocht ze moeilijk doen zeg maar dat ik Milo op dr af stuur
Dankjewelquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hele dikkevoor jou P-A.
Meiden, is het stom dat ik er slecht tegen kan dat iemand van vakantie mij niet aardig (lijkt te) vind(en)? Het is niet zozeer dat hij me perse aardig moet vinden, zou wel leuk zijn natuurlijk, maar ik wil weten waar het door komt. Of het iets specifieks is, of meer een algemeen gevoel. Of het iets is waar ik me misschien helemaal niet beuwst van ben, maar waar ik nu dus van zou kunnen leren. Kan ik dat aan hem vragen, of staat dat raar?
als ik iets kan doen laat maar weten hequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
DankjewelBen al een paar dagen down en overgeven enzo,echt kutdagen zijn het
Haha, dat sowieso. Merk dat zulk soort dingen me toch nog erg onzeker kunnen maken. Mja, ik denk er nog even over na, maar misschien dat ik morgen wel een mooi berichtje type.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Stom is het goede woord niet. Het zou voor jezelf waarschijnlijk fijner zijn als het je niet zou derenMaar als jij graag ervan wilt leren, dan zou ik het hem wel vragen
Dat is het mooie aan iemand kennen van vakantie toch? Die zie je waarschijnlijk niet meer terug, dan kun je best dingen vragen die je normaal niet zou vragen
Maar trek het je niet teveel aan he meissie, je bent goed zoals je bent
Ga je diegene dan ooit nog eens zien? Zonee zou ik ook niets veranderen. Niet iedereen kan je leuk vinden en je moet je niet gaan aanpassen voor iemand die je niet meer ziet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hele dikkevoor jou P-A.
Meiden, is het stom dat ik er slecht tegen kan dat iemand van vakantie mij niet aardig (lijkt te) vind(en)? Het is niet zozeer dat hij me perse aardig moet vinden, zou wel leuk zijn natuurlijk, maar ik wil weten waar het door komt. Of het iets specifieks is, of meer een algemeen gevoel. Of het iets is waar ik me misschien helemaal niet beuwst van ben, maar waar ik nu dus van zou kunnen leren. Kan ik dat aan hem vragen, of staat dat raar?
Nou, echt veranderen ben ik sowieso niet van plan. Maar ik ben me graag bewust van mijn gedrag, dus als het iets specifieks is wat hij vervelend vond kan ik voor mezelf bepalen of ik het daarmee eens ben en er op wil letten/iets mee wil doen. Of dat ik mezelf prima vind met die eigenschap. Op die manier dus. Ik wil het gewoon graag weten...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ga je diegene dan ooit nog eens zien? Zonee zou ik ook niets veranderen. Niet iedereen kan je leuk vinden en je moet je niet gaan aanpassen voor iemand die je niet meer ziet.
Maar ik ben hier wel nogal zwart-wit inzelf vind ik ook iemand of wel of niet leuk en meestal komt daar niet veel verandering in.
En p-a sterkte morgenGoed zorgen dat je veel te doen hebt zodat je niet teveel gaat nadenken.
Nadenken kan wel goed zijn, maar op zo'n dag zijn het meestal alleen maar depressieve gedachten
dan gewoon vragen toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, echt veranderen ben ik sowieso niet van plan. Maar ik ben me graag bewust van mijn gedrag, dus als het iets specifieks is wat hij vervelend vond kan ik voor mezelf bepalen of ik het daarmee eens ben en er op wil letten/iets mee wil doen. Of dat ik mezelf prima vind met die eigenschap. Op die manier dus. Ik wil het gewoon graag weten...
Lekkahquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
kat die spin voor je voeten legt waar je met blote voet op staat
Denk het wel ja. Nu nog bedenken hoe.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan nog kijken van " MIJN ETEN WAT DOE JE!!!"
Bwehehehequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan nog kijken van " MIJN ETEN WAT DOE JE!!!"
OH HELL YEAH!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit nu in de facebookgroup van m'n klas, en het zijn nu al toffe mensen.
Ik wil eigenlijk toch best wel in Amsterdam gaan wonen
quote:
milo verhuurt een plekje in de krabpaal voor wat catnipquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dus als jij iets hoort van goedkope kamer/studio/apartement dan hoor ik het graag
gezellig, tussen alle haarsquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
milo verhuurt een plekje in de krabpaal voor wat catnip
Jij ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat sowieso. Merk dat zulk soort dingen me toch nog erg onzeker kunnen maken. Mja, ik denk er nog even over na, maar misschien dat ik morgen wel een mooi berichtje type.
Jij bent lief.
nee snap ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
als ik iets hoor zal ik het je laten weten dico maar denk het niet ik zit net meer echt in de studentenwereld
Heb net zitten typen. Want ik zie (dankzij mijn vriendschapsverzoek) wel dat hij actief is op fb, maar hij accepteert m'n verzoek niet. Dat irriteert me.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij ookAnders even goed je woorden afwegen en dan hier laten keuren?
Heb even met mam geappt en het is voor haar ook wat teveel om met haar zieke en verdrietige lichaam hierheen te komen, dus ik ga gewoon toch lunchen en koffiedrinken met vriendin en dan naar de kapper ofzoEn dan savonds gewoon alleen en dan maar niet afleiding. Het is wel m'n broer en het was z'n verjaardag, dus laat ik mezelf maar niet aanpraten dat ik niet zou mogen huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mutsje, huilen mag altijd.![]()
Vriendin van mij woont er ook net, 14m2, 510 euroquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee snap ikhad een maitlje gehad van decaan met dat er een kamer vrij was in het centrum, 475 euro
dafuck
jesus fucking christquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vriendin van mij woont er ook net, 14m2, 510 euro
MENSEN DIE NOG IN GULDENS REKENENquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jesus fucking christdat zijn toch geen prijzen meer man, 1000 gulden
![]()
niet normaal man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MENSEN DIE NOG IN GULDENS REKENEN!!!!!
maar t is helaas wle duur hier ja
Hahahah ruim 1100 gulden! Maar als we zo gaan denken had ik ook ruim 4600 gulden moeten verdienen en dat was hem ook niet geworden in het guldentijdperkquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jesus fucking christdat zijn toch geen prijzen meer man, 1000 gulden
![]()
nee okay. maar 500 euro voor een kamer, wij betalen hier voor deze flat 550 euroquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahahah ruim 1100 gulden! Maar als we zo gaan denken had ik ook ruim 4600 gulden moeten verdienen en dat was hem ook niet geworden in het guldentijdperk
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb net zitten typen. Want ik zie (dankzij mijn vriendschapsverzoek) wel dat hij actief is op fb, maar hij accepteert m'n verzoek niet. Dat irriteert me.
Heb nu dit:Ik zou er iets bij zeggen van dat je het graag wilt weten om er van te leren, als een soort zelfreflectie. Dat hij ook weet dat het je niet teveel doet, maar dat het gewoon interesse van jou is omdat je blijkbaar onbewust 'iets' doet wat hem niet aanstaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mutsje, huilen mag altijd.
Wil je het antwoord wel weten? Is het niet een enorme loser ofzo?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
de deur is het duurste. Maar ja, wonen kost geld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee okay. maar 500 euro voor een kamer, wij betalen hier voor deze flat 550 euro
Mja. Dat is misschien wel slim ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou er iets bij zeggen van dat je het graag wilt weten om er van te leren, als een soort zelfreflectie. Dat hij ook weet dat het je niet teveel doet, maar dat het gewoon interesse van jou is omdat je blijkbaar onbewust 'iets' doet wat hem niet aanstaat
Wil je het antwoord wel weten? Is het niet een enorme loser ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan? Wil het ook niet al te ingewikkeld en uitgebreid maken, want in essentie is het een vrij simpele vraag.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voldoende toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan? Wil het ook niet al te ingewikkeld en uitgebreid maken, want in essentie is het een vrij simpele vraag.
Ik ga ook proberen te slapen, tot morgen maisjes
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Voldoende toch?
Ik ga ook proberen te slapen, tot morgen maisjes
quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil terug m'n bed innou moet ik straks door de regen fietsen boehoe
quote:
And mine! every frigging dayquote:
Dafuck!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:00 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en woo yay! Mijn swappakje is eindelijk aangekomen in Brazil! Heeft maar 3 maanden geduurd
ja, ik ergerde me zo aan zijn bewijsdrift dat ik het snel weer uit mijn AT heb gekeildquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:09 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, een Wesley die een topic begint over aso-namen
Jah, het topic an sich boeit me geen aarsch, maar ik lolde wel van de combi TT en TSquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ergerde me zo aan zijn bewijsdrift dat ik het snel weer uit mijn AT heb gekeild
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
oh en de weegschaal was zo lief vanmorgen
Zit 20 kilo onder het zwaarste wat ik ooit heb gewogen en 17 kilo onder weigh-in!
nog maar dertien nu, het klinkt steeds behapbaarder
Beeb is coolquote:
whoaaa ben trots op je!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
oh en de weegschaal was zo lief vanmorgen
Zit 20 kilo onder het zwaarste wat ik ooit heb gewogen en 17 kilo onder weigh-in!
nog maar dertien nu, het klinkt steeds behapbaarder
Lastig, sporten gaat goed, maar op het gebied van eten niet. Het lukt me gewoon niet, en dat probleem zit zo diep dat mijn diëtiste daar eigenlijk ook niks mee kan. Nu ben ik op zoek naar een alternatief en ben ik me in aan het lezen bij novarum.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:18 schreef Stormqueen het volgende:
tnx maisjes!
Mss, hoe gaat het bij jou?
Ah kijk. Wel goed dat je die stap neemt. Als het probleem dusdanig diep zit, kun je dat inderdaad niet met wilskracht alleen. Hopelijk doet het je goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:28 schreef Mss het volgende:
Zit mobiel, dus is veel typwerk. Het is googlebaar. Therapie bij eetstoornissen.
Handleiding is wel handig misschien, ik heb het in mijn la gestopt en ben vergeten ernaar te vragen, ik ben zo dufquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:55 schreef PriemGirl het volgende:
P-a een hele dikke knuffel voor je vandaag![]()
Bambi... Thihi.. ik moest stiekem toch een beetje lollerenMaar ik zit anders in elkaar wat dat betreft. Als iemand mij niet leuk vindt; dan pech.. ik ga me niet aanpassen en vooral niet als ik diegene op vakantie heb ontmoet en wellicht nooit never meer ga zien.. Ik vraag me ook af of je werkelijk antwoord gaat krijgen
Mss: Maar je doet tenminste wel iets ! Je zoekt alternatieven en houdt het vol om te sporten. Echt TOP meid !!!![]()
![]()
![]()
Skjoe: Whaooo !!! Je zit nu officieel over de helftHet heeft even geduurd (en volgens mij is 'de helft' altijd wel een beetje het punt waar het fout 'kan' gaan). Maar ook dikke restecp voor je
Trixy babe!!Moet ik nog even handleidingetje sturen voor het gebruik van die ask? Is op zich simpel; zolang je het in goeie volgorde doet en niet vergeet op te smeren
Hier werkt het nog steeds prima
Had paar weken terug weer gelnagels gezet en die zijn er weer af. Normaal duurt het echt meer dan een maand voor ze er weer wat normaal uitzien en niet meer zo zwak zijn; maar nu waren ze binnen 2 weken alweer sterk
Nouja misschien werkt het voor jou niet.. Kan ook he.. Maar ik blijf fan![]()
Wattewat? Ik? Of iemand anders?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
Insinueer je nou dat het fout gaat gaan?
Ja ik bedacht het nu ook net toen je het over splijten van je nagels hadquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Handleiding is wel handig misschien, ik heb het in mijn la gestopt en ben vergeten ernaar te vragen, ik ben zo dufIk wist het niet meer
Nee, helemaal helder hoor, thnx popquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik bedacht het nu ook net toen je het over splijten van je nagels had![]()
Maar bij deze dus het gebruik (als je het fijner vindt dat ik even pm stuur ik het je zo ook wel even door)
Je moet het dagelijks op je nagelriemen; nagels en net onder je nagel smeren (aan het randje). Je mag het royaal op je nagelriemen lakken (net voor je eerste nagelkootje zeg maar). Het is belangrijk dat je handen/nagels compleet droog zijn; dus beste tijdstip is meteen als je opstaat; vķķr je gaat douchen/wassen etc. Wanneer je het overdag wil doen; moet je onthouden dat je minimaal een uur niet in water mag hebben gezete; voor je het product gebruikt (naja mag.... de nagels absorberen het meest zo.. Daar komt het dus vandaan).
Wat ik meestal doe: Net voor slapen en 's morgens vroeg: Ik smeer er wat op en wrijf het dan gewoon wat in. Je kan meteen daarna je handen wassen; want het product gaat meteen 'in' je nagel en heeft dus geen periode nodig om te drogen.
Ow en het product geeft aan dat je ABSOLUUT niks mag doen aan je nagelriemen. Je moet ze met rust laten en dan gaan ze automatisch naar achteren (automatisch zichzelf herstellen). Echter heb ik daar ook moeite mee en doe ik dat dus ook niet; maar goed
Is het zo wat duidelijk? Ik typ het even zo uit mijn hoofd en geen idee of ik nu een onsamenhangend verhaal heb neergezet
Nee; dat het 'kan' gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
Insinueer je nou dat het fout gaat gaan?
hehehequote:Op donderdag 19 juli 2012 09:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee; dat het 'kan' gaanmaar dat insinueer ik niet; want je zit al over de helft en dus ga je nog steeds goed
maar je zou niet de eerste zijn die zoiets heeft van 'ik zit aan de helft joepiedepoepie' en dan niks meer doet en vervolgens weer aankomt oid
Hoeft niet ! Kan wel ! En anders had ik je moeten slaan![]()
![]()
Maar je gaat goed babe.En je ziet er smecksy uit
![]()
Schelequote:Op donderdag 19 juli 2012 08:59 schreef Incantrix het volgende:
Oh, nevermind
Like I said, ik ben duf..
More like 'dooie'quote:
hehe ja.... dat had ik wel door jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe
Nou ja, dat dooie punt heb ik dus wel gehad, zo tussen jouw bruiloft en twee weken geleden ben ik niet verder afgevallen (ook niet verder aangekomen tho). Dus ik heb er nu wel weer vertrouwen in
Oh, en je krijgt een hairdo zaterdag
Ja joh, ik had je toch opgegevenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hehe ja.... dat had ik wel door jaMaar goed... met de meet.. mn bruiloft... etc etc
En het was niet zo dat je er niks meer op lette (zie je nieuwen hippen sandwichbox).
EN WAT??![]()
![]()
Wanneer hoe wat !!
Dat is zo, als het probleem psychisch is heeft een operatie weinig zin. En de psychische kant aanpakken is het zwaarste, maar uiteindelijk wel de weg met de meeste benefitsquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Mss het volgende:
Thanks babes. Ik voel me er ook goed klote om. Maar het probleem zit echt heel diep merk ik.
Nog een reden waarom het goed is dat ik niet met mijn wls ben doorgegaan.
Niet klote voelen joh... Je pakt het probleem net aan; das toch haske goed !quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Mss het volgende:
Thanks babes. Ik voel me er ook goed klote om. Maar het probleem zit echt heel diep merk ik.
Kreeg jij een mail dat ík me moest melden??quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh, ik had je toch opgegeven
Tussen 17:00 en 17:30 melden
Zo superknap om dat te erkennen, ik weet zeker dat je nu de beste weg voor jezelf volgt dooe het zo aan te pakken.. Zeker niet de gemakkelijkste, maar in the long run denk ik wel degene waar je het meest baat bij hebtquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Mss het volgende:
Stond geen naam bij, maar ik heb mezelf niet opgegevenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet klote voelen joh... Je pakt het probleem net aan; das toch haske goed !
En idd een slim dan... eerst mentaal zorgen dat het ook zit
[..]
Kreeg jij een mail dat ík me moest melden??Wel tof
![]()
Ja maar op fb wel gereageerdquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stond geen naam bij, maar ik heb mezelf niet opgegeven
Ik heb jouw email niet doorgegeven en jij zelf ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar op fb wel gereageerdGa er maar vanuit dat jij het bent
Je had mijn e-mail toch door gegeven? Ik heb niks gehad hoor![]()
Vlg mij willen ze tonen dat je wél een retro kapsel kan maken met je korte lokken![]()
![]()
FOTOCAMERA GAAT MEE !!
DIT IS ZO VERWARRENDquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb jouw email niet doorgegeven en jij zelf ook niet
Ik heb een PB gestuurd met dat ik graag mijn vriendinneke M. S-P. op wilde geven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe heb jij mij dan doorgegeven. Gewoon: 'die enen belg van fb daaro' ?
D'awwwquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een PB gestuurd met dat ik graag mijn vriendinneke M. S-P. op wilde geven.
En da vonden ze kei lief.
En toen mijn mailadres gegeven. Einz!
Ik denk dat het jou ook gewoon cooler staatquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awww![]()
Ok ok...We gaan ons wel melden en dan duw ik je alsnog in de stoel
![]()
![]()
Maar is wel lief...
EN IK WEET NOG STEEDS NIET WAT IK AANMOET![]()
Nou.. ik heb gewoon veel haar waar je iets mee kan doen.. Dat scheelt natuurlijk welquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het jou ook gewoon cooler staat
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou.. ik heb gewoon veel haar waar je iets mee kan doen.. Dat scheelt natuurlijk wel
Nee vind het echt haske leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh Priem, als je liever niet wil ga ik daar wel zitten hoor
Ik heb die behandeling echter al twee keer eerder gehad en ik weet onderhand wel wat ze er van maken bij mij
Oeh !!! *moet vanavond toevállig een uitstapje maken in hellemondquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:20 schreef Loqi het volgende:
Wel pics machen hoor!![]()
swapdoosmeneer is op weg hierheen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh !!! *moet vanavond toevállig een uitstapje maken in hellemond*
Schrik niet als je kadders zijn vervangen door plushen knuffelsquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schrik niet als je kadders zijn vervangen door plushen knuffels![]()
![]()
STEAL EVERYTHING
De doos is wel een halve kilo zwaarder geworden onderweg?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:20 schreef Loqi het volgende:
Wel pics machen hoor!![]()
swapdoosmeneer is op weg hierheen
hij zit op 6050 zegt track en tracequote:Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De doos is wel een halve kilo zwaarder geworden onderweg?
Ja, op mijn bon staat 5530.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
hij zit op 6050 zegt track en tracemaar het regent hier niet, dus geen extra gewicht daarvan
Nee, op mijn bon van gisteren dat ik hem heb afgeleverd op het postkantoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef Loqi het volgende:
[..]waar komt dat door dan? heb je er zoveel extra ingedaan?
Over het algemeen doen ze het dan niet eens... of je moet geen open kaart spelen bij de psychquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is zo, als het probleem psychisch is heeft een operatie weinig zin. En de psychische kant aanpakken is het zwaarste, maar uiteindelijk wel de weg met de meeste benefits
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Loqi het volgende:
Ja hoi, fluffy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |