Ik kijk ook al. En speel ook, hoezo geen zin om te spelen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:11 schreef Ame_thyst het volgende:
http://nl.twitch.tv/totalbiscuit
goeie stream, zelf geen zin meer om te spelen
ik ook ff niet, hier buiten is er wat 'leuks' gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:11 schreef Ame_thyst het volgende:
http://nl.twitch.tv/totalbiscuit
goeie stream, zelf geen zin meer om te spelen
Tja alles wat ik nu doe ben ik over 2 dagen toch weer kwijt, dus wil nog niet teveel van het spel al gedaan hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik kijk ook al. En speel ook, hoezo geen zin om te spelen?
Gewoon wat ik doe, PVP. Alhoewel dat nu niet werkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Tja alles wat ik nu doe ben ik over 2 dagen toch weer kwijt, dus wil nog niet teveel van het spel al gedaan hebben
Nergens last van. Maar Mesmer is wel geinigquote:
ff snel een sylvari maken daarna wil ik joinen, wat is de naam ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gewoon wat ik doe, PVP. Alhoewel dat nu niet werkt.
Booyaa.4937quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ff snel een sylvari maken daarna wil ik joinen, wat is de naam ?
guild of party is blijkbaar volquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Booyaa.4937
Anyway, ik zet iedereen van hier gewoon in de FOK guild.
Nooit GW1 gespeeld?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:02 schreef Jimbo het volgende:
Snap t spel nu al niet
ga t zo maar even op mn grote pc spelen ipv de laptop en dan daadwerkelijk lezen enzo. tot zover was het echt dodelijk saai met de ranger (of hunter, wat dan ook)
ja zat, maar alleen in t begin toen t net uit was.. zou t echt niet meer weten hoe of wat.quote:
Zelfde hierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef Two het volgende:
Damn wat een vette game! Ik moet me dit weekend in gaan houden niet te veel gaan spelen. Wil zo veel mogelijk nog nieuw houden voor de release. Maar ik weet nu al dat deze game weer uren/dagen gaat vreten!
Dit is het laatste beta weekend voor de release volgende maandquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoop dat het volgende Beta Weekend de lag een soort gepatcht wordt, wil GW2 niet overslaan
Hele community op z'n kop op de forums haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |