Serieus? Als de bougie afbreekt, of je beschadigt het schroefdraad in de motorblok. Dan kun je het hele motorblok wel weggooien, lijkt mij..quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Dat kijkt niet zo enorm nauw. Meestal is het vastdraaien en dan nog 3/4e slag ofzo. Staat meestal op het doosje van de bougie.
met een stuk gereedschap, de momentsleutel!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:50 schreef KeimpeHart het volgende:
Hartelijk bedankt voor jullie behulpzame reacties! Ik heb inmiddels gegoogled, om te weten waar ik de luchtfilter, pollenfilter en oliefilter kan vinden. Ook zojuist goed gereedschapsmateriaal aangeschaft, zodat ik juiste gereedschap op maat heb:
[ afbeelding ]
Ik zit nog met 1 ding: hoe kan ik het aanhaalmoment van de gereedschap aflezen, om bougies niet te strak in te draaien?
daarom een simpele tip... vast is vast!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Serieus? Als de bougie afbreekt, of je beschadigt het schroefdraad in de motorblok. Dan kun je het hele motorblok wel weggooien, lijkt mij..
Dat is bij alles een gouden tip.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
daarom een simpele tip... vast is vast!
Ik weet weer hoe het ging. Bougie er in draaien tot je weerstand voelt, dan volgens het doosje verder draaien (3/4e of 1/2e slag ofzo).quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
met een stuk gereedschap, de momentsleutel!
door het toepassen van het van klopt het aandraaimoment niet meer en draai je ze te vastquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:59 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Hoezo? Dan krijg je ze er later teminste weer makkelijk uit. Bovendien helpt het de warmte te verdelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |