Ja ze knippen het dus wel in zo'n model. Hoe heet dat model, misschien ook maar eens naar kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu het net geknipt is blijft het ook zo zitten zonder iets, maar dat zal wel niet zolang duren. Met wax blijft het bij mij beter zitten omdat ik nogal stijl haar heb. Nadeel is dat het best wel plakt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef Toefjes het volgende:
De vogel is gevlogen. Ik herhaal: de vogel is gevlogen.
Ja, ik vond hem niet fijn spelen. En verkopen is ook zonde wat het is eigenlijk van Fuszy.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef RavioliPunch het volgende:
Marcie ik zag dat jij dat team aan mij wilt geven?
En wat doet Angel-Joy hier
Geen idee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ze knippen het dus wel in zo'n model. Hoe heet dat model, misschien ook maar eens naar kijken.
Ja tuurlijk, jij geeft hem tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem niet fijn spelen. En verkopen is ook zonde wat het is eigenlijk van Fuszy.
Maar ik ga zo uiteten enzo, dus is het goed als ik hem morgen geef?
haha, snappen de kappers bij jou als je zegt doe de Cabaye look maar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen idee.
in de eerste 6 minuten 2x paal en 1x lat, nu toch met 2-0 voor
Nu krijg ik 3 pauzes
ja ik dacht, misschien wil je hem per se nou oid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, jij geeft hem toch
Wilde het proberen, maar heb maar gewoon een beetje vaag geluld. Toen is ze maar begonnen en stop gezegd toen het goed wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
haha, snappen de kappers bij jou als je zegt doe de Cabaye look maar?
haha, maar ze knippen het dan dus anders, maar dan kan je geen andere look meer nemenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wilde het proberen, maar heb maar gewoon een beetje vaag geluld. Toen is ze maar begonnen en stop gezegd toen het goed was
Lolwutquote:
FoBo mattiequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef marcie216 het volgende:
[ afbeelding ]
Cabaye heeft gewoon een kuif hoor Thorb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |