abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114368559
Zwangerschap & geboorte

17 juli: Sonnetje85 (meisje)
23 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
23 januari: Omentielvo

5 februari: As1981
14 februari: Logician78
28 februari: Klumsy

10 maart: -DikkieDik-
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114368642
2e op 1 dag.
pi_114368715
Bedanktvoor de snelle reacties. Het gezag kan dus pas na de geboorte. Staat op de checklist.

En ja, die luierworstjes, ziet er grappig uit, maar inderdaad reteduur. Wij hebben ook zo'n diaperchamp gekocht. T kostte wel wat, maar hoop er genoeg plezier van te gaan hebben. Omdat ik t zo'n lelijk ding vond 'm wel volgeplakt met leuke roze stickers ;)

Psst ticoo, Bram heeft zich al laten zien, dus nanadu kan van t lijstje af toch?
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114368717
Nou, het ging dus over luierworstjes. :Y)
pi_114368796
Oh, een gewoon luieremmertje is dus niet zo'n goed idee vanwege de reuk? Even aan denken als ik straks meer babyspul ga kopen :)
pi_114368848
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, een gewoon luieremmertje is dus niet zo'n goed idee vanwege de reuk? Even aan denken als ik straks meer babyspul ga kopen :)
Nou, ik heb ook een gewoon emmertje. Het is hoe je er zelf mee omgaat. Maar minimaal 1x per dag dus de zak eruit.. Anders ruikt het naar een soort verrotte brie.
pi_114368850
Ik heb er 2 van Marktplaats ;) 10ntje per stuk :D scheelde aanzienlijk even sopje erdoor :P
pi_114368873
Gaan hard vandaag :D

Hier.ook een diaper champ gekocht. Ik had zo'n ding.met cassettes en die is kapot.dus moest toch een nieuwe. In aanschaf wel wat duurder (ik heb m nieuw gekocht), maar had ook 47 euro aan VVV.bonnen, dus viel uiteindelijk nog mee.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:27:23 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114368892
Wij hebben een plastic emmertje van de Blokker, elke dag verwissel ik het pedaalemmerzakje. Soms twee keer bij veel poep.
pi_114368964
Ik neem de luier gewoon mee naar beneden en mik hem in de container :+ Scheelt weer nare luchtjes op zijn slaapkamer.
pi_114368971
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Aventura het volgende:
Wij hebben een plastic emmertje van de Blokker, elke dag verwissel ik het pedaalemmerzakje. Soms twee keer bij veel poep.
Wij ook, en soms vergeet ik dat... Echt heel mn badkamer meurt dan... Vorige keer was zelfs zo erg dat we medelij hadden met de vuilnisman.
pi_114369025
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik neem de luier gewoon mee naar beneden en mik hem in de container :+ Scheelt weer nare luchtjes op zijn slaapkamer.
Ik verschoon het meeste beneden. Dus dan gaat de luier sowieso in de zak beneden. En die gooien we elke dag in de container.
pi_114369038
Ik heb dus geen zin om 2x per dag te gaan lopen slepen met zakken vanaf zolder.
Mort zeggen dat k Floris 9 vd 10 keer beneden verschoon tegenwoordig trouwens. Dus dan gaan ze gelijk de container in of de prullenbak.
pi_114369059
Hier verschonen we de Diaper Champs zo'n 2 keer per week (dan issie ook wel vol!) en dan is het ook wel even neus dicht en ramen open :P maar verder, echt ik zweer erbij!! :Y
pi_114369071
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik verschoon het meeste beneden. Dus dan gaat de luier sowieso in de zak beneden. En die gooien we elke dag in de container.
Is ook een optie :+ Beneden verschonen werkt hier niet met Cas, hij vindt alles té interessant.
pi_114369094
Als ik nog in het huis zit in januari komt er ook een verschoonplek beneden te staan. Boven is daar niet eens ruimte voor.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:30:29 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114369096
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Anders ruikt het naar een soort verrotte brie.
zo ver komt het hier dus inderdaad nooit, vanwege een a twee keer weggooien. Ik heb het per ongeluk weleens langer laten staan. De stank die er dan uit komt is met geen pen te beschrijven. Rotte brie komt lichtjes in de buurt. Ik moest heel erg wennen aan de geur in het kdv. Normaalgesproken breng ik ventje altijd en haalt man op. Laatst haalde ik mn ventje een keer op, en ik ging haast over mijn nek van de stank. Einde dag en alle luieremmers werden geleegd :P
pi_114369157
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

zo ver komt het hier dus inderdaad nooit, vanwege een a twee keer weggooien. Ik heb het per ongeluk weleens langer laten staan. De stank die er dan uit komt is met geen pen te beschrijven. Rotte brie komt lichtjes in de buurt. Ik moest heel erg wennen aan de geur in het kdv. Normaalgesproken breng ik ventje altijd en haalt man op. Laatst haalde ik mn ventje een keer op, en ik ging haast over mijn nek van de stank. Einde dag en alle luieremmers werden geleegd :P
JA! Ik ben ook wel eens op die tijd binnen gelopen.. OMG :'(

En alles gaat in een mega container.. 1x per week komt de vuilman... OMG... Daar moet een lucht vanaf komen, daar is een massagraf niets bij.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:32:15 #19
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114369207
Loodje wat leuk die cadeau's van je vader (schoentjes + stoel) :D O+
Welke stoel wil je dan? Een speciale kinderstoel?

Twink fijn dat je zo'n lekker dagje hebt gehad O+ :D Veel plezier bij de pufclub!! En succes morgen :)
En gefeli met je mijlpaal natuurlijk!!! *O* :D

Son :* voel je überhaupt al iets rommelen of ist nog helemaal rustig?
Hoop idd voor je dat strippen/inleiden niet nodig is!

Tico 14 weken *O* Gaat idd enorm snel he..

Ik zou ook niet getrouwd zijn tenzij mn man het zo leuk vond :P We hebben het iig heel simpel gedaan ('s avonds een feest en daar getrouwd, met hapjes & drankjes, was enorm gezellig). Mijn ouders zijn niet getrouwd, toen mn man enthousiast was dacht ik ook; goh, eigenlijk wel een leuk excuus voor een feestje :+
Maar heb dan wel weer mn eigen achternaam gehouden :D
Kind krijgt de naam van mn man, heb ik ook geen problemen mee. Mn man zei nog; 'ja, dat je daar helemaal geen discussie over bent begonnen vind ik wel bijzonder!' :+ :') (ben een tikje feministisch..)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik wil niet baren! Ik wil voor altijd het gevoel dat er een baby in mijn buik zit! Echt! O+
:D

Omentielvo, dat wist ik niet, wat stoer dat je het alleen doet zeg! :* Krijg je hulp van familie/vrienden? :)

En wat gaan jullie snel zeg :o

Wij gaan ook een diaperchamp kopen, op marktplaats worden die dingen genoeg aangeboden voor soms 1/3 van de nieuwprijs :D ^O^

Hier alles goed, was gelukkig wat rustiger op mn werk vandaag dus wat minder harde buiken gehad nadat ik klaar was. Manlief is helaas ziek, echt vervelend -O- Maar dan is ie ook weer lief, want dan ben ik thuis en dan zegt ie niks nodig te hebben/te willen omdat ie mij er niet op uit wil sturen voor een boodschap omdat ie vindt dat ik ook ff rustig moet zitten :P O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_114369296
Ah.. De smiliepost.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:33:45 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114369300
Als ik beneden of elders verschoon heb ik van die wegwerpzakjes met een geurtje (meurt ook, maar minder dan een poepluier). Die waren ook handig op vakantie (we zaten in een appartementje en het vuil werd pas einde verblijf opgehaald). Is mss een tip.
pi_114369301
Ik zou dus ook echt niet op een kdv kunnen werken. Poep van eigen kind oke, neefje trek ik nog.net, maar verder :N
pi_114369343
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Aventura het volgende:
Als ik beneden of elders verschoon heb ik van die wegwerpzakjes met een geurtje (meurt ook, maar minder dan een poepluier). Die waren ook handig op vakantie (we zaten in een appartementje en het vuil werd pas einde verblijf opgehaald). Is mss een tip.
Die zakjes ruiken lekker ja.. Van de etos toch?

Oh en poep van een ander kind vind ik smerig.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:36:17 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114369456
Ja, ik zou nooit in dee kdv kunnen werken. Het idee dat ik een ander kind zou moeten verschonen..insert kotsgeluid..zeker als ze ouder zijn dan, zeg, een maand of 10.
pi_114369517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zou dus ook echt niet op een kdv kunnen werken. Poep van eigen kind oke, neefje trek ik nog.net, maar verder :N
Ik zou los van de poep uberhaupt niet op een kdv kunnen werken. Ik zou gillend gek worden. Of in een hoekje gaan zitten huilen denk ik. Als ik er voor mijn werk kom, krijg ik altijd weer wat meer respect voor die meiden (en soms jongens).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')