Nou, ik heb ook een gewoon emmertje. Het is hoe je er zelf mee omgaat. Maar minimaal 1x per dag dus de zak eruit.. Anders ruikt het naar een soort verrotte brie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, een gewoon luieremmertje is dus niet zo'n goed idee vanwege de reuk? Even aan denken als ik straks meer babyspul ga kopen
Wij ook, en soms vergeet ik dat... Echt heel mn badkamer meurt dan... Vorige keer was zelfs zo erg dat we medelij hadden met de vuilnisman.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Aventura het volgende:
Wij hebben een plastic emmertje van de Blokker, elke dag verwissel ik het pedaalemmerzakje. Soms twee keer bij veel poep.
Ik verschoon het meeste beneden. Dus dan gaat de luier sowieso in de zak beneden. En die gooien we elke dag in de container.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik neem de luier gewoon mee naar beneden en mik hem in de containerScheelt weer nare luchtjes op zijn slaapkamer.
Is ook een optiequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik verschoon het meeste beneden. Dus dan gaat de luier sowieso in de zak beneden. En die gooien we elke dag in de container.
zo ver komt het hier dus inderdaad nooit, vanwege een a twee keer weggooien. Ik heb het per ongeluk weleens langer laten staan. De stank die er dan uit komt is met geen pen te beschrijven. Rotte brie komt lichtjes in de buurt. Ik moest heel erg wennen aan de geur in het kdv. Normaalgesproken breng ik ventje altijd en haalt man op. Laatst haalde ik mn ventje een keer op, en ik ging haast over mijn nek van de stank. Einde dag en alle luieremmers werden geleegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anders ruikt het naar een soort verrotte brie.
JA! Ik ben ook wel eens op die tijd binnen gelopen.. OMGquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
zo ver komt het hier dus inderdaad nooit, vanwege een a twee keer weggooien. Ik heb het per ongeluk weleens langer laten staan. De stank die er dan uit komt is met geen pen te beschrijven. Rotte brie komt lichtjes in de buurt. Ik moest heel erg wennen aan de geur in het kdv. Normaalgesproken breng ik ventje altijd en haalt man op. Laatst haalde ik mn ventje een keer op, en ik ging haast over mijn nek van de stank. Einde dag en alle luieremmers werden geleegd
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik wil niet baren! Ik wil voor altijd het gevoel dat er een baby in mijn buik zit! Echt!
Die zakjes ruiken lekker ja.. Van de etos toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Aventura het volgende:
Als ik beneden of elders verschoon heb ik van die wegwerpzakjes met een geurtje (meurt ook, maar minder dan een poepluier). Die waren ook handig op vakantie (we zaten in een appartementje en het vuil werd pas einde verblijf opgehaald). Is mss een tip.
Ik zou los van de poep uberhaupt niet op een kdv kunnen werken. Ik zou gillend gek worden. Of in een hoekje gaan zitten huilen denk ik. Als ik er voor mijn werk kom, krijg ik altijd weer wat meer respect voor die meiden (en soms jongens).quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zou dus ook echt niet op een kdv kunnen werken. Poep van eigen kind oke, neefje trek ik nog.net, maar verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |