abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114467525
Het tweede nummer van de PU ooit was het eerste nummer wat ik kocht. In de campingwinkel in Andijk. Het was een hele suffe kampeervakantie en het regende continu dus ik mocht allerlei magazines kopen om de tijd te doden. Waaronder dus de PU. The Three Vikings stonden op de voorkant kan ik me nog herinneren. Een paar weken later kocht ik het derde nummer en diezelfde avond bracht mijn vader het eerste nummer mee dat hij gratis had gekregen op een of andere IT-beurs. Eerste nummer stond Starfox op de voorkant. Derde nummer geloof ik Aladdin, maar die weet ik niet meer zeker.
pi_114467587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef Nielsch het volgende:
Het tweede nummer van de PU ooit was het eerste nummer wat ik kocht. In de campingwinkel in Andijk. Het was een hele suffe kampeervakantie en het regende continu dus ik mocht allerlei magazines kopen om de tijd te doden. Waaronder dus de PU. The Three Vikings stonden op de voorkant kan ik me nog herinneren. Een paar weken later kocht ik het derde nummer en diezelfde avond bracht mijn vader het eerste nummer mee dat hij gratis had gekregen op een of andere IT-beurs. Eerste nummer stond Starfox op de voorkant. Derde nummer geloof ik Aladdin, maar die weet ik niet meer zeker.
3e Jurrasic park. Dat weet ik nog goed omdat dat mijn 1e was :P
Conscience do cost.
pi_114473692
Ah ja, nu je het zegt ja. En de tweede was natuurlijk The Lost Vikings en niet The Three Vikings.
pi_114473811
Allereerste PU:

pi_114473915
Met de powerkid mascotte 8-)
Conscience do cost.
pi_114474438
ook legendarisch/berucht trouwens, de review van Mario Kart voor de SNES
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_114474679
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:18 schreef Ener-G het volgende:
ook legendarisch/berucht trouwens, de review van Mario Kart voor de SNES
Ja, een 6 gekregen van Bjorn. Echt jarenlang nog gezeik over gehad die gast.
pi_114474687
En die kutstrip van Spunky & Spice...
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:40:33 #34
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_114475163
Mortal Marcel _O_ Dikke fittie altijd :D
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo