U vraagt wij draaien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef tong80 het volgende:
Ken ze niet.
Enige informatie over deze band zou geen kwaad kunnen.
Nederlanders ?
quote:
Is het raar dat ik ze niet ken ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:04 schreef Arn0 het volgende:
Wow, best een grote (relatief gezien dan) naam. Goed gedaan van FOK!
Even wat vragen bedenken.
Raar niet echt, maar ze waren toch tijdje terug in De Wereld Draait Door en ze maken toch naam, onder meer in het buitenland. Hun single God Is Dead vind ik echt heerlijkquote:
Lees: België.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Raar niet echt, maar ze waren toch tijdje terug in De Wereld Draait Door en ze maken toch naam, onder meer in het buitenland.
Lees: engeland.quote:
Haha, dat helaas nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als Arn0 ervan gehoord heeft moeten ze wel naam gemaakt hebben in België.
Maar waarom vind je het goed gedaan van Fok ? Het is eerder andersom. Ze hoeven weinig moeite te doen voor gratis publiciteit. Zet een advertentie in de krant en 1000 bandjes melden zich aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Raar niet echt, maar ze waren toch tijdje terug in De Wereld Draait Door en ze maken toch naam, onder meer in het buitenland. Hun single God Is Dead vind ik echt heerlijk
Leuk, kan belangrijk zijn. In the NME zeiden the Senseless things op de vraag van welke bands ze veel verwachtten in de toekomst : The Nozems. Die hadden in Paradiso bij ze in het voorprogramma gestaan. Konden ze mooi op hun CV zetten. Waardoor hun CD werd besproken en ze optredens kregen in Engeland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Alex Kapranos, de zanger van Franz Ferdinand, is ook fan
De Keijleweg denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:13 schreef methodmich het volgende:
Wat is jullie favoriete plek in Rotterdam?
Ik heb ze live gezien en het is zeker geen ska.. het heeft veel new wave maar ook zeker post-punk invloedenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef Drugshond het volgende:
New-wave !.... meer ska me dunkt.
Lyrics had wel wat meer diepgang kunnen gebruiken.
Maar goed PIL, This is not a love song. Deed hetzelfde... dus no point taken.
Ze zien er ook niet ska uit. Eerder op z'n Engels post-punk iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien en het is zeker geen ska.. het heeft veel new wave maar ook zeker post-punk invloeden
mjah mjah.....iets knaagt er. Lyrics konden wel beter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet ska uit. Eerder op z'n Engels post-punk idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |