Rot op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Money and the fame and I'm hoping it will change
Yeah, I live my life without shame
Knowing that this game make a muthafucka change
Yeah, I live my life without shame
Money and the fame make a muthafucka strange
Yeah, I live my life without shame (I live my life without shame)
Yeah, I live my life without shame (I live my life without shame)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een keertje dan, maar dat kind waar het op getatoeëerd is, ziet er ook niet al te oud uit
In before Babewatcher
Alleen niemand lacht om jequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef PretKroket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb jullie niet nodig, ik hou deze SC gaande
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef PretKroket het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een keertje dan, maar dat kind waar het op getatoeëerd is, ziet er ook niet al te oud uit
In before Babewatcher![]()
Hoezo 'gelukkig' ?quote:
Maar een keer is mooi meegenomen toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Iedereen zou alles wat je zegt maar grappig vinden. Lijkt mij vrij hinderlijk.
Als dat je bedoeling is welquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar een keer is mooi meegenomen toch?
Het is erger als je heel hard je best doet en niemand lift een mondhoek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Iedereen zou alles wat je zegt maar grappig vinden. Lijkt mij vrij hinderlijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef PretKroket het volgende:
In before Babewatcher![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.
Wat dequote:
quote:
Ik wil hier een UI vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |