Owh dat is wel jammer voor je want anders had je nog wat aan je "sociale skills" kunnen doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil dit topic wat meer on-topic houden. Dit is geen sc of zo
Dat telt niet, jij hebt special powersquote:
Dit speelt al maanden, en is al uitgebreid in de gaten gehouden de afgelopen 2 maand of zo. En het is al 3x eerder gebeurt dat er dan echt niks anders bij kwam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er wordt gesproken over 1 of 2 SC's. Is dit gebaseerd op ervaring?
Als er nu een moratorium komt op nieuwe SC's en alles wat Yvonne zojuist dicht heeft gedaan, dicht blijft, heb je al een grote stap gezet.
Nu de ontmoetingstopics samenvoegen en dan heb je nog 4 SC's over.
Kijk het een maand aan en dan kun je eventueel besluiten of er nog 1 dicht moet of 2 samengevoegd moeten worden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Re het volgende:
ik zou het gewoon aankijken... 2 SC topics (of het nou die van Godje is of die van mij maakt niet uit)en laat iedereen maar lekker gaan... dat geforceerd mergen van SCen werkt toch ook niet
Dat klopt. Er is gewoon behoefde aan sc's, anders waren ze niet ontstaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel een prima voorbeeld van hoe snel topics verzanden in sc en daarmee meteen de bevestiging dat er blijkbaar een grote behoefte aan is.
Goede zaak, dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Oh en Lithpho dat werk waar Godtje het over had, was dat ik bij mijn huidige klus nauwelijks tijd heb/maak voor FOK!Maar ik ben sowieso een stuk mellower hoor
Zo'n daadkrachtige mod hebben we nodig in RP, heb je al een mail gestuurd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Nou hup in plaats van slap zeveren kets 2 SC's open en kets de rest dicht. Slap geouwehoer!
Gewoon proberen inderdaad. WeekjeMaandje aanzien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij is de algehele conclusie dat de voorstellen van re danwel godtje het beste zijn. Mocht het niet werken dan kunnen we altijd wat anders proberen toch?
2 topics openen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Idd, laten we dan ook gewoon iets doen. Veranderen kan altidj nog. Maar kijk het in ieder geval minimaal 2 weken aan voordat er weer concessies worden gedaan
Ik ga dan gewoon daar heen waar de meeste bekenden van me gaan zitten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon proberen inderdaad. Weekje aanzien.
Zoals je zei, je kan niet met elke autist rekening houden. Ik zeg go maar proef misschien 2 week. Dat is lang genoeg om te zien of het werkt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 topics openen?
Rest dicht
Proef: een maand?
Houden jullie er rekening mee dat er ook users zijn die dit vanavond pas lezen h`e die kunnen meteen aan de beademing.
Kan jij niet R&P gaan modden inplaats van seks?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Titelvoorstel voor 2 SC's:
R&P SC #1
Liefde SC #1
Yup twee topics.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 topics openen?
Rest dicht
Houden jullie er rekening mee dat er ook users zijn die dit vanavond pas lezen h`e die kunnen meteen aan de beademing.
Relaties SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
R&P SC #1
Liefde SC #1
Prima!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 topics openen?
Rest dicht
Doe dan Relaties SC ipv Liefdequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
R&P SC #1
Liefde SC #1
Het lijkt me ook wel verstandig om een goede sluitpost te maken in alle dichte SC's EN een Melding of zo bovenaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 topics openen?
Rest dicht
en de psychologie dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
R&P SC #1
Liefde SC #1
Relaties SC #1 (Daten, singles, gedumpt, etc)quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
R&P SC #1
Liefde SC #1
Héél mss even wachten tot sommige mensen die aan het werk zijn ook inspraak hebben? Nu je die toch aan ons lieve users vraagtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 topics openen?
Rest dicht
Precies, opgelost.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon daar heen waar de meeste bekenden van me gaan zitten.
ik dacht het nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Héél mss even wachten tot sommige mensen die aan het werk zijn ook inspraak hebben? Nu je die toch aan ons lieve users vraagt![]()
Het is een slowchat, geen topic dat gericht is op het verbeteren van hosselskills. Mijn indeling is gebaseerd op de wens van de usergroepen en het feit dat ik uit eigen ervaring de users van HOSSELEN + UIT ELKAAR/GEDUMPT bij elkaar vind passen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
De singles en hosselen samen. Singles waren heel goed in hosselen toen ik er net in poste.
Omdat er teveel onzin in het serieuze topic werd gepost, waardoor er een plekje nodig was om dat te voorkomen. Zelfde voorhistorie als HOSSELEN (VERSIEREN).quote:De gewone r&P en die "uit elkaar en gedumpt". (waarom die bestaat snap ik al niet) ze kunnen daar wel genoeg tegenspraak verwachten.
Dat topic is volgens mij echt actief gericht op het organiseren van meetings waarop mensen elkaar kunnen leren kennen. Lijkt me een uitstekend initiatief, dat alleen best gewoon gecombineerd kan worden.quote:18/35?? Waarom bestaat die? Nieuwe contacten maak je ook in de andere sc's.
De rest ben ik mee eens.
Huh? Dus de mensen met een stoornis moeten apart?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Relaties SC #1 (Daten, singles, gedumpt, etc)
Psychologie SC #1 (PDD-NOS, autisme, etc)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit vind ik dan nog de mooiste
Graag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Dus de mensen met een stoornis moeten apart?
Zijn ze wel gewend toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Dus de mensen met een stoornis moeten apart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |