Misschien is hij wel heel erg moe? Dan kan het mij ook niet veel schelen of je in je pauze boodschappen haalt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:15 schreef Etcetera het volgende:
Mjah denk dat dat wel even moet. Het voelt als desinteresse. Hoeft niet zo bedoeld zijn, weet ik wel.
En als je maar kookt en zorgt dat het bier koud staatquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kan het mij ook niet veel schelen of je in je pauze boodschappen haalt.
Nee, stroom doet het weer inmiddels, op een paar plekken na.quote:
Ik ga ook even 'koken', moet nog lunchen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef TradeMarkie het volgende:
En als je maar kookt en zorgt dat het bier koud staat
probeer eens een hobbywinkelquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:21 schreef B.ertha het volgende:
Druk in de stad! Moest even wat spullen terugbrengen maar ik kon mijn fiets nergens kwijt
Ik ben op zoek naar een fotolijst om mee te knutselen. Heel simpel, liefst van hout want ik moet kunnen verven. Wel met een reliëfrandje anders wordt het te saai. Dat is gewoon nergens te vinden!
Ben bij de Xenos, Marskramer en Blokker geweest en bij twee verschillende knutselwinkels
Datquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik zou zo'n opmerking ook slecht trekken hoor![]()
Het is vast niet zo bedoeld, maar het klinkt onaardig, en ik denk dat het slim is om aan te geven dat je dat niet tof vindt.
Ben ik geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
probeer eens een hobbywinkel
Pippo's
de kwast
of hoe ze in Nijmegen ook mogen heten
Inderdaad, bij doodzwijgen heb je geen therapie nodig. Je hebt dan toch geen last van elkaar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Als je er geen ruzies over hebt is relatie therapie overrated toch
Ik ga het gewoon eens zeggen vanavond
But it is more important to be nice!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Zo, net even een mailtje naar de Duitsers, Engelsen en Belgen gestuurd dat ik op vakantie ben de komende 3 wekenFeels nice to be important
/Scooterquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
But it is more important to be nice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |