abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114360570
quote:
5s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ben je nu van je naaldhakkenfetish af?
Eerlijk gezegd heb ik nu even helemaal geen zin in seks. Maar ik denk dat het wel weer terug komt.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:07:12 #77
303028 Broder
kevinsangel
pi_114360575
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef Catch_me het volgende:
keertje gehad ook dat de meid in kwestie het cowboy standje aannam. Geen probleem, totdat ze de reverse cowboy ging doen en gewoon op me leuter bleef zitten en haar lichaam 180 graden draaide. Ze was schijnbaar niet nat genoeg want mijn lul draaide mee 8)7 :X :X
Dat soort dingen moet je dan ook niet proberen als je weet dat je meisjes niet nat krijgt.
team is eng ready for whatever als het moet
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:08:30 #78
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_114360641
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik nu even helemaal geen zin in seks. Maar ik denk dat het wel weer terug komt.
Maar misschien ook niet. Stel je dat eens voor. Vijf minuten per 3 dagen die je gewoon extra te besteden hebt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_114360648
Een nieuwe vriendin die meteen is bij je komen wonen? Heb je haar ontmoet in tijdens het zeevissen?
Eens met wat hierboven staat
pi_114360659
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef remi1986 het volgende:

[..]

hahaha ja daar moet niks uit komen, alleen wat in :)
Je had toen ook die Mary Cary die mee ging doen voor de verkiezingen voor gouverneur van Californie
pi_114360970
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Splutje het volgende:
Een nieuwe vriendin die meteen is bij je komen wonen? Heb je haar ontmoet in tijdens het zeevissen?
Ik ken haar al 4 jaar. De stap was wel logisch, zij het wat snel.
pi_114361225
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ik ken haar al 4 jaar. De stap was wel logisch, zij het wat snel.
Wat goed is, komt snel. Die foto's ben je ons nog steeds schuldig
pi_114361241
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef Piethur het volgende:

[..]

Wat goed is, komt snel. Die foto's ben je ons nog steeds schuldig
Ik weet het.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:31:07 #84
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_114361837
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

En al helemaal als je dan óók nog eens in een waterbed ligt. Dat gaat dan vér voorbij 'Gruwelijk Nat'.
waterbedden _O_
pi_114361986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

waterbedden _O_
Ik heb wel eens over de aanschaf ervan nagedacht, maar is het echt fijn zo'n waterbed?
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:37:01 #86
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_114362124
Ben blij dat die opblaaspop niet lek ging.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:39:35 #87
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_114362249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Kwam qua punt wel overeen, alleen iets dunner. En qua griet... tegenwoordig val ik wat meer op classy.
ja want die griet wil wel een nerd als jij zeker ?
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:40:04 #88
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_114362263
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ik heb wel eens over de aanschaf ervan nagedacht, maar is het echt fijn zo'n waterbed?
ik kan er eigenlijk geen objectief oordeel over veilen :').. altijd als ik er op lag (bij een vriend) was ik uit m'n dak en dan is alles super.

minpuntje vond ik wel dat echt het hele bed meebeweegt bij een bewging van jezelf. Voor de rest prima bed toen ik in die staat verkeerde :')
pi_114362278
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

ja want die griet wil wel een nerd als jij zeker ?
Wat zijn dit voor wanhopige pogingen om een ruzie te ontketenen?
pi_114362399
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Wat zijn dit voor wanhopige pogingen om een ruzie te ontketenen?
Laat hem gaan joh, is een verzuurde user die een beetje humor niet kan waarderen.
pi_114363307
Ik heb altijd gemeenschappelijke nachtmerries. :)
pi_114363344
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:58 schreef Woelrat het volgende:
Ik heb altijd gemeenschappelijke nachtmerries. :)
Zoals?
pi_114363345
Er zijn niet genoeg soorten kanker om mijn afkeuring mee te kunnen uitdrukken TS, je boft vandaag.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  Forum Admin woensdag 18 juli 2012 @ 15:02:00 #94
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_114363480
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

ja want die griet wil wel een nerd als jij zeker ?
Zeg, gedraag je
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:05:12 #95
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_114363682
In pornofilms zijn ze getrained om daarvoor uit te kijken, TS.
Feyenoord Rotterdam
pi_114363809
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef o.us het volgende:
In pornofilms zijn ze getrained om daarvoor uit te kijken, TS.
Schuimrubberen hakken vriend...
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114364010
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef o.us het volgende:
In pornofilms zijn ze getrained om daarvoor uit te kijken, TS.
Ok, maar mijn vriendin dus niet.
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:12:09 #98
372037 ikWilSpoilersKunnenLezen
Alleen daarom werd ik lid
pi_114364069
ts heeft een meisje met syndroom van down en laat haar stiletto's aandoen :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:12:20 #99
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_114364077
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ok, maar mijn vriendin dus niet.
Dan had je zo'n ongeluk kunnen verwachten.
Sterkte gozer, ik hoop dat je snel weer pijnloos kunt neuken.
Feyenoord Rotterdam
pi_114364106
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef 9611Niels het volgende:
kwam er ook een beetje zaad uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')