Je batsmattie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Catch_me het volgende:
[..]
nker mongool weet je wel tegen wie je hebt
Dat is dan ook vrij onrealistisch in zijn geval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit ongeluk wens ik zelfs tong80 niet toe.
Zouden er opblaas-stilettohakken bestaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is dan ook vrij onrealistisch in zijn geval.
Tong80 met een vrouw in bed
Want je hebt geen ballen (meer)?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb al fantoom pijnen bij de gedachte eraan, brrrrrr
Geen ballen meer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb al fantoom pijnen bij de gedachte eraan, brrrrrr
ze doen nu pijn bij de gedachte eraan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Want je hebt geen ballen (meer)?
De herinnering aan je verdwenen ballen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
ze doen nu pijn bij de gedachte eraan.
Foute uitdrukking, maar je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De herinnering aan je verdwenen ballen?
Hoax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit ongeluk wens ik zelfs tong80 niet toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |