Ik wil er niet té veel aan uitgeven (Het word dus sowieso waarschijnlijk niet wat jij in gedachte hebt) én jij bent links handig... dus dat schiet voor mij ook niet opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje voor je te koop.
Body van White Korina, hals van Mahonie, rosewood toets, Tonepro's brug en tailpiece, schaller locking tuners, schaller straplocks, bijpassende koffer, rear routing dus geen slagplaat, pup switch zit bij de vol en tone knoppen, setje Seymour Duncans SH-4 en SH-2...
Deze is het:
[ afbeelding ]
Nouja... 250 euro dat is toch wel m`n max .... die Tele is de deur uit (Heb ik weer aan die gast terug gegeven)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef brother52 het volgende:
Kijk dan naar die foto, daar staat een rechtshandige Explorer op....
En hoeveel is niet te veel?
Dat zeg ik, ik heb echt een heel laag budget wat dat betreft...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:18 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, dat is iets aan de magere kant. Daarvoor heb je misschien net de tuners, brug en tailpiece...
Tofquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:26 schreef genakt het volgende:
Morgen gitaar ophalen en dan emg 707's erinztten
Ja ! van Aresdreams een scheckter damien 7!quote:
Nou... De gemiddelde Epiphone op Marktplaats...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:28 schreef brother52 het volgende:
Voor dat bedrag zul je sowieso niet een explorer gaan vinden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja ! van Aresdreams een scheckter damien 7!
Precies, en ik denk dat je een Gibson MelodyMaker Explorer ook wel voor dat bedrag kan vinden (Die zijn iets van 450-550 nieuw, toch) ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou... De gemiddelde Epiphone op Marktplaats...
Ja, die zijn nieuw ook niet al te duur maar ja, daar is de kwaliteit dan ook naar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou... De gemiddelde Epiphone op Marktplaats...
Goed punt.quote:
Dat zijn dan al driequote:
ah snel die bbq regelen gitaristen ik kan wel een niet wounded plaat gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is de nieuwe The Wounded plaat nog eerder uit dan dat die gitaristen bbq eindelijk een keer gaat plaatsvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |