quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja ! van Aresdreams een scheckter damien 7!
Precies, en ik denk dat je een Gibson MelodyMaker Explorer ook wel voor dat bedrag kan vinden (Die zijn iets van 450-550 nieuw, toch) ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou... De gemiddelde Epiphone op Marktplaats...
Ja, die zijn nieuw ook niet al te duur maar ja, daar is de kwaliteit dan ook naar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou... De gemiddelde Epiphone op Marktplaats...
Goed punt.quote:
Dat zijn dan al driequote:
ah snel die bbq regelen gitaristen ik kan wel een niet wounded plaat gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is de nieuwe The Wounded plaat nog eerder uit dan dat die gitaristen bbq eindelijk een keer gaat plaatsvinden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is het in feite ook. Als ik hem verkoop, heb ik weer brood op de plank
Heb het ook maar veel muziek die ik luister staat er toch net niet op helaasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag een Spotify account aangeschaft, had ik eerder moeten doen, zo ideaal
Mijn muzieksmaak is denk ik een stuk meer mainstream jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb het ook maar veel muziek die ik luister staat er toch net niet op helaas
T word wel steeds beter moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is denk ik een stuk meer mainstream ja
Ik heb daar zo vaak een account genomen omdat het me handig was voor 2 dagen, en dan gebruikte ik het voor de rest van de maand niet en annuleerde ik het maar weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag een Spotify account aangeschaft, had ik eerder moeten doen, zo ideaal
Yup !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |