Geen reet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Ulx het volgende:
Ik heb laatst een nieuwe kabel gekocht. Zo een met rode en blauwe dingen op het einde. Het schijnt wat uit te maken, maar ik merk er om eerlijk te zijn geen donder van.
Ze hebben niet veel mooie van dean behalve die rusty cooler <3quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef The_Dean het volgende:
Heb in het verleden nog eens gepraat met Metalfreak [geloof ik]. Die had een 7 snarige Dean die hij eventueel wel kwijt wou.
Zou hem overnemen, alleen is er nooit van gekomen [geld, vergeten, blabla]. Je kan hem eens een PM sturen.
Bestel bij GFS maar wat podmeters mee dan!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij klinkt, en ik vind het wel ok, maar weet niet hoe hij eerst klonk.
Potmeters vervangen kan natuurlijk nooit kwaad, maar die doen het nog prima.
ML ?quote:
Nee, dat was ik niet, nooit een 7-snarige gitaar gehad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef The_Dean het volgende:
Heb in het verleden nog eens gepraat met Metalfreak [geloof ik]. Die had een 7 snarige Dean die hij eventueel wel kwijt wou.
Zou hem overnemen, alleen is er nooit van gekomen [geld, vergeten, blabla]. Je kan hem eens een PM sturen.
Aight!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Bestel bij GFS maar wat podmeters mee dan!
Ja, een Dean ML.quote:
Dan ben ik in de war, excuses.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet, nooit een 7-snarige gitaar gehad.
Nope, er zitten er maar zes in dat pakje.quote:
ach so ja aresdream al wel gepm'd die had er wel 1 te koopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een Dean ML.
Zo een wat Dimebag gebruikte, maar dan andere finish en 7 snaren.
Ik heb er wel eentje voor je te koop.quote:
Wat een te gek ding, dat hout is mooi!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje voor je te koop.
Body van White Korina, hals van Mahonie, rosewood toets, Tonepro's brug en tailpiece, schaller locking tuners, schaller straplocks, bijpassende koffer, rear routing dus geen slagplaat, pup switch zit bij de vol en tone knoppen, setje Seymour Duncans SH-4 en SH-2...
Deze is het:
Dat is het in feite ook. Als ik hem verkoop, heb ik weer brood op de plankquote:
Prijs/kwaliteit inderdaad. Hun pickups (de dream90's en lil' punchers in elk geval) zijn te gek en zijn in verhouding erg goedkoop.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Z het volgende:
Waarom zijn jullie zo enthousiast over GFS? Is dat vanwege de prijs kwaliteit? De dream 90's die ik besteld had zijn nog niet operationeel.
Dat. Ontzettend veel waar voor je geld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Prijs/kwaliteit inderdaad. Hun pickups (de dream90's en lil' punchers in elk geval) zijn te gek en zijn in verhouding erg goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |