Tofquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Niles-Crane het volgende:
Overigens ben ik aangenomen in Ierland
M'n laatste gitaar die ik kocht was niet wit hequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:56 schreef Niles-Crane het volgende:
[TK] [Gitaar] Ibanez AS73 Semi hollow
Jammer dat ie niet wit is anders kon ik 'm wel aan Dribbel kwijt
Nou, spring in de boot naar Ierland en haal dat ding op. Zijn erg toffe gitaren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n laatste gitaar die ik kocht was niet wit he
Waarschijnlijk gewoon een piezo element erbij zittenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef brother52 het volgende:
Iemand trouwens enig idee welk effect Tim Christensen hier gebruikt om dat akoestische geluid te krijgen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tim Christensen - Whispering At The Top Of My Lungs (LIVE HD) nr. 15-16
Precies, nouja.. voor ieder zijn ding dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Niles-Crane het volgende:
Is chill man een goedkope lelijke kutgitaar. Die dingen verdienen niet beter.
Overigens ben ik aangenomen in Ierland
Ja, dat dacht ik eerst ook maar helaas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een piezo element erbij zitten
Hebben meerdere gitaren wel.
Hoe werkt zoiets nou precies?... altijd al afgevraagdquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AC-3 Acoustic Simulator [BOSS Sound Check]
Dat soort spul heb je ook nog
Het algoritme van het signaal van een "normaal" element omzetten naar het algoritme van een "piezo" element.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets nou precies?... altijd al afgevraagd
Maar het lijkt me dat dit toch nooit helemaal goed klinkt?.... ik ken het alleen van Youtube filmpjes hoor, maar stel ik switch tussen een singlecoil en een humbucker... ik neem aan dat die AC van Boss dan mee switched?, dat klinkt dan toch hartstikke gek? of is het dan hetzelfde idee als van *gewone* western naar *jumbo* ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het algoritme van het signaal van een "normaal" element omzetten naar het algoritme van een "piezo" element.
Die klinkt vrij pittig inderdaad. Heb je daar ook geen 8-snaar voor nodig?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
Godverdomme Bleed is een bitch om te spelenHet nummer is ergens rond de 160bpm maar ik kom niet verder dan 120-130 met die irritante kuttriolen. Progmetal gitaristen hier?
Het achtsnarige aspect van het nummer zit voornamelijk in de jazzgitaarsolo, alle ritmepartijen zijn vrij makkelijk over te zetten naar een zessnarige gitaar in Eb. Zie ook deze video:quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die klinkt vrij pittig inderdaad. Heb je daar ook geen 8-snaar voor nodig?
Polijsten voor het spuiten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, nouja.. voor ieder zijn ding dan.
Ik ga hem sowieso een beter leven geven, hij word (Is al besloten) Candy Apple Red, en waarschijnlijk morgen geschuurd gepolijst etc etc
Ik neem aan van niet...quote:
De slagpartij onder de solo dan, de solo zelf is toch gewoon op de hoge snaren zo te horen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het achtsnarige aspect van het nummer zit voornamelijk in de jazzgitaarsolo, alle ritmepartijen zijn vrij makkelijk over te zetten naar een zessnarige gitaar in Eb. Zie ook deze video:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bleed by Meshuggah - Guitar Cover with Tabs - Lesson
Nja, jij wil hem morgen laten schuren en polijsten. Dus moet morgen ook de kleur erop, blanke lak erop en moet alles goed uitgehard zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop