Hahaha, jij en veel anderen denk ik. Vooral Fas, die trolt graag een eind weg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar
Waar ik echt niet tegen kan is het niveau van sommige mensen hier. Mensen maken topics dat ik echt de moeite moet doen om ze niet kapot te trollen of de grond in te trappen.
Herkenbaar, alleen dat van dat trollen en trappen niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar
Waar ik echt niet tegen kan is het niveau van sommige mensen hier. Mensen maken topics dat ik echt de moeite moet doen om ze niet kapot te trollen of de grond in te trappen.
Oh als ik los ga, ja dan krijg je de ene kanker term na de andere. Het is dat het hier op het werk mag, anders was ik al ontslagen denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, gaat niet alles kapot als je losgaat?
So so badassquote:
Denk ik ook. Wil het wel eens zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh als ik los ga, ja dan krijg je de ene kanker term na de andere. Het is dat het hier op het werk mag, anders was ik al ontslagen denk ik.
Oh, ik dacht dat er vandaag een speciale artiest kwam optreden of zo.quote:
Koos Alberts hoorde ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er vandaag een speciale artiest kwam optreden of zo.Maar jij wel?
Geen idee wat er komt. Ja, enige avond dat ik ga. Wel mooi weer vandaagquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er vandaag een speciale artiest kwam optreden of zo.Maar jij wel?
Woon jij ook in de buurt van Nijmegen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent ook nog steeds geen mod?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen dat van dat trollen en trappen niet.
Nog steeds niet, eind van deze maand hoor ik meer, dat zeiden ze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij bent ook nog steeds geen mod?
inb4 "ja dat zie je toch simpele met je vragen naar de bekende weg.
. "
nee, ordinaire bendequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
ik wil weten wie er hier neppuh nagels heeft
Niet meer, wel een hele tijd gehad. Why?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
ik wil weten wie er hier neppuh nagels heeft
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij bent ook nog steeds geen mod?
inb4 "ja dat zie je toch simpele met je vragen naar de bekende weg.
. "
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet meer, wel een hele tijd gehad. Why?
quote:
Zal ik je voorhoofd signeren? Met een permanent marker.quote:
Liever mijn eikelquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal ik je voorhoofd signeren? Met een permanent marker.
L0t weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |