Zolang het geen 'Verhoeven dik' is maakt het niet uit jongequote:
Ronaldo kan ook nog scoren in Braziliëquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zolang het geen 'Verhoeven dik' is maakt het niet uit jonge
Maak ook maar een grapje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met beetje geld kan je elke vrouw krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ronaldo kan ook nog scoren in Brazilië
Ajax en PSV huren een hele vliegtuig. Zij nemen gewoon commerciële vluchten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hoezo trouwens business class KLM?
Dat doet PSV of Ajax nog niet eens..
Uiteraard wel. De 1 is een keeper en de andere een spits. Zolang Verhoeven maar van de grond komt is het goed daar waar voor Zeefuik zijn explosiviteit juist belangrijk is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
je bent onbedoeld weer grappig door Zeefuik zijn explosiviteit te benoemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard wel. De 1 is een keeper en de andere een spits. Zolang Verhoeven maar van de grond komt is het goed daar waar voor Zeefuik zijn explosiviteit juist belangrijk is.
Hoezo rode en witte bloedcellen en zo. Hij is zwart en dus snel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent onbedoeld weer grappig door Zeefuik zijn explosiviteit te benoemen.
Ja maar valt toch ook nog wel mee bij hem?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja bij ladyboys...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Is vanuit een goede hoek genomen, doen ze bij de playboy ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja maar valt toch ook nog wel mee bij hem?
[ [url=
http://www.doordebenen.nl(...)4x300.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo rode en witte bloedcellen en zo. Hij is zwart en dus snel.
Allemaal fake. Illuminatie wilt hem kapot maken.quote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajax en PSV huren een hele vliegtuig. Zij nemen gewoon commerciële vluchten.
True.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard wel. De 1 is een keeper en de andere een spits. Zolang Verhoeven maar van de grond komt is het goed daar waar voor Zeefuik zijn explosiviteit juist belangrijk is.
quote:
Zou ik ook bij andere nederlandse clubs doen als die naar de kwart finale gingenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging toen juichen voor PSV in de CL.
Dit was gewoon een one man showquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging toen juichen voor PSV in de CL.
Ik niet, omdat ik nu weet wat voor über voordeel ze hebben qua geld dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou ik ook bij andere nederlandse clubs doen als die naar de kwart finale gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |