met die amsterdammer in rotterdam nooit meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
dat was inderdaad erg, wanneer is weer de eerstvolgende kans dat er daadwerkelijk uitsupporters mogen komen naar de klassieker?
Waarvoor? We hebben 'm vorig jaar nog gewonnen, en uiteindelijk heeft 't ons alleen maar opgebroken..quote:
Als er van de spelers wordt verwacht ook zo'n buikje te 'kweken' zit die 16de plek er wel in ja.quote:
En dan Health City als sponsor nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er van de spelers wordt verwacht ook zo'n buikje te 'kweken' zit die 16de plek er wel in ja.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan Health City als sponsor nemen.
Ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef mrstylo het volgende:
FC Utrecht wilt toch Verhoeven aantrekken?
Dat is toch geen gezond beleid meer. Ze hebben echt geen visie.quote:
Nee, willen is een sterk werkwoord dus het isquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef mrstylo het volgende:
FC Utrecht wilt toch Verhoeven aantrekken?
Vechten tegen degradatie.quote:
Goede aankoop procentueel gezien houdt hij het meeste tegen van alle keepers als ze allemaal stil blijven staan.quote:
Hij heeft anders wel al Europa ervaring, ook een préquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede aankoop procentueel gezien houdt hij het meeste tegen van alle keepers als ze allemaal stil blijven staan.
Meh. Vind ze wel een aardig team hebben gezien de mogelijkheden nu. Maar het Groningen van 2010/2011 vond ik altijd wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vechten tegen degradatie.
Die extra Mc Donalds bij de Euroborg nu ze die Zeefluik aangetrokken hebben gaat ze een hoop geld opleveren denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meh. Vind ze wel een aardig team hebben gezien de mogelijkheden nu. Maar het Groningen van 2010/2011 vond ik altijd wel leuk om te zien.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die extra Mc Donalds bij de Euroborg nu ze die Zeefluik aangetrokken hebben gaat ze een hoop geld opleveren denk ik.
Met Robert Maaskant weet je het nooit. Die schopte het bij NAC ook ver met zijn afbraakvoetbalquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Adames het volgende:
[..]
is er een reden om aan te nemen dat ze beter gaan draaien dan vorig jaar?
Ik vind het nog steeds een redelijke spits die Zeefuik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die extra Mc Donalds bij de Euroborg nu ze die Zeefluik aangetrokken hebben gaat ze een hoop geld opleveren denk ik.
Klopt, en ik vind Maaskant wel een sympathieke man. Maar te wisselvallig om een team (blijvend) op het spoor te houden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meh. Vind ze wel een aardig team hebben gezien de mogelijkheden nu. Maar het Groningen van 2010/2011 vond ik altijd wel leuk om te zien.
Het is niet alsof dat een verbetering is ten opzichte van Pieter Huistra. Enige verbetering is dat ze nu een zeer degelijke jonge doelman hebben met die Bizot.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Robert Maaskant weet je het nooit. Die schopte het bij NAC ook ver met zijn afbraakvoetbal
Hij is niet dik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |