Dan zou je serieus baas zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had mijn korte broek in de buurt, ik ben een naakt slaper. Had eigenlijk gewoon naakt naar beneden moeten lopen hahaha
We gingen wel lekker ja hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Damn, is het hier tot 6u door gegaan?![]()
Dat zeg ik, geen leven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Damn, is het hier tot 6u door gegaan?![]()
En dat je nu alweer wakker bentquote:
Ja door de politiequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En dat je nu alweer wakker bent![]()
Gekke
Haha, ik lees het nu ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja door de politieAnders sliep ik gewoon door tot een uurtje of 2
Ik denk dat de politie je buurvrouw komt slaan. Als ze straks naar buiten komt doen ze het alsnog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie je buurvrouw komt slaan. Als ze straks naar buiten komt doen ze het alsnog.
Ben je van je bed gelicht door de politie? Ik was al bang dat Steven teveel plantage posts vanaf jouw IP adres had gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, het was iets minder spectaculairquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je van je bed gelicht door de politie? Ik was al bang dat Steven teveel plantage posts vanaf jouw IP adres had gemaakt
Je locomotief stond dubbel geparkeerd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, het was iets minder spectaculair
wat een lekker levenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je locomotief stond dubbel geparkeerd?
Jij bent net zo werkeloos als de rest hier. Zoekt de universiteit geen professor meer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ewa matties weer een korte nacht wegen slaap problemen maar ik ben er weer voor jullie hoor
Die man heeft zich bijna doodgeplast!quote:Schleck ontkent: "Ben vergiftigd"
http://nos.nl/artikel/396247-schleck-ontkent-ben-vergiftigd.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |