Dooddoener.quote:
Ging van gezellig Feyenoord user naar extremistische bio turk.quote:
jij kijkt tilburg tv?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dooddoener.
Gisteravond ook zo mooi op de lokale omroep, hadden ze een reportage over 'gedichten' die in het tegelwerk op straat waren verwerkt. Vragen ze aan de eerste beste 3 tokkies wat voor gedichten zij graag in de bestrating zouden terugzien. Zeggen ze alle 3 (AFZONDERLIJK) met hun Tilburgse accent:
'Carrepe Diem'. Pluk de dag. Ja toch? Ge moet van ut leuveuh genietuh toch, voor ge 't wit is ut voorbij, toch?
Kapi's face:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt Edgar Korkers vaak in beeld? kleine srilankaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij kijkt tilburg tv?Zie die gasten vaak filmen in het centrum en vragen om je mening
Ik loop altijd met een boog om camera's heen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij kijkt tilburg tv?Zie die gasten vaak filmen in het centrum en vragen om je mening
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dooddoener.
Gisteravond ook zo mooi op de lokale omroep, hadden ze een reportage over 'gedichten' die in het tegelwerk op straat waren verwerkt. Vragen ze aan de eerste beste 3 tokkies wat voor gedichten zij graag in de bestrating zouden terugzien. Zeggen ze alle 3 (AFZONDERLIJK) met hun Tilburgse accent:
'Carrepe Diem'. Pluk de dag. Ja toch? Ge moet van ut leuveuh genietuh toch, voor ge 't wit is ut voorbij, toch?
Kapi's face:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edgar Korkers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt Edgar Korkers vaak in beeld? kleine srilankaan.
Vroeger sowieso wat hij tegenwoordig doet weet ik niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Edgar Korkers.Werkt/werkte die toevallig in een supermarkt?
Nee, maar ik bedoel dat er zoveel mensen zien die van die loze teksten spuien uit gewoonte of omdat ze dat hun ouders/omgeving altijd horen zeggen ipv dat ze 't op dat moment menen. Een beetje van die platenspelers die in bepaalde situaties op bepaalde vragen dezelfde doodgeslagen levenswijsheden tevoorschijn toveren om toch nog semi-intelligent uit de hoek te kunnen komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Waarom kijk je er eigenlijk naar?![]()
En zit je me daar nou mee te vergelijken trouwens?
Ik ben 1 x gevraagd, maar heb het nie gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik loop altijd met een boog om camera's heen.
Ik zou het ook een beetje eng vinden; zo zonder kleren voor die camera's...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben 1 x gevraagd, maar heb het nie gedaan
True.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat er zoveel mensen zien die van die loze teksten spuien uit gewoonte of omdat ze dat hun ouders/omgeving altijd horen zeggen ipv dat ze 't op dat moment menen. Een beetje van die platenspelers die in bepaalde situaties op bepaalde vragen dezelfde doodgeslagen levenswijsheden tevoorschijn toveren om toch nog semi-intelligent uit de hoek te kunnen komen.
En waarom ik er naar kijk weet ik zelf ook niet. Miss is het zo slecht dat ik het leuk vind om mezelf eraan te kunnen irriteren.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zou het ook een beetje eng vinden; zo zonder kleren voor die camera's...
Verstandig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben 1 x gevraagd, maar heb het nie gedaan
Ik werd laatst door Duitsers gefilmd toen ik dronken was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feest der herkenning he ouwe naaktloper.
Dat krijg je als je in leren broek met uitgesneden bilpartij op de rug van steven met z'n skibril op z'n kop door de straten van Amsterdam gaat rennen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik werd laatst door Duitsers gefilmd toen ik dronken was.
Dus ja, ik weet er alles van
Familie van Techno held Paul Kalkbrenner?quote:
Zeker. Broer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Familie van Techno held Paul Kalkbrenner?
Treden ook wel eens samen op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Familie van Techno held Paul Kalkbrenner?
Sky and Sand is van beide volgens mij.quote:
Paultje was zaterdag op Extrema, maar heb z'n optreden helaas gemist.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sky and Sand is van beide volgens mij.
jammer kapi, heb hem twee jaar geleden gezien in de paradiso. Nu ik eraan denk, volgens mij was ie toen inderdaad met zijn broer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Paultje was zaterdag op Extrema, maar heb z'n optreden helaas gemist.Kwamen alsnog te laat aan.
Zonde, zware feestjes komt er door die ventquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Paultje was zaterdag op Extrema, maar heb z'n optreden helaas gemist.Kwamen alsnog te laat aan.
Bij Extrema was hij zowat de eerste die moest draaien. Veel mensen diggen die mellow stijl van 'm niet maar ik vind 't echt geweldig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zonde, zware feestjes komt er door die vent![]()
Bij pinkpop moest hij ook al gelijk met Bruce Springsteen draaien volgens mij
Ja weet 't. Daarom is het juist mooier door de mensen die er wel opaf komen. Wat nog steeds verdomd veel zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Extrema was hij zowat de eerste die moest draaien. Veel mensen diggen die mellow stijl van 'm niet maar ik vind 't echt geweldig.
Ik ga 'm volgende week pakken denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal naar The Darknight rises dit weekend jongens?
Komende week ergens zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komende week ga ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spider-man is gewoon een lekkere popcorn film, minpunten zijn wel de badguy valt tegen en een kerel van bijna 30 die een jongetje van 17 moet spelen. Al vond ik het ergste dat hij me doet denken aan Egbert jan Weberquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Komende week ergens zekerMisschien ook maar meteen spiderma er bij pakken als ik er dan toch ben.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Komende week ergens zekerMisschien ook maar meteen spiderma er bij pakken als ik er dan toch ben.
de rouille et d'os voor mij dit weekend, de film daarna zal wel Batman worden ja. The Dark Knight is ook de enige Christopher Nolan film die ik echt goed vond.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inception vind je niets?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
de rouille et d'os voor mij dit weekend, de film daarna zal wel Batman worden ja. The Dark Knight is ook de enige Christopher Nolan film die ik echt goed vond.
Joop gaat met pensioen. Hij laat een gigantisch jacht bouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Typisch het volgende:
Dat Twente heeft straks fucking veel miljoenen maar geen speler meer over.
Ik snap nog steeds niet waarom er zo snel alweer een remake kwam. De films van een paar jaar geleden waren gewoon prima. Goede casting ook met Toby Maguire en Willem Dafoequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spider-man is gewoon een lekkere popcorn film, minpunten zijn wel de badguy valt tegen en een kerel van bijna 30 die een jongetje van 17 moet spelen. Al vond ik het ergste dat hij me doet denken aan Egbert jan Weber.
Klopt maar die recast had te maken met het feit dat Fox elke 5 jaar iets met de rechten moet doen anders gaan ze terug naar marvel. Vandaar ook de Fantastic Four en Daredevil reboot van binnenkort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom er zo snel alweer een remake kwam. De films van een paar jaar geleden waren gewoon prima. Goede casting ook met Toby Maguire en Willem Dafoe
Vrijdag, maar ik tel de minuten al afquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopen dat het dak wel heel blijft dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Joop gaat met pensioen. Hij laat een gigantisch jacht bouwen.
Lekker zo'n stabiele basis, kan je ook eens een paar mindere jaren hebben zonder in de problemen te komen. Feyenoord droomt daar alleen maar vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Typisch het volgende:
Dat Twente heeft straks fucking veel miljoenen maar geen speler meer over.
NAC, NEC en WIllem 2 dromen daar ook van. Waarom haal je Feyenoord er bij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Lekker zo'n stabiele basis, kan je ook eens een paar mindere jaren hebben zonder in de problemen te komen. Feyenoord droomt daar alleen maar van
Ja, dat had ik me op een of andere manier ook al bedacht.. beetje vreemd. Maar heb je wel met meer films uiteindelijk. Dus zie wel hoe het loopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spider-man is gewoon een lekkere popcorn film, minpunten zijn wel de badguy valt tegen en een kerel van bijna 30 die een jongetje van 17 moet spelen. Al vond ik het ergste dat hij me doet denken aan Egbert jan Weber.
oh, wist ik niet. Al is een Daredevil remake wel wat meer nodig, ondanks dat die superheld niemand echt aanspreekt, kan je bij die film wel een enorme verbetering hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar die recast had te maken met het feit dat Fox elke 5 jaar iets met de rechten moet doen anders gaan ze terug naar marvel. Vandaar ook de Fantastic Four en Daredevil reboot van binnenkort.
Reden 1: geldquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom er zo snel alweer een remake kwam. De films van een paar jaar geleden waren gewoon prima. Goede casting ook met Toby Maguire en Willem Dafoe
Omdat dat de enige club is die spelers voor miljoenen verkoopt en toch niks terug kan kopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
NAC, NEC en WIllem 2 dromen daar ook van. Waarom haal je Feyenoord er bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |