Sommigen zien me graag lang hangen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:47 schreef napoleonfour het volgende:
grappig dat tong nog zo lang bleef hangen.
contandor heeft ook verklaard vergiftigd te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die man heeft zich bijna doodgeplast!
jupquote:
Kreeg je hem op die leeftijd niet meer omhoog dan?quote:
Onvoorstelbaar dat het komen hier van Tong überhaupt als normaal wordt beschouwd. Dood- en doodziek de slowchat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:47 schreef napoleonfour het volgende:
grappig dat tong nog zo lang bleef hangen.
Hooguit een schoonmaker en zelfs daar heb ik de geschikte ervaring niet voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent net zo werkeloos als de rest hier. Zoekt de universiteit geen professor meer?
Gemeen toch? Iemand net zo lang plaspillen voeren tot hij een incontinentale luier nodig heeft? Wie dóet zoiets?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
contandor heeft ook verklaard vergiftigd te zijn.
[..]
jup
Kom op, HMF. Je doet alsof alleen jouw kliekje mag komen en niemand anders. Doe toch gewoon normaal en geef iedereen een kans.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat het komen hier van Tong überhaupt als normaal wordt beschouwd. Dood- en doodziek de slowchat.
Te triest. Niks voor mij.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het leuk vannacht, het was op verzoek. Maar het ging te snel voor me. Jullie zaten in het nieuwe deeltje terwijl ik nog zat te reageren in het vorige. Ik was buiten adem en ging om 5 uur naar bed. Heb als een blok geslapen door oververmoeidheid. Rare muzieksmaak hebben jullie. Allemaal van die blinkie blinkie negers. Niks mis mee natuurlijk, maar ik snakte naar gitaren.
12 jaar Forum Fok, dan krijg je dat je het moeilijker bijbeent héquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het leuk vannacht, het was op verzoek. Maar het ging te snel voor me. Jullie zaten in het nieuwe deeltje terwijl ik nog zat te reageren in het vorige. Ik was buiten adem en ging om 5 uur naar bed. Heb als een blok geslapen door oververmoeidheid. Rare muzieksmaak hebben jullie. Allemaal van die blinkie blinkie negers. Niks mis mee natuurlijk, maar ik snakte naar gitaren.
Oke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het leuk vannacht, het was op verzoek
Grote mond voor een newbie die zich tien jaar na mij heeft geregistreerd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat het komen hier van Tong überhaupt als normaal wordt beschouwd. Dood- en doodziek de slowchat.
En leg ook meteen die tong uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd naar jouw levensverhaal..
Of zijn jullie een Chinees gezien van 12 die elkaar afwisselen met trollen uhh posten?
Veel plezier hier. En ga lekker verder met het bashen van een 14-jarige.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef Happel het volgende:
Hij is weer weg. Tabee...
Ajacied422, no hard feelings, hè.
Waar lul je over. Denken dat dit mijn eerste account isquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grote mond voor een newbie die zich tien jaar na mij heeft geregistreerd.
vrijdag 15 januari 2010 @ 12:18
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 16639 (gemiddeld 19 per dag)
Ik was het niet, dus streep mij maar af van je verdachtenlijst.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
-smileys-
Wie is bezig moedwillig de slowchat te VERMOORDEN?
Hoho. Werken zal wel gewoon niet in zijn aard liggen ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar lul je over. Denken dat dit mijn eerste account isWát een faler
En serieus... Jezelf een grote man vinden omdat je als een mongool 500.000 posts maakte op een forum!
Dat noemen ze anders. Levenloos. Heb jij überhaupt OOIT een baan gehad? Echt te debiel voor woorden. Fok! zou je een permaban moeten geven en je pas unbannen als je aantoont werk te hebben. Ik betaal genoeg belastingAls jij eens gaat werken kan dat percentage weer omlaag
Woenselnaar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho. Werken zal wel gewoon niet in zijn aard liggen ofzo.
Het belangrijk vinden hoeveel accounts je hebt (gehad) en hoe lang je hier al "bent". Dat pleit ook niet direct voor je "echte leven". Pot, ketel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar lul je over. Denken dat dit mijn eerste account isWát een faler
En serieus... Jezelf een grote man vinden omdat je als een mongool 500.000 posts maakte op een forum!
Dat noemen ze anders. Levenloos. Heb jij überhaupt OOIT een baan gehad? Echt te debiel voor woorden. Fok! zou je een permaban moeten geven en je pas unbannen als je aantoont werk te hebben. Ik betaal genoeg belastingAls jij eens gaat werken kan dat percentage weer omlaag
Als hij het als argument gaat gebruiken, mag hij eerst zijn bronnen checken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het belangrijk vinden hoeveel accounts je hebt (gehad) en hoe lang je hier al "bent". Dat pleit ook niet direct voor je "echte leven". Pot, ketel.
Ik denk trouwens dat dit je 19e account is. Ben ik warm of faal ik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als hij het als argument gaat gebruiken, mag hij eerst zijn bronnen checken.
Beetje laat, maar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Goeie verhaal ouwe. Jammer van de kleine lettertjes.
Wat aardig van je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel plezier hier. En ga lekker verder met het bashen van een 14-jarige.
Die is nu lekker de vierdaagse aan het lopen.quote:
Geen probleem. Als je het al hebt of niet mooi vind moet je het maar zeggen, dan kun je het ruilen bij de Sport2000.quote:
Volgende week gaan richting 30jequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wel eindelijk een zonnetje hier, al voel ik me toch half depressief door hoe het was de afgelopen 4 weken. Het moet echt heel erg snel beter weer worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Mag ook wel een keer, wat een kutzomerquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgende week gaan richting 30je
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgende week gaan richting 30jeja faswelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop doet leven..quote:
Is helemaal doorgedraaid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met onze vriend InZanity? Account door de schredder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |