Check je skypequote:Op woensdag 18 juli 2012 05:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik dacht dat er maar max 10 in kunnen.
Kijk je als je wakker word maar ik heb gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja heb het maar uitgezet
Ik ga slapen
Schotel me niet die aidsmuziek voor, wat een dramatische muziek is dat, dat muziek durven noemenquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hup naar school met je krokobil!
O, doen ze dit voor een goed doel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schotel me niet die aidsmuziek voor, wat een dramatische muziek is dat, dat muziek durven noemen
Hoe bedoel je? Ik snap je niet echt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, doen ze dit voor een goed doel?
Ja. Dat zeg jij. Maar daar valt over te twisten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik snap je niet echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Omdat extreem goede trollmogelijkheden eind seizoen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Feliciteer hier alvast PSV met het behalen van de landstitel 2012/2013
Waarom mag dit openblijven?
Goeie verhaal ouwe. Jammer van de kleine lettertjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:55 schreef Helpmefok het volgende:
Ik herinner me net toch weer een verhaal joh. MIjn vader heeft een volkstuin. Daar zit een vent die een papegaai heeft.
Die vent had ons ooit gevraagd een boom voor hem om te zagen die gevaarlijk omhevelde. Ik kom daar het terrein opgelopen en we horen "Goeiemorgen FIETFIET, goeiemorgen!"
Dus wij reageren niet want het is een fucking papegaai. Horen we vervolgens "Godverdomme, KRAHH GODVERDOMME"
En daarna hield dat beest de hele dag zijn kop. Op de vraag waarom hij zo stil was de rest van de dag: "Hij is beledigd omdat je hem geen goedemorgen gewenst hebt".
Nou, ik dacht dus eerst dat die vent ons in de zeik nam, maar dat beest had er serieus de tering in![]()
Kijk nieuwelingen, DIT zijn kwaliteitsposts.
Omdat Feyenoord kampioen wordtquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Feliciteer hier alvast PSV met het behalen van de landstitel 2012/2013
Waarom mag dit openblijven?
Kwaliteitspostquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:00 schreef Monopoly het volgende:
Tering man, ik werd wakker gemaakt door politie aan de deur beneden
Ze kwamen voor de onderbuurvrouw, of ik de benedendeur open wou doen voor ze.
Die knop is kapot, en nu moest ik helemaal naar beneden lopen voor de dienders
Ik had mijn korte broek in de buurt, ik ben een naakt slaper. Had eigenlijk gewoon naakt naar beneden moeten lopen hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kwaliteitspost
Ging je in je boxershort of kleedde je je nog ff snel aan?
Dan zou je serieus baas zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had mijn korte broek in de buurt, ik ben een naakt slaper. Had eigenlijk gewoon naakt naar beneden moeten lopen hahaha
We gingen wel lekker ja hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Damn, is het hier tot 6u door gegaan?![]()
Dat zeg ik, geen leven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Damn, is het hier tot 6u door gegaan?![]()
En dat je nu alweer wakker bentquote:
Ja door de politiequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En dat je nu alweer wakker bent![]()
Gekke
Haha, ik lees het nu ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja door de politieAnders sliep ik gewoon door tot een uurtje of 2
Ik denk dat de politie je buurvrouw komt slaan. Als ze straks naar buiten komt doen ze het alsnog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie je buurvrouw komt slaan. Als ze straks naar buiten komt doen ze het alsnog.
Ben je van je bed gelicht door de politie? Ik was al bang dat Steven teveel plantage posts vanaf jouw IP adres had gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, het was iets minder spectaculairquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je van je bed gelicht door de politie? Ik was al bang dat Steven teveel plantage posts vanaf jouw IP adres had gemaakt
Je locomotief stond dubbel geparkeerd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, het was iets minder spectaculair
wat een lekker levenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je locomotief stond dubbel geparkeerd?
Jij bent net zo werkeloos als de rest hier. Zoekt de universiteit geen professor meer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ewa matties weer een korte nacht wegen slaap problemen maar ik ben er weer voor jullie hoor
Die man heeft zich bijna doodgeplast!quote:Schleck ontkent: "Ben vergiftigd"
http://nos.nl/artikel/396247-schleck-ontkent-ben-vergiftigd.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |