Wat is je droom dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het enige wat mij nu nog kan stoppen op het pad die ik bewandel onderweg naar succes is mijn eigen twijfel
quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het enige wat mij nu nog kan stoppen op het pad die ik bewandel onderweg naar succes is mijn eigen twijfel
quote:Ik zweef in mijn gedachten. alles is zo twijfelachtig. onzekerheid is een groot gedeelte van mijn karakter.
Soms lijkt het makkelijk voor me, je ziet me blijven lachen....
Want ik verberg in feiten mijn ware zijn met grappen
Ik snap het ff niet!
hoe moet ik me voelen?
hoe moet ik me uiten?
je ziet me lachen met verdriet
Mijn ouders zijn gescheiden
me moeder zit in de struggle
en het is alweer een tijdje sinds ik papa heb gezien
had ik een slecht rapport gaf hij me klappen met de riem
dus om de zoveel maanden kreeg ik klappen met de riem
ik zat alleen maar in de les te tekenen
kreeg ik punten voor tekenen
dan verdiende ik makkelijk een tien
ik had geen talent
en m'n pa die was een beetje streng
hij zei me vaak
verman jezelf, jongen wees een vent
je lijkt op je moeder
Mama zei me dat ik leek op hem
geen wonder dat ik tegenwoordig zo onzeker ben
ik geef mezelf bloot
als ik een track tot leven breng
geef een pen
en ik beschrijf voor jou wat ik beleef en denk
Me shit is niet voor op tv bestemd
ik ben niet commercieel genoeg
ik rap niet alsof ik een player ben
Geeft die pussy idd niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat wilt iedere user, maar het is al een tering grote opgave om zijn Skype te krijgen
Zo vaak.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel eens in zo'n tinychat gezeten of niet?
RensAjacied?quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn skypenaam is niet zo moeilijk te raden
Gast wij bellen bijna dagelijks de Welzorgquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:31 schreef Monopoly het volgende:
Heb je het nummer al van de MC Donalds in de USA ? Ik troll die gasten zo vaakGratis nummer alles hahaha
Ja kan mij nog wel herinneren van de nachtbagger een tijd terug. Toen postte je uiteindelijk ook een tubgirl.quote:
Wij hebben zo'n grote 0800 lijst die we dagelijks afgaan. Dan nemen ze op en dan dikke Terror aanzetten etc. Liggen wij in een deukquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:32 schreef Monopoly het volgende:
MC Donalds.
1-800-244-6227
Vantevoren adres en zipcode vergaren etc, en doen alsof je een kikker in je salade vond ofzo hahaha
Ja foto van 2-3 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:34 schreef RensAjacied het volgende:
Haha nu ook bij Davy een gezicht voor mij, word steeds leuker deze SC
Wij hebben op 1 avond 8 keer zo'n kapper gebeld en gevraagd: "Heb je ook Justin Bieber haar of wa?". En steeds nam die vrouw weer op, na de 7e keer zei ze dat ze de politie ging bellen maar daarna gingen we na 10 minuten rust weer bellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:34 schreef Monopoly het volgende:
Dat is altijd mooi
Ik heb een tijdje een stemvervormer gehad.
Dan ging iemand anders bellen, en dan ik op de achtergrond roepen van : Je moeder heeft aids vuile kankerslet etc etc.
Maar die vervormer maakte er hondengeluiden vanDus die hoorde iemand op de achtergrond blaffen hahaaha
Prachtig, janken van het lachen altijd
Dan hebben we wel meer skypeusers nodigquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze week gaan we VBL SC skype groepschat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Skype ? Lijkt me sterk dat je me daar vindquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:41 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik nou echt mono heb gevonden hé
Haha kan kloppen, want ik krijg een aardige lijst als ik je naam intypquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op Skype ? Lijkt me sterk dat je me daar vind
Ik opereer onder een schuilnaam op Skypequote:Op woensdag 18 juli 2012 05:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha kan kloppen, want ik krijg een aardige lijst als ik je naam intyp
Haha ik niet, maar tot nu toe nooit de wouten op bezoek gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik opereer onder een schuilnaam op Skype
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil groepchat met HMF, Kapitein, Mikey, Caland, Steven, Geo, Doublepain, Ajacied, GGMM en ik horen hoe het tekeer gaatWat nou kunnen er maar 10? Ik heb 1x al mijn contacten in één gesprek gedaan. 97 mensen die gek werdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
nicequote:Op woensdag 18 juli 2012 05:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat nou kunnen er maar 10? Ik heb 1x al mijn contacten in één gesprek gedaan. 97 mensen die gek werden
Omdat hun hier altijd het meest tekeer gaan of opvallenquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo mag ik niet in het gesprek eigenlijk? Zag nergens Rens staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |