Da's baas Tchockquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je je eerst niet eens voorstellen?
Ik zag mono en VH, sorryquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je je eerst niet eens voorstellen?
You niggaz can't make up a law that I don't overrule or overthrow.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb printscreen voor GGMM
Haat je mij? Wat zei je ook alweer?
Welkomquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag mono en VH, sorryTchock is de naam, Zwolle is mijn ploeg
Zwollenaar? Hallo mede-Overijssel boy!quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag mono en VH, sorryTchock is de naam, Zwolle is mijn ploeg
Geo is voor Ajax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie ben jij en welke club draag je een warm hart toe?
Jawel man, moest even op FB iemand iets laten zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:17 schreef RensAjacied het volgende:
Mono reageert niet op mijn laptekst via DM
Ik ben Geo, Brabander, ik ben voor PSV al word ik door de Fok! achterban van PSV verstoten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie ben jij en welke club draag je een warm hart toe?
Tetten pics? Delen dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel man, moest even op FB iemand iets laten zien.
Nee, iemand die al 37 uur wakker was, ik vroeg hem of ie al aan het hallucineren was vanuit zijn ooghoeken, maar dat was ie niet.quote:
Drugs are bad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, iemand die al 37 uur wakker was, ik vroeg hem of ie al aan het hallucineren was vanuit zijn ooghoeken, maar dat was ie niet.
Dus ik raad hem I-doser aan. Audio drugs. Legaal alles en schijnt wel aardig te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |