Heerlijk Mikey.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar die recast had te maken met het feit dat Fox elke 5 jaar iets met de rechten moet doen anders gaan ze terug naar marvel. Vandaar ook de Fantastic Four en Daredevil reboot van binnenkort.
Vroeger was dat ook veel meer hier. Maar als het zo snel gaat kom ik ook met snelle posts gezien het anders te snel gaat. Helaas is het wisselen nog al lastig voor me vergelijk mijn oudere posts van voor de slowchat maar eens in de oudere Feyenoord topics.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk Mikey.Je bent echt helemaal into die cartoon shit he. Ik vind 't echt mooi dat je dan ineens superserieus en in volledige zinnen post.
Boeler. Zolang de bodem het houdt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hopen dat het dak wel heel blijft dan.
Ik gun die kanker NSBérs helemaal niksquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Typisch het volgende:
Dat Twente heeft straks fucking veel miljoenen maar geen speler meer over.
wat een broederliefde hier in de SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik gun die kanker NSBérs helemaal niks
Wees zuinig op je taalgebruikquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nice!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen lekker 17:30 Vitesse en om 19:30 Twente. Mooi avondje
Jij zit nog in over die 7-2?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet erg hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Sorry, liet me even meeslepen in mijn emoties.
Dus?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Omdat dat de enige club is die spelers voor miljoenen verkoopt en toch niks terug kan kopen.
geloof ik niks van. Ik heb Fox toch echt hoger zitten dan een bedrijf dat puur voor het geld gaat, zij hebben integriteit, originaliteit en terughoudendheid toch echt hoog in het vaandel staan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Reden 1: geld
Reden 2: geld
Reden 3: knaken
En als iedereen naar de bios blijft hollen zitten we straks naar "The Dark Knight's Evil Cyborg Twin Brother Rises... Again!" te kijken.
Sony maakt toch Spiderman?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:35 schreef Adames het volgende:
[..]
geloof ik niks van. Ik heb Fox toch echt hoger zitten dan een bedrijf dat puur voor het geld gaat, zij hebben integriteit, originaliteit en terughoudendheid toch echt hoog in het vaandel staan.
Ik zat in de coffee shop toen.quote:
ok, sorry dat ik Feyenoord vergeleek met Twente. Ik zet ze voortaan weer in hetzelfde rijtje als Willem II en NAC, net zoals je wilt.quote:
Daar heb je een punt. Misschien denk ik te cynisch. Maar de wereld verbeteren kost ook geld..quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:35 schreef Adames het volgende:
[..]
geloof ik niks van. Ik heb Fox toch echt hoger zitten dan een bedrijf dat puur voor het geld gaat, zij hebben integriteit, originaliteit en terughoudendheid toch echt hoog in het vaandel staan.
Onder andere. Maar de haat is pas omhoog komen drijven na de uitwedstrijd dit seizoen. (2-2)quote:
Was wel geniaal. Vooral die sfeer in het livetopicquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zat in de coffee shop toen.
Ik vond het wel leuk dus was die wedstrijd voor Twente beetje mee doen met die boeren hier.
Tot dat Fer scoorde toen werd ik chagrijnig en ben ik snel weggaan.
Ook dat zeg ik nergens, sneu figuur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, sorry dat ik Feyenoord vergeleek met Twente. Ik zet ze voortaan weer in hetzelfde rijtje als Willem II en NAC, net zoals je wilt.
Klopt inderdaad wat jij zegt.quote:
toppunt van sfeer tijdens een voetbalwedstrijd: een goed livetopic op fok.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was wel geniaal. Vooral die sfeer in het livetopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |