fixedquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders neem je een post serieus!
Dit kan ik dan wel minder goed hebben, als ik weg ben dat er dan dit soort reactie's komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik schijt af en toe echt spontaan in mijn broek als ik zijn domme shit hier lees
tyfus tnt, ik wacht nog steedsquote:
Nee man, dat is echt een tering mongool.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De_kromme is gewoon een geniale troll
Daar moet je gewoon schijt aan hebben hoor. Fuck itquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit kan ik dan wel minder goed hebben, als ik weg ben dat er dan dit soort reactie's komen.
Kloptquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, dat is echt een tering mongool.
Ik vind dat ook wel geniaal inderdaad, kan mij er ook niet zo aan ergeren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De_kromme is gewoon een geniale troll
Hij vindt Marcelo slechte verdediger en wordt bijna opgegeten.quote:
Sinds ik jou op facebook heb gaat iedereen mijn foto's afkrakenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon schijt aan hebben hoor. Fuck it
Goh al de keren dat mensen mij een kankermongool op FOK! hebben genoemd, blijf ook gewoon stug doorpostenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit kan ik dan wel minder goed hebben, als ik weg ben dat er dan dit soort reactie's komen.
Dit dus. Forceert bewust discussies door te liegen en met onwaarheden aan te komen zetten. Dat noemen ze gewoon trollen en daar komen normaliter gewoon bans voor, maar de_kromme geniet blijkbaar een status aparte hier op Fok!.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, dat is echt een tering mongool.
net zoals hmf dat heeft jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Forceert bewust discussies door te liegen en met onwaarheden aan te komen zetten. Dat noemen ze gewoon trollen en daar komen normaliter gewoon bans voor, maar de_kromme geniet blijkbaar een status aparte hier op Fok!.
net als dat debieltje van een tongquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Forceert bewust discussies door te liegen en met onwaarheden aan te komen zetten. Dat noemen ze gewoon trollen en daar komen normaliter gewoon bans voor, maar de_kromme geniet blijkbaar een status aparte hier op Fok!.
Kapi, ik heb echt geen problemen met je, dus zie dit niet als kritiek: Maar je bekijkt dingen veels te zwart-wit en ook nog eens te serieus. Lighten up.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik hier gelijk. Ik heb totaal geen doorslaggevende rol gehad in al die verhalen. Ik vind 't ook echt raar dat GGMM met die onzin komt.quote:
Wees blij anders was HMF hier ook een stuk vaker gebanned geweest. Heb jij hem ooit weleens in de PSV reeks bezig gezien en objectief gelezen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is de enige wat ik echt niet snap neequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
net als dat debieltje van een tongc
Hij zorgt voor content (topics)quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is de enige wat ik echt niet snap nee
Nee maar dat is natuurlijk inhoudelijk en zonder gelul, ontwricht geen topic verderquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees blij anders was HMF hier ook een stuk vaker gebanned geweest. Heb jij hem ooit weleens in de PSV reeks bezig gezien en objectief gelezen?
Veel van wat er door buitenstaanders in 't psv topic wordt gezegd is gewoon waar, maar wordt niet gepruimd door de users daar. Ligt meer aan hun dan aan wat er gezegd wordt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
net zoals hmf dat heeft ja
Ook de_kromme krijgt af en toe een ban waar ie eerder onderuit komt
Hmf doet het net zoals hij doet in het psv topic hoor
Nogmaals, juist de kracht was dat je hier elkaar voor alles en nog wat kon uitmakenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:21 schreef RensAjacied het volgende:
Maar wat is nou de conclusie van dit alles? Dat dit een kanker slowchat is en dat iedereen maar moet oprotten?
Volgens mij is het nog steeds niet duidelijk wie zich nou aan wie irriteert, het is ook niet nodig. Ga dan gewoon praten met mensen die je wel mag. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |