Waar: The Old Sailor te Boven-leeuwenquote:
Iets te op tijd naar mijn ideequote:
Doe ik wel!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie post het even op heloef zijn fb dat na naatje nu ook het 14jarige zoontje van huppel eerder is
Huppel's zoon snap ik, maar dat Naatje gewoon eerder is geweest is toch wel een wonderquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie post het even op heloef zijn fb dat na naatje nu ook het 14jarige zoontje van huppel eerder is
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus hequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel's zoon snap ik, maar dat Naatje gewoon eerder is geweest is toch wel een wonder
Ik als moeder deel die mening niet!quote:
Heloef heeft altijd geroepen dat hij les wil van huppelzoon. Hij ziet hier de humor wel van denk ik!quote:
moraalridderquote:
Dat op een anoniem forum roepen en het op je timeline gepost krijgen op zo'n kansloze manier, waar alle mensen meelezen, dat is nogal een verschil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Heloef heeft altijd geroepen dat hij les wil van huppelzoon. Hij ziet hier de humor wel van denk ik!
geef dat jong eens squatlessenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mono is er voor de schone deernes en ondergewaardeerde kipnegers
De reden dat ik destijds alle FOK!kers van mijn facebook heb verwijderd is dat ze het niet gescheiden konden houdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat op een anoniem forum roepen en het op je timeline gepost krijgen waar alle mensen meelezen, op zo'n kansloze manier, dat is nogal een verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |