quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
Wie vroeg dat trouwens van die slaapzak? Ik zie dat in de folder 'op vakantie' op de 2e pagina een slaapzak voor ¤12,49 staat: http://www.action.nl/folder
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Miam het volgende:
[..]
Oh oke. Ik weet dat ze wel eens 'vakantie artikelen' verkopen ..
xenos heeft geloof ik fleece slaapzakken voor een zacht prijsje
Tijdje geleden lag er een koepeltentje voor 25-30 euro, geen idee of 'ie er nog ligt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef Linda94 het volgende:
Even een vraagje,, Weten jullie misschien ook of ze bij de action tentjes verkopen? Kampeertentjes welteverstaan.
Oke! je wordt vriendelijk bedankt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef Kwork het volgende:
[..]
Tijdje geleden lag er een koepeltentje voor 25-30 euro, geen idee of 'ie er nog ligt.
Goed alternatief is de Decathlon trouwens. Heel goedkope tentjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef Linda94 het volgende:
Even een vraagje,, Weten jullie misschien ook of ze bij de action tentjes verkopen? Kampeertentjes welteverstaan.
Wat is decathlon?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Goed alternatief is de Decathlon trouwens. Heel goedkope tentjes
Bedoel je met "motor" dat ding voorin je auto, of een motorfiets?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Vandaag bij de Action geweest, en heb daar o.a. een fles motorolie meegenomen, een 5 literfles 10w40. Hoop dat ik daarmee mijn motor niet vernaggelmaar ik ga er maar vanuit dat dat spul aan Europese standaardeisen moet voldoen, en aan de Deutsche Grundligkeit. Klopt dat?
Voor dat geld kan je meteen de olie verversen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Vandaag bij de Action geweest, en heb daar o.a. een fles motorolie meegenomen, een 5 literfles 10w40. Hoop dat ik daarmee mijn motor niet vernaggelmaar ik ga er maar vanuit dat dat spul aan Europese standaardeisen moet voldoen, en aan de Deutsche Grundligkeit. Klopt dat?
Lijkt me wel. UIteindelijk is het volgens mij allemaal een pot nat. En anders vervang je het misschien een keertje meer, maar ben je alsnog goedkoper uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik bedoel dat ding voorin mijn autoquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bedoel je met "motor" dat ding voorin je auto, of een motorfiets?
Uiteraard zit er wel kwaliteitsverschil in dure of goedkope olie, maar het verschil is volgens mij zeer klein. En goedkope olie is beter dan geen olie natuurlijk.
Let alleen op dat je er zeker niet te veel in giet.
Heb ik gecheckt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lijkt me wel. UIteindelijk is het volgens mij allemaal een pot nat. En anders vervang je het misschien een keertje meer, maar ben je alsnog goedkoper uit.
Wel zorgen dat je de olie hebt die je motor moet hebben. Dus check die 10w40 even met je service boekje en wat die vermeld.
Wat dat betreft geef ik liever iets meer uit voor mijn auto en koop olie van een gerenommeerd merkquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bedoel je met "motor" dat ding voorin je auto, of een motorfiets?
Uiteraard zit er wel kwaliteitsverschil in dure of goedkope olie, maar het verschil is volgens mij zeer klein. En goedkope olie is beter dan geen olie natuurlijk.
Let alleen op dat je er zeker niet te veel in giet.
Een tijd geleden hadden ze ook van die koepeltentjes met zo'n paraplu systeem om hem snel op te zetten, ik weet niet of ze die nog hebben nu.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef Linda94 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |