GGMM, Wat dacht je toen je die posts van mij las? Wie is dat creatieve wonder? Heeft de accounthacker van Morph ook bij Ajacied422 toegeslagen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En zowaar pakte het goed uit, een kwaliteitsposts
Ik dacht eerst dat het een copy/paste van een andere users was, ik heb eerst de originele post geprobeerd te zoeken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, Wat dacht je toen je die posts van mij las? Wie is dat creatieve wonder? Heeft de accounthacker van Morph ook bij Ajacied422 toegeslagen?
Knijp dat jonkie de volgende keer maar zachtjes in zijn wangetje als je hem ziet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die foto heb ik niet eens geupload? Iemand anders tagde mij daarin. Kan ik niks aan doen toch?
Serieus, wat is een Dicky Woodstock Festival 2010 ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik krijg zowaar een facebook keuring
Rens, Ik was allang gaan huilen als iedereen hier over mijn foto's ging praten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van. De enige die mij kent is De_Kromme omdat mijn neef zo nodig een redelijk extreme Ado fan moet zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je nu ook nog leert de edit knop te gebruiken dan ben je in een dag al reuze stappen vooruit man.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu pas ik me aan de ergernissen van andere users aan. Nu zal hopelijk iedereen me een stuk beter vinden.
Zal misschien een keer proberen. Als het maar niet elke missie iemand moet achtervolgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar het moet je maar liggen dat kan ik moeilijk voor jou inschatten.
Twee wel. Broterhood ook wel. 1 weet ik en Revelations is een kut spel.quote:
Ik zal je niet teleurstellen, j0rdiiii.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je nu ook nog leert de edit knop te gebruiken dan ben je in een dag al reuze stappen vooruit man.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Jantje is bruin. Geen wonder dat wij geen zon hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Steven is natuurlijk wel heel stoer in een rolstoel.
Altijd vooraan zitten bij het voetbal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Steven is natuurlijk wel heel stoer in een rolstoel.
Het zal toch niet hé. Dan krijgen we weer Enoh onze stofzuiger. Die dekselse Enoh.quote:Volgens het Engelse Sky Sports heeft Vurnon Anita dinsdag Ajax laten weten zeer graag aan de slag te gaan bij Newcastle United. Medio juni sloeg men in Amsterdam een bod op de defensieve middenvelder van de hand; het was geen onweerstaanbaar bedrag. In de weken die volgden werd duidelijk dat Ajax helemaal niet af wil van Anita, ook niet voor hogere sommen geld. Het lijkt er nu op dat Anita die opstelling betreurt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd vooraan zitten bij het voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |