Wel lekkere toko zit daarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Van verhalen en ik ben er ook wel eens geweest
Is dit een subtiele manier om mijn nummer te krijgen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
Op een terras in Amsterdam de opdracht krijgen om aan 3 jongens een nummer te vragen omdat het langst single. #kangebeuren.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook stomme namen, mijn vader heeft me niet goed aangegeven bij de burgelijke stand en nu is mijn eerste naam een slap aftreksel van de tweede naam, zoiets als "Anne Annemarie"
Ik vroeg mij al af waar die 2e letter voor stondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook stomme namen, mijn vader heeft me niet goed aangegeven bij de burgelijke stand en nu is mijn eerste naam een slap aftreksel van de tweede naam, zoiets als "Anne Annemarie"
Ben je in Amsterdam? Zo nee, DM het maar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om mijn nummer te krijgen?
Ik ben er maar één keer geweestquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel lekkere toko zit daar
Maar dat is het enige goede wat daar vandaan komt
En mijn fiets die gestolen is zal daar ook wel rondrijden, dus is ook goed
Whehequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
Sowieso schatjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Meet? Vrijdag? Uft je komt zaterdag toch wel he
Alsof je mij aan kanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sowieso schatjeik laat je toch niet alleen met die gekke Steven en z'n vage plan om kikkers mee te nemen. Die komen bij jou echt je huis niet binnen hoor
Houden zoquote:
Nee, ik ben nakend thuis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je in Amsterdam? Zo nee, DM het maar.
Ik onderschat je niet, ik weet gewoon dat je mij niet aan kanquote:
Ja, het is net alsof ik stotter, thanks dadquote:
Ja nou ja nu weet je het dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar die 2e letter voor stond
Ik ben zo blij dat Steven niet mn zoon zn telefoonnummer heeft. Dan zou het hem namelijk wel lukkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sowieso schatjeik laat je toch niet alleen met die gekke Steven en z'n vage plan om kikkers mee te nemen. Die komen bij jou echt je huis niet binnen hoor
Je lultquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het is net alsof ik stotter, thanks dad
[..]
Ja nou ja nu weet je het dus
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik onderschat je niet, ik weet gewoon dat je mij niet aan kan
Ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat Steven niet mn zoon zn telefoonnummer heeft. Dan zou het hem namelijk wel lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |