Nahhquote:
Dus je hebt nu 3 nummers van leuke jongens?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
Op een terras in Amsterdam de opdracht krijgen om aan 3 jongens een nummer te vragen omdat het langst single. #kangebeuren.
Mensen uit de Zaanstreekquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
Oja, opvallende babynamen in de Zaanstreek in 2008![]()
meisjesnamen als Barbelijn, Fiep,
Jazz, Ka, Kees, Maelle, Pepper, Pooja,
Aghalelodosa en Sude gingen vergezeld van jongensnamen als Adem,
Baron, Fjord, J´vensley, Vos, Zifjon,
Storm, Trae, Oluwatobi en Reef.
Zet 'm op Flipsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
Op een terras in Amsterdam de opdracht krijgen om aan 3 jongens een nummer te vragen omdat het langst single. #kangebeuren.
Ik was zo blij dat ik gewoon een broertje met normale namen als Vincent Raoul kreegquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nahh
[..]
Dus je hebt nu 3 nummers van leuke jongens?
Mietje!!quote:
Men neemt een stift, pent call me maybe op haar arm en geeft stift aan random lekkere squatboi'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
Relevantie en intentie aub?!quote:
Hahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
Noo! Misschien wel een leuk idee voor de meet van vrijdagquote:
90% van die namen komt uit Poelenburg vandaanquote:
En dan heeft iedereen die het ziet dat deuntje in z'n hoofd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Men neemt een stift, pent call me maybe op haar arm en geeft stift aan random lekkere squatboi's
Ja dat is heel normaal gelukkigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat ik gewoon een broertje met normale namen als Vincent Raoul kreeg
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Noo! Misschien wel een leuk idee voor de meet van vrijdag
Ik las Conjoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is heel normaal gelukkig![]()
Ik ken iemand die heeft haar zoontje 'Cujo' genoemd
Dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
90% van die namen komt uit Poelenburg vandaan
Je kent de wijk jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |