Denk dat ik aardig zeker weet wat voor een blousje ik heb in wat voor een treinen ik zit en hoe ik er uit ziequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Aardige verrassing idd. Het filmpje is 4 jaar oud. Creepy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ook van 4 jaar geleden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat ik aardig zeker weet wat voor een blousje ik heb in wat voor een treinen ik zit en hoe ik er uit zie
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat ik aardig zeker weet wat voor een blousje ik heb in wat voor een treinen ik zit en hoe ik er uit zieHeb het filmpje maar uitgezet, vond het nogal ongepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al zit ik hier in mn eentje te computeren
Haha dank jequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Heb het filmpje maar uitgezet, vond het nogal ongepastOok al zit ik hier in mn eentje te computeren
euh dank je I guessquote:
Ik heb geen geluid hier, dus weet niet of je snurktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha dank je.. serieus nog steeds wtf-ed
[..]
euh dank je I guess
nope snurk nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hier, dus weet niet of je snurkt
Ben je ook schattig als je wakker bent?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
jah.. ik slaap best schattig dus kan het hebben
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je ook schattig als je wakker bent?
Dat zie ikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
jah.. ik slaap best schattig dus kan het hebben
Wat een kutnaamquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
Oh nee hè, een collega van mij heeft een dochter gekregen en ze hebben haar Defney genoemd![]()
Vreselijk!
Bestaat die naam wel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
Oh nee hè, een collega van mij heeft een dochter gekregen en ze hebben haar Defney genoemd![]()
Vreselijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |