abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114333688
Beste FOK!kers

Al een paar uur ben ik bezig een filmpje te vinden, in het filmpje is een relschopper te zien die iedereen lastig valt.
Politie probeert hem de winkelstraat uit te krijgen omdat die zo vervelend is, dan zie je twee opvallende vrouwen op hoge hakken lopen en hij begint hun lastig te vallen waarna die een paar flinke klappen krijgt, dit blijken twee freefighters (?) op vrijgezellen avond te zijn.

Wie weet waar ik dit filmpje kan vinden?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:17:10 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_114333772
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
geen idee maar tvp voor het filmpje
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:23:42 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_114334094
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_114334308
quote:
pi_114334379
het gaat om het filmpje dat bij dit stuk hoort

LONDEN - Twee Britse mannen die een paar travestieten wilden aanvallen, maakten een grote inschattingsfout. De twee mannen, gehuld in vrouwenkleren, bleken twee kooivechters te zijn..

De 19-jarige Dean Gardner en zijn 22-jarige kompaan Jason Fender raakten in augustus na een avondje stappen in Swansea betrokken in een opstootje met een travestiet. Gardner gaf de travestiet een klap, maar dat bleef niet zonder gevolgen. Dat meldt de Daily Mail.

De maat van de in vrouwenkleding gehulde man, ook een travestiet, nam wraak en vloerde de Brit direct. Beveiligingscamera's legden de vechtpartij vast. Terwijl Gardner zichzelf bij elkaar raapt, pakken de twee verklede mannen hun handtassen en lopen weg...

Gardner en zijn maat werden later opgepakt en moesten maandag voorkomen. In de rechtbank bleken de travestieten die ze hadden lastiggevallen, oersterke kooivechters te zijn, die een lollig avondje uit in vrouwenkleren hadden gepland. Dat had wel eens heel anders af kunnen lopen voor de twee jonge Britten...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:32:01 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_114334488
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_114334564
De naam was niet even te googlen ? :') maar lache man 2 patsen en ze gaan beide neer :D
pi_114334736
Nee kreeg het niet voor elkaar, maar mijn dank is groot, er was nog zo'n soort filmpje, maar deze is ook goed.
pi_114350126
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef LittleLady het volgende:
Beste FOK!kers

Al een paar uur ben ik bezig een filmpje te vinden, in het filmpje is een relschopper te zien die iedereen lastig valt.
Politie probeert hem de winkelstraat uit te krijgen omdat die zo vervelend is, dan zie je twee opvallende vrouwen op hoge hakken lopen en hij begint hun lastig te vallen waarna die een paar flinke klappen krijgt, dit blijken twee freefighters (?) op vrijgezellen avond te zijn.

Wie weet waar ik dit filmpje kan vinden?
Niet in FHF (lees de FAQ).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')