Progressiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik mag van de fysio met 1 kruk lopen in huis
Joahquote:
Yayquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik mag van de fysio met 1 kruk lopen in huis
wat was dat?quote:
Hoop het ook voor je *duurt lang*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yay
Ik heb trouwens nog niks gehoord, hoop toch dat ik deze week wat hoor
Kringloopwinkel oid. Het verklaart wel de velen sirenes.quote:
Is dat bij jou in de buurt? Goeden fik welquote:
Aangrenzend durpke.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat bij jou in de buurt? Goeden fik wel
NIETquote:
quote:
my god whyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
100 dollar voor twee lakjes is gewoon ziek
Ik heb dat eens gehad met een draagdoek. Gekocht voor 60 euro, verkocht voor 400. Voor een lap stof
Defuck. Collectors item hoop ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb dat eens gehad met een draagdoek. Gekocht voor 60 euro, verkocht voor 400. Voor een lap stof
Whut ! Was het van goud?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb van de 121 potjes die ik in totaal heb gespeeld 27 keer verloren, waarvan 19 keer van Skjoequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
Owyeah !! I've beaten skjoe !
Van de honderdmiljoenmiljard spelletjes die we hebben gespeeld heb ik toch wel... 3 keer ofzo gewonnen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb van de 121 potjes die ik in totaal heb gespeeld 27 keer verloren, waarvan 19 keer van Skjoe
Goeien deal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er stonden paarse pauwen op. Was een collectors item. Nou ik ben er leuk van op citytrip geweest
weke bedoel je? de neons staan er nog gewoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Weet iemand ook waarom de nieuwe CG niet meer op TD staat?
de bohemian bedoelde ik want wantzz!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weke bedoel je? de neons staan er nog gewoon.
De bohemian moet nog uitkomen, komt augustus
Ja jonge, ik heb geīnvesteerdquote:
the fuck!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Merhehe diegene die maar een lakje wilde gaat erover nadenken om over de $100 te gaan voor beide lakjes
Gotta love americans
Dafuqquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Merhehe diegene die maar een lakje wilde gaat erover nadenken om over de $100 te gaan voor beide lakjes
Gotta love americans
Het is geen cycloop !!!! Het is een paarse Mike Wazowski !!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja jonge, ik heb geīnvesteerd![]()
Daarom heb ik ook zo'n mooien cycloop als UI
Dat is toch ook een cycloop!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is geen cycloop !!!! Het is een paarse Mike Wazowski !!
welke lakjes zijn dat dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen ik vanochtend een mailtje kreeg voor 30$ voor beide lakjes was ik al blij. Ben ik blij dat een lieve amerikaan waar ik altijd mee praat zei dat ik makkelijk meer kon krijgen
Ja maar enen lievenquote:
Huuh really? Die heb je toch nog maar kort? Goeden verkoop welquote:
Ja maart gekocht ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Huuh really? Die heb je toch nog maar kort? Goeden verkoop wel
Heheh dat ja, ik herinner me de Facebook postquote:
Gewoon lekker gaan johquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm... ik twijfel of ik al naar bed zou gaan.. maar het is zo vroegMaar dan kan ik gewoon wat liggen.. lezen... endezulks...
Denk dat ik eerst mn haar eens ga krullen nog... om toch maar iets te doen
Toen ik ze op etsy bestelde wist ik nog niet eens echt wat indies waren, mehehquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heheh dat ja, ik herinner me de Facebook post
[..]
Gewoon lekker gaan joh
truste Priemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Joah.... ik ga mn haar in de krul doen en naar bed. Truste
Godverdomme wat slechtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/578608981
ieuw!
Emoslinger plzquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/578608981
ieuw!
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waarom? Dat blijft toch maar tien seconden heel?
Goeien matigen redenquote:
Nooit doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gegoogeld op "ugly nails"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
whutquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb echt een garpigen meme-site gevonden
[ afbeelding ]
Heb je vlot gedaan dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens endomondo heb ik zojuist 19,5 kilometer gelopen in 1 uur en 19 minuten![]()
![]()
Ja he?quote:
Goeden faalprogram.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja he?
Het was eigenlijk 7 kilometer, heb ik net berekend. Wel goed voor mijn stats!
Endomondo
nee, die had het wel gewoon goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeden faalprogram.Had die van BB hetzelfde?
Ik ben geneigd het te geloven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
volgens BB heb ik een slecht endomondo aura
JIj hebt anders meer gelopen dan hijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
volgens BB heb ik een slecht endomondo aura
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JIj hebt anders meer gelopen dan hij
Hatseflats!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]dat komt idd zelden voor, meestal is het andersom
En nog 300 gram vet verbrand ook
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeder zit nu de eerste dag in portugal, stuurde vannacht om 1 uur (dat is al eenwaard) een appje dat ze alleen wifi kon ontvangen in de lobby.
Vanmiddag nog een appje: "Ben toch maar een nieuw rumble-spel gestart, want ik wil het niet verleren."
Mijn moeder verdient een emoslinger
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeder zit nu de eerste dag in portugal, stuurde vannacht om 1 uur (dat is al eenwaard) een appje dat ze alleen wifi kon ontvangen in de lobby.
Vanmiddag nog een appje: "Ben toch maar een nieuw rumble-spel gestart, want ik wil het niet verleren."
Mijn moeder verdient een emoslinger
goeden snelheid!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Endomodo zei een keer dat mijn topsnelheid 120km per uur was
kom maar naar amsterdam met die snelheid!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Endomodo zei een keer dat mijn topsnelheid 120km per uur was
Ja goed idee welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kom maar naar amsterdam met die snelheid!
Wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komaan, laatst had je er weer drie achter elkaar gewonnen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?.
Tegen elk ander speel ik als een baas,
tegen jou zit ik ongeveer zo achter m'n scherm:
[ afbeelding ]
En van de 125 spellen heb ik er 28 verloren he? Waarvan 20 tegen jouquote:
I make me proudquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En van de 125 spellen heb ik er 28 verloren he? Waarvan 20 tegen jou
Tehehehehquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
En m'n moeder zit blijkbaar alweer in de hotel-lobby
Ja manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, ik had er inderdaad twee gewonnen![]()
Poetelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:10 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook rumble spelen!maar weet jullie namen niet
Stormqueenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:10 schreef megamandy het volgende:
IJsdraakjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:10 schreef megamandy het volgende:
Lin vergeet het ook steeds, die staat alweer op 48 uurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik vergeet steeds dat ik Rumble hebHoewel ik me vanavond ook ff in heb laten maken door skjoe
haha maakt mij dat wat uitquote:
Komt vanzelf hoor, veel oefenenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
haha maakt mij dat wat uitMaar jij ziet de woorden heel anders staan dan hoe ik het nu zie
![]()
Ik zie alleen maar van die duidelijke simpele woorden
Maar het is wel een woordquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja klopt, tegenwoordig wel.
Ik heb de betaalde versie en daar kun je dus achteraf alle woorden op het bord opvragen. Godentelg. Dat verzint toch geen mens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ohja! Fuck!! Ik ga zo even een potje spelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lin vergeet het ook steeds, die staat alweer op 48 uur.
Maar jou heb ik heul nog niet!
En met de nieuwste update zitten er ook meldingen bij
goede avondvulling Lin!quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik had werkoverleg, begon om 7u op het station, om kwart voor twee ging ik vanaf het terras naar huis
Zeker! Uurtje overleggen, nog een beetje daar hangen met een baco en dan verkassen naar het terras voor velen bierquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker! Uurtje overleggen, nog een beetje daar hangen met een baco en dan verkassen naar het terras voor velen bier
Ik doe er ook verrassendlang overquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]good busy! je typt nog verrassend goed
Ik voeg je effe toequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:29 schreef megamandy het volgende:
Lindy ik wil jou ook op rumblemijn naam is megamandy89
Voor als je nog wakker bent
Ja, dat wilde ik net komen melden. Ik dénk dat ik nog even ga falenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:32 schreef megamandy het volgende:
Godver, alle lakken uit The Mythics van A-England voor Ŗ5.-
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:32 schreef megamandy het volgende:
Godver, alle lakken uit The Mythics van A-England voor Ŗ5.-
quote:Op woensdag 18 juli 2012 06:44 schreef Mss het volgende:
Ugh, ik dacht dat het die nieuwe collectie was. Van die oude heb ik 1,5 week geleden besteld. Ik heb ze nog niet eens binnen. Slechten timing.
Ja, als ik het had geweten was het een ander verhaal geweestquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je het voor elkaar.
Ik heb er trouwens wel gelijk twee van de nieuwe collectie besteld, was toch bezig
ALWEER?quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Met 1 punt winnen van schaar, goeden dagstart
quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hou echt van mijn logica.
4 dagen twijfelen of ik een app van 2,50 zal kopen, en binnen 2 minuten beslissen voor 50 euro aan nagellak te kopen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet wel zeggen dat Cifke de taaiste tegenstander is van alle nagelmeisjes
En gelukkig heb ik er nog niet zo heul veulquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:21 schreef Mss het volgende:
Een app is ook niet tastbaar. Lakjes die kun je aaien!
Ja dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
goedkoop vlees halen, maar wel voor een tientje aan bier en peuken
Auchquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
En even 60 euro uitgeven aan de dierenarts, ook leuk.
Co heeft zichzelf een bacteriële infectie aan z'n staart gebeten.
Die hont faalt op zoveel fronten
Ik zat te kijken en toen dacht ik: Ik vind de andere lakjes eik heul niet interessant genoeg om ook te willenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit lakjes in mijn mandje te pleuren omdat ik nu goedkoop de collectie compleet kan maken
*wegklikt*
goed zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat te kijken en toen dacht ik: Ik vind de andere lakjes eik heul niet interessant genoeg om ook te willenDus toen kon ik met een gerust hard wegklikken
Enkel lady of the lake is ook wel tof; maar ik heb nu tristam en perceval en dat vind ik eik wel zatDe andere zijn tof maar niet must-have
Hij had wat pusbultjes enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AuchLigt het open? Faalhond bij faalbaas
![]()
Ik wou net zeggen, ik denk dat Cif je zou doodvermoorden als je nu zou falenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ja he !!![]()
Ik zou ook niet thuis moeten komen met: Owjah.. ik heb vandaag weer lakjes gekocht want korting...
Ik hoor hem al weer schreeuwen: ER IS ALTIJD WEL ERGENS KORTING!!!!111!11!!!
+ dat ik nu een scooter kan falenBrengt ook enige voldoening
![]()
![]()
HET BEGIN VAN EXTREME POETELS !!!!1!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij had wat pusbultjes enzo.
En de dierenarts heeft een stuk weggeschoren om het goed te bekijken.. Als ik dat nou even doorzet heeft hij z'n staart in een bolletje
en datquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik denk dat Cif je zou doodvermoorden als je nu zou falen
HIJ WIL HET ZELF, DAAROM BIJT HIJ OP ZIJN STAART!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HET BEGIN VAN EXTREME POETELS !!!!1!!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HIJ WIL HET ZELF, DAAROM BIJT HIJ OP ZIJN STAART!![]()
Hij kan zo in de suicide bunniesquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
Terecht trouwens... En dan had ik hier nooit meer gepost en hadden jullie gezegd: Tjah.. het was te verwachten.. rip aan de nabestaanden.![]()
Zwart is altijd handig om te hebben jonge!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb Camelot besteld...
Ik heb nog nooit van m'n leven zwart op m'n nagels gehad![]()
![]()
![]()
En ik gebruikte het vast nooit omdat ik geen goeden zwart hadquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwart is altijd handig om te hebben jonge!
Datquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwart is altijd handig om te hebben jonge!
Vast!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik gebruikte het vast nooit omdat ik geen goeden zwart had
ja maar die moet ke weer swappen. Camelot is ook maar 5 pond incl.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga geen dure zwart bestellen. Die $1 wet n wild is net zo goed
met verzendkosten als je hem iemand laat halen $4 ofzo. Nog goedkoper dan 5 pondquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar die moet ke weer swappen. Camelot is ook maar 5 pond incl.
Dat vereist sociaal contactquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
met verzendkosten als je hem iemand laat halen $4 ofzo. Nog goedkoper dan 5 pond
Tristam is een must-havequote:
Net alsof we hier zon hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar lila creme zijn er ziljoenen. Donkerblauwe dekkende holo goodness is veel schaarser
Dan doe je het nietquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik zie geen 1 swatch met mooi holo effect
Zijn die wit? Voor foto's? Ik moet een lamp maar ik kan nergens iets fatsoenlijks vinden. En als ik naar een winkel ga voor 'daglichtlampen' dan kijken ze me dom aan en verkopen ze me alsnog een gelequote:
het is ook heel subtiel holoquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik zie geen 1 swatch met mooi holo effect
Ik heb jaren terug bij de lampenwinkel een daglichtlamp gekocht. Gewoon een gloeilampje, werkt erg goed!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zijn die wit? Voor foto's? Ik moet een lamp maar ik kan nergens iets fatsoenlijks vinden. En als ik naar een winkel ga voor 'daglichtlampen' dan kijken ze me dom aan en verkopen ze me alsnog een gele
Goeiequote:
Je mist percevalquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb
SAINT GEORGE
ASCALON
MORGAN LE FAY
MERLIN
GUINEVERE
CAMELOT
besteld![]()
Lady of the lake, tristam en iseult heb ik al
You always find a reasonquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is dat ik mongolenveel geld krijg voor die 2 lakjes, want eigenlijk mocht ik ze pas bij -50 untrieds
Naja dit is wel een hele goede actie toch, zo vaak hebben ze dat niet. Maar het klopt welquote:
Ik heb bijna geen rood in mijn collectie, ik draag het gewoon niet. En zo'n glanzende al helemaal nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je mist perceval
Die staat in mijn top 10
Dan had je wel een andere reden gevondenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dit is wel een hele goede actie toch, zo vaak hebben ze dat niet. Maar het klopt wel![]()
Maar anders had ik het niet gedaan denk ik
Dan had ik het niet gedaan omdat ik geen geld hadquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan had je wel een andere reden gevonden
Face it Spees, no-buys zijn niet aan jou besteed
Thehe ik snap het wel.. maar... jij lijkt ook op mij wat dat betreftquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dit is wel een hele goede actie toch, zo vaak hebben ze dat niet. Maar het klopt wel![]()
Maar anders had ik het niet gedaan denk ik
But... it's so pwettyyyyquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen rood in mijn collectie, ik draag het gewoon niet. En zo'n glanzende al helemaal niet
Ik vind rood dus niet zo mooi. Ook in mijn interieur en kleding heb ik het nauwelijks...quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
But... it's so pwettyyyy
[ afbeelding ]
HOE KAN DAT DAN YOUNG PADAWANquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb amper rood en ik vind het juist zo mooi
Kut ik moest lachenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HOE KAN DAT DAN YOUNG PADAWAN
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
BETAALD
ZIJN ER ER NOG NIET HALLO POSTBODE
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
mijn tante heeft vandaag al drie keer "time flyes" op FB gepost. Ik zit op mijn handen
quote:
Ja dat van email is wel herkenbaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik zit al 2 dagen te wachten op marktplaats reactieZiet hier ook al voordturend van: Y U NO CHECK MAIL EVERY SECOND!!!
![]()
No patience we haz
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
mijn tante heeft vandaag al drie keer "time flyes" op FB gepost. Ik zit op mijn handen
Maar gebruik dan geen Engels denk ik danquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ze heft huishoudschool gedaan, ik weet dat ik het niet kan maken
ja, datquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar gebruik dan geen Engels denk ik dan
Al had ze het goed gespeld, waarvoor is het nodig om dat 3 keer te posten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
elke keer in een andere zin....quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al had ze het goed gespeld, waarvoor is het nodig om dat 3 keer te posten?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht, het is natuurlijk een matige google translate babbelvis
"Did you and Truusje Jansen ever laugh until you cried?"
Ik zit me al twee dagen te verwonderen over die zin
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho muizenuitwerpselen op de trap naar zolder en de overloop
Ik geloof dat ik dan toch voor de spinnen ga. Ik ben echt getraumatiseerd door de muizen in mijn voormalige studentenhuis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama zit van IEH MUIZEN
En ik van boeiend, liever muizen dan spinnen![]()
![]()
Dat. En anders ga ik dingen kopen die ik al heb. En anders hebben mijn wielen ook geen nut meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word autistisch als mijn spreadsheets niet kloppen
Da's een indie merk he, die doen hoogstens 1 collectie per jaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:12 schreef Mss het volgende:
Daar mag trouwens ook wel eens een nieuwe collectie van uitkomen.
Handigquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
spinnen liever dan muizen, alhoewel ik van beide geen last heb. 3 poussen
En dan Cody een faalhont noemenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Handig
Samson had deze week een vlieg gevangen.. Ofjah.. naar gehapt en per ongeluk geraakt.. Dus toen lag de vlieg te spartelen op de grond.. Schrok samson zich rotHij liep gewoon weg en wist niet wat ie moest doen.. Dus ik tegen hem: Kom op FINISH HIM. Kijkt ie me heel angstig aan
Wat?
Mocht ik hem dus nog doodmaken en weggooien...
Ik heb ook heul niks aan die hond van mij
niet op je handen zitten, gewoon zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ook geen lijkjes? onze kat kotste die altijd uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
spinnen liever dan muizen, alhoewel ik van beide geen last heb. 3 poussen
Ja samson mag er ook bijquote:
met een dooie muis heb ik niet zo veel moeite.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ook geen lijkjes? onze kat kotste die altijd uit
Want die legends had je wel nodig?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
niet op je handen zitten, gewoon zeggen![]()
hier ook 4 A-englands onderweg.. 2 Legends die er al 3,5 weken over doen en 2 Mythicals die ik zojuist heb besteldDe Mythicals heb ik eigenlijk niet nodig maar goedkoop en eindelijk weer falen
@Mss volgens mij komt in september een nieuwe A-england collectie uit
Ik word er nog steeds heel blij van als ik BEF of HOER kan spellen op Rumblequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Pahehehe... Een klant heeft een applicatie map die FAP heet...Ik kan niet stoppen met lolleren
Ik ben puberaal *gaat naast spees zitten*
Dat heb ik altijd in mijn werkshirtje. Ik krijg maat s nauwelijks over mijn hoofd, maar als ik hem eenmaal aan heb, zit ie goed.quote:
tiet, bier, neuken, kolerequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik word er nog steeds heel blij van als ik BEF of HOER kan spellen op Rumble![]()
Laatst had ik Corgi gespeld
matcht wel mooi bij mijn broek nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd in mijn werkshirtje. Ik krijg maat s nauwelijks over mijn hoofd, maar als ik hem eenmaal aan heb, zit ie goed.
En niet te vergeten biert en bierenquote:
Ik van tet; tiet; neuk en de vervoegingen er vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik word er nog steeds heel blij van als ik BEF of HOER kan spellen op Rumble![]()
Laatst had ik Corgi gespeld
Dat is ook gewoon leuk. Na de 300e "teen" is de lol daar ook wel van afquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik van tet; tiet; neuk en de vervoegingen er van
Voorbeeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet ook zo lachen om de woorden die bij "alle woorden" bovenaan staan. Groot lolwut gevoel
zoals Godentelg??quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet ook zo lachen om de woorden die bij "alle woorden" bovenaan staan. Groot lolwut gevoel
September is best snelquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
niet op je handen zitten, gewoon zeggen![]()
hier ook 4 A-englands onderweg.. 2 Legends die er al 3,5 weken over doen en 2 Mythicals die ik zojuist heb besteldDe Mythicals heb ik eigenlijk niet nodig maar goedkoop en eindelijk weer falen
@Mss volgens mij komt in september een nieuwe A-england collectie uit
Jij had in ons vorige potje heel knap Kermis gevonden.quote:
satrapie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij had in ons vorige potje heel knap Kermis gevonden.
Maar je had natuurlijk ook gekermist kunnen maken![]()
![]()
Trimester en mestriek was ook een optie![]()
En dan heb je nog pareltjes als branies en satrapie
Yes m'am!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want die legends had je wel nodig?
Ah, natuurlijk, duhquote:Een satrapie (mv satrapieën) was de Perzische benaming van een provincie. Een satraap was de gouverneur van een satrapie
Dafuqquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij had in ons vorige potje heel knap Kermis gevonden.
Maar je had natuurlijk ook gekermist kunnen maken![]()
![]()
Trimester en mestriek was ook een optie![]()
En dan heb je nog pareltjes als branies en satrapie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |