Progressiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik mag van de fysio met 1 kruk lopen in huis
Joahquote:
Yayquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik mag van de fysio met 1 kruk lopen in huis
wat was dat?quote:
Hoop het ook voor je *duurt lang*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yay
Ik heb trouwens nog niks gehoord, hoop toch dat ik deze week wat hoor
Kringloopwinkel oid. Het verklaart wel de velen sirenes.quote:
Is dat bij jou in de buurt? Goeden fik welquote:
Aangrenzend durpke.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat bij jou in de buurt? Goeden fik wel
NIETquote:
quote:
my god whyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
100 dollar voor twee lakjes is gewoon ziek
Ik heb dat eens gehad met een draagdoek. Gekocht voor 60 euro, verkocht voor 400. Voor een lap stof
Defuck. Collectors item hoop ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb dat eens gehad met een draagdoek. Gekocht voor 60 euro, verkocht voor 400. Voor een lap stof
Whut ! Was het van goud?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb van de 121 potjes die ik in totaal heb gespeeld 27 keer verloren, waarvan 19 keer van Skjoequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
Owyeah !! I've beaten skjoe !
Van de honderdmiljoenmiljard spelletjes die we hebben gespeeld heb ik toch wel... 3 keer ofzo gewonnen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb van de 121 potjes die ik in totaal heb gespeeld 27 keer verloren, waarvan 19 keer van Skjoe
Goeien deal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er stonden paarse pauwen op. Was een collectors item. Nou ik ben er leuk van op citytrip geweest
weke bedoel je? de neons staan er nog gewoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Weet iemand ook waarom de nieuwe CG niet meer op TD staat?
de bohemian bedoelde ik want wantzz!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weke bedoel je? de neons staan er nog gewoon.
De bohemian moet nog uitkomen, komt augustus
Ja jonge, ik heb geīnvesteerdquote:
the fuck!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Merhehe diegene die maar een lakje wilde gaat erover nadenken om over de $100 te gaan voor beide lakjes
Gotta love americans
Dafuqquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Merhehe diegene die maar een lakje wilde gaat erover nadenken om over de $100 te gaan voor beide lakjes
Gotta love americans
Het is geen cycloop !!!! Het is een paarse Mike Wazowski !!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja jonge, ik heb geīnvesteerd![]()
Daarom heb ik ook zo'n mooien cycloop als UI
Dat is toch ook een cycloop!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is geen cycloop !!!! Het is een paarse Mike Wazowski !!
welke lakjes zijn dat dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen ik vanochtend een mailtje kreeg voor 30$ voor beide lakjes was ik al blij. Ben ik blij dat een lieve amerikaan waar ik altijd mee praat zei dat ik makkelijk meer kon krijgen
Ja maar enen lievenquote:
Huuh really? Die heb je toch nog maar kort? Goeden verkoop welquote:
Ja maart gekocht ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Huuh really? Die heb je toch nog maar kort? Goeden verkoop wel
Heheh dat ja, ik herinner me de Facebook postquote:
Gewoon lekker gaan johquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm... ik twijfel of ik al naar bed zou gaan.. maar het is zo vroegMaar dan kan ik gewoon wat liggen.. lezen... endezulks...
Denk dat ik eerst mn haar eens ga krullen nog... om toch maar iets te doen
Toen ik ze op etsy bestelde wist ik nog niet eens echt wat indies waren, mehehquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heheh dat ja, ik herinner me de Facebook post
[..]
Gewoon lekker gaan joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |