PSVquote:Op zondag 22 juli 2012 08:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte. Hoog tijd dat die zielloze kutclub ophoepelt uit de top 3. Wat mij betreft mag Twente of AZ zich blijvend melden boevaan, tezamen met (uiteraard) Feyenoord en Ajax. Beide provincieclubs hebben meer clubziel dan PSV ooit zal hebben.
Gemarked.quote:
Maar jullie hebben de beste verdediger vervangen voor de slechtste. En marcelo is in de lucht zo slecht nog niet, en Willems komt er nog wel. Hutchinson had het nadeel dat die tegen jozefzoon met peper in zn reet zatquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Wij zeiken over Blind maar psv heeft er achterin gewoon 3 van zijn niveau staan.
Psv is gewoon net als brazilië op de os, zogenaamde sterren en toch keihard falen
Ik heb genoten
Oh oke, dan is het wel goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Maar jullie hebben de beste verdediger vervangen voor de slechtste. En marcelo is in de lucht zo slecht nog niet, en Willems komt er nog wel. Hutchinson had het nadeel dat die tegen jozefzoon met peper in zn reet zat
Oh oke. Goed dat je een blamage goed probeert te praten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Maar jullie hebben de beste verdediger vervangen voor de slechtste. En marcelo is in de lucht zo slecht nog niet, en Willems komt er nog wel. Hutchinson had het nadeel dat die tegen jozefzoon met peper in zn reet zat
probeer het niet goed te praten. Het is sowieso een blamagequote:Op zondag 12 augustus 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Goed dat je een blamage goed probeert te praten.
Ja kom op zeg. Je doet nu net alsof het falen van deze verdediging incidenteel is. Die hebben vorig jaar het hele jaar geschutterd.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:04 schreef Maanvis het volgende:
Kampioenuuuh!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
De titel kan ons immers niet meer ontgaan.
Marcelo en Bouma.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Wij zeiken over Blind maar psv heeft er achterin gewoon 3 van zijn niveau staan.
Psv is gewoon net als brazilië op de os, zogenaamde sterren en toch keihard falen
Ik heb genoten
VVV niet in ieder gevalquote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Het kan nog makkelijk, gasten die na 5 wedstrijden al weten wie er kampioen gaat worden en wie niet.
Nwofor.quote:
Hé goed plan. Ik heb nog liggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je nog popcorn? Heb nog bergen over.
Genieten dit topic
Doe eens niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
PSV________________________________________
Ik maar denken dat we pas bij de 6de speelronde zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je nog popcorn? Heb nog bergen over.
Genieten dit topic
Je loopt een paar maanden achter.quote:Op maandag 5 november 2012 23:53 schreef Vermecelli het volgende:
PSV trieste koop-club
Toivonen
Mertens
Van Bommel
Strootman met zn lelijke bek
Wijnaldum
Willems
hij haat strootbaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je loopt een paar maanden achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |