quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Mijn ex uit de achterhoek had een keer zn handen vol met boodschappen en zei toen tegen mij: doe jij de keukendeur even los.
Hij vond het niet zo grappig dat ik toen de deur uit de scharnieren tilde en tegen hem aanzette met de mededeling: zo die is los, leer nu het verschil tussen los en open maar eens!
Ik vond dat wel grappig
M'n ex + haar hele familiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn omazegt dat ook altijd: Is de deur los
Was dat maar zo...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Ja en? Wat is er mis mee zolang ze het zonder accent zeggen
Je tand zit los, een broek kan los zitten, een deur niet. Een deur is open of dichtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Ja en? Wat is er mis mee zolang ze het zonder accent zeggen
Ach ik heb een collega die soms niet klaarkomtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je tand zit los, een broek kan los zitten, een deur niet. Een deur is open of dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja maar dan heeft 'los' een andere betekenis, uit je plaat gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Maar als je tegen een café eigenaar zegt: Hoe laat ga je los ?
Dan klopt het wel. Hij gaat dan wel open, maar hij gaat los met verkoop en gezelligheid.
Derhalve is je klacht gebaseerd op taal gedeeltelijk op losse schroeven gaan staan.
Einde bericht,
Bier
Een deur kan ook los zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je tand zit los, een broek kan los zitten, een deur niet. Een deur is open of dicht
Geniaal, in welke richting?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Help, ik moet iets geniaals verzinnen voor mijn vader die 60 wordt in November...
Einde bericht,
Razz/Up
Hups heeft er helemaal geen verstand vanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat is foute boel, heeft Hups al uitgelegd..
Mjah, daar ben ik dus nog niet over uit..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geniaal, in welke richting?
Einde bericht,
Er is niets mis met thee![]()
Wat vind je ouwe leuk?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Help, ik moet iets geniaals verzinnen voor mijn vader die 60 wordt in November...
Einde bericht,
Razz/Up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |