Je denkt toch niet dat ik in mijn eentje ga kijken hè, als ik kots, kots ik met jouquote:
Oh shitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik in mijn eentje ga kijken hè, als ik kots, kots ik met jou
Wat is er in Nijmegen?quote:
Romantisch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik in mijn eentje ga kijken hè, als ik kots, kots ik met jou
ach.. een kerel die je op je bek pakt als je zegt dat je eerst gaat kotsen voor je m op zn bek pakt.. die bestaan ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is er in Nijmegen?
[..]
Romantisch.
Vierdaagse feestenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is er in Nijmegen?
[..]
Romantisch.
Dat heb ik wel eens gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
ach.. een kerel die je op je bek pakt als je zegt dat je eerst gaat kotsen voor je m op zn bek pakt.. die bestaan ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ohhh shittttquote:
Ervaring mee? Brrr.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
ach.. een kerel die je op je bek pakt als je zegt dat je eerst gaat kotsen voor je m op zn bek pakt.. die bestaan ook![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ook.. wou die gast laten nekken.. dan won ik.. mjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Ik ook.. wou die gast laten nekken.. dan won ik.. mja![]()
Mannen
te raar voor woorden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Had hij gezopen?
With the stars as her umbrella
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Ik ook.. wou die gast laten nekken.. dan won ik.. mja![]()
Mannen
te raar voor woorden..
Is gezellig tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |